HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPICquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon naar de Marokkanen reeks gaan... Marokkanen zijn openminded en spreken niet in hun eigen taaltje...
Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPIC
Dat zou gezellige reeks zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mix die koerden en mocrotopic en maak versus topic van
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Arabisch is de mooiste taal op deze aardbol en Arabische cultuur en geschiedenis is prachtig. Mijn profeet was een Arabier en mijn religie is in Arabie ontstaan..... Daarom ben ik een wannabe arabier denk ik
quote:49:13 O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you. Indeed, Allah is Knowing and Acquainted.
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''quote:
Ik spreek voor mezelf, niet voor jou of de Marokkanen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
Hoi..quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
Wil je nu 10 euro?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Klopt wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Turken zijn meer op elkaar gericht en vinden het niet leuk om met buitenstaanders te praten, Marokkanen niet... Marokkanen zijn erg open en gezellig.
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
hele mooie uitspraak heel mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
I know I know... Hier een foto in london...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |