sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over gingquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben begonnen met Pretty Little Liars.
Nietus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Het veeeeels te girly vergeleken met die andere. Gaat alleen over bitchy wijven.
Ja. Gossip girl is de minste. Die is best girly. De rest is awesome!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Srsly dude, heb je die 3 gekeken?
Pretty little liars? zal even kijken want zoek sws een nieuwe serie...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een leuke serie. Kijken!
Zonde van je tijdquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Gossip girl is de minste. Die is best girly. De rest is awesome!
Ik heb BB al af maar vind PLL toch heel leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over ging
Ik ben bij seizoen 4 en heb echt een zwak (noem je dat zo?) voor die zoon van Walter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over ging
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
Kunnen de mannen hier trouwens makkelijk een avondje houden met typische Arabische mannen? Ik word al snel gek door alleen maar gepraat over politiek, ''de kinderen'' etc.
Niet echt. Na een paar posts komen crip, borte of stim over mascara lullen. Soms diep in de avond is het wel te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
Kunnen de mannen hier trouwens makkelijk een avondje houden met typische Arabische mannen? Ik word al snel gek door alleen maar gepraat over politiek, ''de kinderen'' etc.
Mijn oom is multi miljonair, geen grap, best wel sick.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.
Ga ga, jij zei hoi. :cquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wij begroeten mekaar niet als kafirs hé -_-'' Wa alaykum assalam.
Jaa wel ekte bitchesz (behalve Aria, zij is mijn nieuwe girlcrushhh <3).quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Alleen maar backstab heb ik begrepen hahah.
Jij bent de liefste Marokkaanse die ik ken Crip!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
GoTquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar moet ik aan beginnen wanneer Breaking Bad klaar is?
Orangeeequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Of typische Arabische vrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.
Suits. The house of cards. Jericho. Homeland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Een liefdeeeee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent de liefste Marokkaanse die ik ken Crip!
Doe je snel! Je haalt me in.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4 en heb echt een zwak (noem je dat zo?) voor die zoon van Walter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |