Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
hoe verder wanneer deze reeks sluitquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
Of Suikerfeest afterparty.quote:
HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik wou net die creamcheese oreo balls maken, maar vond uiteindelijk het lepelen van dat mengsel uit de beslagkom wel lekker genoeg eigk.
#fattyforlife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde voor jou Crippp
Mag niet ''omdat er al genoeg slowchats zijn''...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Waarom openen we niet gewoon een Moslim reeks?
Dit is geen whatsapp hequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik wou net die creamcheese oreo balls maken, maar vond uiteindelijk het lepelen van dat mengsel uit de beslagkom wel lekker genoeg eigk.
#fattyforlife
Zo staat het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alle moslimsss terug naar het turkentopic!!1!
Jij hoort sowieso bij de wannabe's!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef De_Ilias het volgende:
"Arabieren en wannabe Arabieren reeks"
Niet alle moslims hier zijn Turken. Sowieso (ik tel niet echt veel mee in dit topicquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alle moslimsss terug naar het turkentopic!!1!
Ben geen arabier, ook geen wannabe arabier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef De_Ilias het volgende:
"Arabieren en wannabe Arabieren reeks"
Klopt ik ben wannabe arabier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso bij de wannabe's!
Mocro ah sahbi je weettogquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen arabier, ook geen wannabe arabier.
Heb ik met cake-en speculoosdeegquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
#fattyforlife
Blijft een verrader van de ummah zulke gozertjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
WTF altijd die hatelijke opmerkingen naar Turken...
Oderint dum metuant.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Niks mis mee daar hoor, maar de helft staat daar in het Turks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Arabisch is de mooiste taal op deze aardbol en Arabische cultuur en geschiedenis is prachtig. Mijn profeet was een Arabier en mijn religie is in Arabie ontstaan..... Daarom ben ik een wannabe arabier denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom wil je een Arabier zijn? Achterlijk toch...
Nee, is vervloekt daaroquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef AbdulMalik het volgende:
Borte ga jij dan terugposten bij de Turken?
Donderstraal maar weer op, jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon naar de Marokkanen reeks gaan... Marokkanen zijn openminded en spreken niet in hun eigen taaltje...
Mix die koerden en mocrotopic en maak versus topic vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook niet terug naar Turkenreeks. Voel me daar niet thuis.
HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPICquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon naar de Marokkanen reeks gaan... Marokkanen zijn openminded en spreken niet in hun eigen taaltje...
Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPIC
Dat zou gezellige reeks zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mix die koerden en mocrotopic en maak versus topic van
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Arabisch is de mooiste taal op deze aardbol en Arabische cultuur en geschiedenis is prachtig. Mijn profeet was een Arabier en mijn religie is in Arabie ontstaan..... Daarom ben ik een wannabe arabier denk ik
quote:49:13 O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you. Indeed, Allah is Knowing and Acquainted.
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''quote:
Ik spreek voor mezelf, niet voor jou of de Marokkanen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
Hoi..quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
Wil je nu 10 euro?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Klopt wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Turken zijn meer op elkaar gericht en vinden het niet leuk om met buitenstaanders te praten, Marokkanen niet... Marokkanen zijn erg open en gezellig.
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
hele mooie uitspraak heel mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
I know I know... Hier een foto in london...quote:
Zolang ons land maar verbreed wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.
Sociale segregatie (meestal kortweg segregatie genoemd) is een sociologisch, (cultureel-)antropologisch, demografisch en sociaal-aardrijkskundig proces waarbij een bepaalde culturele groep zich afzondert van de rest van de maatschappij en samentrekt met andere mensen van soms dezelfde etniciteit. Hierbij kan onderscheid worden gemaakt tussen vrijwillige segregatie (self-segregation) en gedwongen segregatie. Dit is een veelvoorkomend verschijnsel bij allochtonen, maar ook bij de rijkeren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.
Keffiyeh heet dat volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
I know I know... Hier een foto in london...
Ik zag zo'n man met een typische sjaal van Hezbollah... Ik weet niet of je weet wat ik bedoel. Zo'n zwarte met witte blokjes. Dus ik keek naar hem en tikte m'n ma en zei die is sowieso Libanees. Hij zag m'n ma en haar hoofddoek en 't leek erop dat hij door haar hoofddoek zag dat ze ook Libanees is. 2 sec later klappen de twee de volgende vlaggen uit.
[ afbeelding ]
Was jij die hezbollah hater?
Okequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zolang ons land maar verbreed wordt.
Wahhabismequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Hezbollah gaat klappen krijgen, ISIS is vandaag arsaal aan het overnemen.
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben begonnen met Pretty Little Liars.
met Turken kan ik ook heel goed opschieten, maar dat zijn andere Turken dan de meeste hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Turken zijn meer op elkaar gericht en vinden het niet leuk om met buitenstaanders te praten, Marokkanen niet... Marokkanen zijn erg open en gezellig.
Amen.quote:
ISIS is nog erger dan Israël en kent al helemaal geen menselijkheid. Maar hezbollah heeft wat meer geloof in wat ze doen en kunnen ISIS ook wel aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.
Hola al geïnstalleerd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben begonnen met Pretty Little Liars.
Heb gisteren iets van 10 afleveringen gekeken. Tot in de morgen. I likeeequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.
ga gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Dit is gewoon waar. Kan goed met ze opschieten. Het gaat alleen nooit verder dan dat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Wut...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gisteren iets van 10 afleveringen gekeken. Tot in de morgen. I likeee
En die Aria zou ik doen.Wat een pretty chick
Heb al die bovenstaande niet gezien. Is het te girly ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.
Die zeker niet!
Srsly dude, heb je die 3 gekekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.
Die zeker niet!
Het veeeeels te girly vergeleken met die andere. Gaat alleen over bitchy wijven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al die bovenstaande niet gezien. Is het te girly ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |