ik kan het met alle leraren vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doorsnee middelbare scholier?
Ja, dat klopt wel, ja.
Mortaxx is toch manlet?quote:
Dat zijn vaak de mongols.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik kan het met alle leraren vinden
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen makenquote:
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen maken
Dit is helaas wel waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen maken
Ook dat deed ik. Mijn leraar scheikunde mocht mij wel ondanks dat ik de eerste helft van het jaar niks had gedaan in de derde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behouden
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Maar wat als je de leraar hekelt, dan ga je toch niet nog voor die sympathie, daar word ik misselijk van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behouden
quote:
eigen schuldquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is helaas wel waar.
Een leraar maakte bij mij gewoon van een 6 een 4 omdat ik zogenaamd zat te lullen tijdens een practicum
Hij zei voordat het begon "Ik ga een punt bij jou er vanaf halen, let maar op".
Examenjaar
Doe ik ook niet, maar op de een af andere manier krijgen ze nooit een echte hekel aan me ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar wat als je de leraar hekelt, dan ga je toch niet nog voor die sympathie, daar word ik misselijk van.
quote:
nu wietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
in mijn tijd snoven we nog pep in de klas
meedoen met de grote (kleine) jongensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja jij bent echt een mongol met je nazi kapsel
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
Dit heb ik met vrijwel alle leraren gehad waarmee ik beef had, maar er waren er 2 die ik zo erg hekelde dat als ze aardig gingen doen dat ik gewoon een kutopmerking terug moest maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe ik ook niet, maar op de een af andere manier krijgen ze nooit een echte hekel aan me ofzo.
En jij bent de gepeste, he jongen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
meedoen met de grote (kleine) jongens
jij bent vast ook zo'n meeloper van de pesters op het schoolplein, he, jongen?
Nee hoezo jij loopt dom tegen mij te doen. En guus is mijn bie ef efquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
meedoen met de grote (kleine) jongens
je word gepest op het schoolplein?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij bent de gepeste, he jongen?
Haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit heb ik met vrijwel alle leraren gehad waarmee ik beef had, maar er waren er 2 die ik zo erg hekelde dat als ze aardig gingen doen dat ik gewoon een kutopmerking terug moest maken.
R&P is elders.quote:
alsjeblieftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoezo jij loopt dom tegen mij te doen. En guus is mijn bie ef ef
heb je ook een NSB-vlag op je bomber?quote:
let's testquote:
quote:
echt he. dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
Dus je bent triest als je normaal doet tegen een leraar, Die mensen zitten daar om jou wat te leren je kan ze de hele dag door fucken maar als je dan iets van ze nodig hebt dan ben jij de sjaak.
hardopquote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
Dus je bent triest als je normaal doet tegen een leraar, Die mensen zitten daar om jou wat te leren je kan ze de hele dag door fucken maar als je dan iets van ze nodig hebt dan ben jij de sjaak.
ik stem op mij zelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
let's test
Poll: Welk UI is beter?
• Nazi haircut
• Hardcore toestand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie geen van beidequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
let's test
Poll: Welk UI is beter?
• Nazi haircut
• Hardcore toestand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hou je bek gewoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat heet een verloren stem
basic terminology
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze is cool. spinal met zijn doorgesnoven pepkop
Leraren doen triest, wij niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
whehe wtf, echt bijna precies dezelfde postquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel Deja Vu KLB / 'Echte muziek is met echte instrumenten'.
tekno is beterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef lurch01 het volgende:
Voor de mensen die haten op hardcore luister eens naar dit nummer en dan vooral naar de tekst het beste vanaf 1:30
lees ik dat goed?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leraren doen triest, wij niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Faux. het volgende:
meer foto's zoals in OP onder de lijn gerne
-----------------------
Ik heb de OP al geleverd. Laat de rest ook maar eens wat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Faux. het volgende:
meer foto's zoals in OP onder de lijn gerne
-----------------------
ksnap dat je naar hw begeleiding moetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat blijft bij jou altijd de vraag natuurlijk.
Lijkt alsof ze downsyndroom heeft.quote:
jongens help die gans eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de OP al geleverd. Laat de rest ook maar eens wat doen.
doe gewoon zelfquote:
Heb je daar een paar voorbeelden van kan wel techno en schranz maar nog nooit naar tekno geluister, heb je btw wel naar de tekst geluisterdquote:
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ksnap dat je naar hw begeleiding moet
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze downsyndroom heeft.
Heb het niet eens geluisterd. Sws tekst in hardcore nummersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Heb je daar een paar voorbeelden van kan wel techno en schranz maar nog nooit naar tekno geluister, heb je btw wel naar de tekst geluisterd
ahahah ;Dquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.
Anderen betrekken bij FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.
Ik heb tenminste anderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Anderen betrekken bij FOK!
Please
Die smile op mijn bek nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Origineel zijn ook niet die van jou. Of grappig zijn... of de eer aan jezelf houden...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken is niet je sterkste kant, wel?
feli.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die smile op mijn bek nu![]()
Jij bent echt zo'n teringmongool
Ik heb leraren gehad die het niet voor het geld deden maar om jongeren wat te leren(en voor de vele vakanties_ dat waren wel de meest relaxte leraren deed je niks hielp hij je niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben verplicht in die les te zitten.
Overigens kwam ik zelden naar de lessen en was ik gewoon buiten aan het voetballen.
Als ik daar toch moet zitten zonder dat ik er wat van opsteek, moeten die mensen gewoon lullen naar de mensen die willen luisteren.
Als ik gewoon ga slapen hebben zij er toch geen last van.
Ze krijgen gewoon een salaris.
de eerste is niet moeilijk, alleen maar leerlingensubsidie trekkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat ik maar ga regelen dat ik gymnasium kan doen, als ik dit zo lees moet dat geen probleem zijn.
Dat ik een mislukkeling ben was al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Origineel zijn ook niet die van jou. Of grappig zijn... of de eer aan jezelf houden...
Die linkse sympathieën krijg je toch bij 1 of andere untermensch subsidie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik een mislukkeling ben was al langer duidelijk.
Waar zouden mijn linkse sympathieën anders vandaan moeten komen?
Gegoogeld op 's werelds grootste debielen. Hoezo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
hoe kom je aan die foto van mij G
en je hebt maar door de eerste tienduizend resultaten van jezelf gescrolled?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gegoogeld op 's werelds grootste debielen. Hoezo?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gegoogeld op 's werelds grootste debielen. Hoezo?
quote:In Italië heeft de Senaat na een rumoerig debat ingestemd met zijn eigen afschaffing. De stemming volgde na twee dagen van politiek gebekvecht en opstootjes. Gisteren moesten twee senatoren bij de eerste hulp worden behandeld aan hun verwondingen.
Senator Laura Bianconi raakte bij een van de opstootjes gewond. Ze kreeg een duw, viel achterover en scheurde een pees in haar schouder. Vandaag verscheen ze met een arm in het verband opnieuw bij het debat.
Griekenland voor de Grieken, Istanbul is Constantinopel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:
pcd is cker zo'n gouden dageraad bitchboi
Dit komt van De Speld hoop ik?quote:
hardop gelachenquote:
Raar land.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet doen, niet lachen mensen dan blijft hij aan de gang
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
De pincet prikte in zijn rug zeker.
watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap nu waarom jij mislukt ben als conferencier
je doet me pijn a sahbiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs je zus achter de piano lachte niet. Maar zij kende natuurlijk alle grappen al
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs je zus achter de piano lachte niet. Maar zij kende natuurlijk alle grappen al
HOU OP OVER ZIJN ZUS JA.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja ze zit nu huilend op mijn schoot.
ik ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:18 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Vond je oude plaatje toch leuker HCFEESTBEEST
baekelandplein, vooraf betalenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben verplicht in die les te zitten.
Overigens kwam ik zelden naar de lessen en was ik gewoon buiten aan het voetballen.
Als ik daar toch moet zitten zonder dat ik er wat van opsteek, moeten die mensen gewoon lullen naar de mensen die willen luisteren.
Als ik gewoon ga slapen hebben zij er toch geen last van.
Ze krijgen gewoon een salaris.
kunnen we niet lopen naar de Doublet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:21 schreef eend112 het volgende:
MORGEN KLB MEET 22:00 DEN HAAG CENTRAAL NEEM HOEREN MEE
Doe jou maar zo'n suckerpunch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon kijken in plaats van zo'n kutvraag te stellen.
Jouw niveau van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:22 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag wat is interssant
Dat kan maar dan kunnen we beter afspreken op Hollands spoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
kunnen we niet lopen naar de Doublet?
waarom doen we dat dan niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan maar dan kunnen we beter afspreken op Hollands spoor
Ga eens weg.quote:
fulltime water drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meh, zo nu en dan. Tenzij water, dan ja.
Staan alleen maar vieze dikke negerinnen puta's achter die ramen daar. Daar zou ik niet eens tegen betaling naar binnen willen, alhoewel dat wel trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:25 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
waarom doen we dat dan niet?
hoerenspel hihaho
Wie maakt de slechte moedergrap?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:21 schreef eend112 het volgende:
MORGEN KLB MEET 22:00 DEN HAAG CENTRAAL NEEM HOEREN MEE
Drink ook weleens colaquote:
Wat? Hij zuipt!quote:
colaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Drink ook weleens cola![]()
Niet dat ik zo'n biokut ben ofzo, maar ik vind de meeste dranken gewoon veel te zoet.
Ik wou je net een biokut noemen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Drink ook weleens cola![]()
Niet dat ik zo'n biokut ben ofzo, maar ik vind de meeste dranken gewoon veel te zoet.
Je denkt toch niet echt dat FOK!kers hun zolderkamer gaan verlaten hoop ik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:28 schreef Kapsalon het volgende:
hoerenspel: ga met een groep de doubletstraat in, leg geld bij elkaar voor 1x armpje drukken, zoek een geschikte dame en laat de dame kiezen
wie doet er mee?
ik hoef maar een trap omlaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat FOK!kers hun zolderkamer gaan verlaten hoop ik?
bij nader inzien ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar nu is dat wel triest. Betalen voor seksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
3-havo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.
Dat heeft Deadprez nu nog steeds.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Lekker, deed ik ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Wie ben jij¿quote:
Jaaaaa... Niemand zie je soms alleen verdwaasd in de supermakt lopen. Niets bijzonders verder.quote:
Je geeft toch net aan dat dit de normaalste zaak van de wereld was?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:32 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Of je bent 8/9 of je bent de internetheld van de maand.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar nu is dat wel triest. Betalen voor seks
kkrkloontjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaaaaa... Niemand zie je soms alleen verdwaasd in de supermakt lopen. Niets bijzonders verder.
Lexie?quote:
Ken ik niet.quote:
Nope ik geeft aan dat ik het inderdaad heb gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je geeft toch net aan dat dit de normaalste zaak van de wereld was?
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over kloontjes gesproken: heeft SP nu een IP-ban of wat?
Moest geheim blijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waarom heb je het weggehaald
BV mag wel weg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoi, blijf maar even, is echt gezellig hier.
Wel verdorie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is het dus nu niet meer, lexie
omdat je dan straalbezopen van de trap valt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef eend112 het volgende:
De alcohol doet me anders elke zaterdag de zolderkamer verlaten
Okquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoi, blijf maar even, is echt gezellig hier.
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef eend112 het volgende:
De alcohol doet me anders elke zaterdag de zolderkamer verlaten
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
omdat je dan van de trap valt omdat je bezopen bent?
En het dan uit het dakraam gooien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.
Of je moeder vragen of ze het even weg wil halen. Eventueel afgesloten gewoon in de gang gooien, dan ruimt ze het vanzelf op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En het dan uit het dakraam gooien.
Dank je, nu blijf ik zeker nog even hangen.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komt
Dit wil ik altijd doen maar ik vind het engquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.
Zij ziet wat je ouders dagelijks tegen je zeggen als een soort Bijbeltekst die je minimaal 1 keer per dag moet herhalen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komt
Als je maar niet te veel bloedt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dank je, nu blijf ik zeker nog even hangen.
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zij ziet wat je ouders dagelijks tegen je zeggen als een soort Bijbeltekst die je minimaal 1 keer per dag moet herhalen?
Nee omdat mijn lat dan zo laag ligt dat ik zelf je moeder nog met mijn paarspuntige lans verneder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
omdat je dan straalbezopen van de trap valt?
Net alsof HCF doet alsof die streetcredits heeft dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik bloed helemaal niet. Doe maar alsof.
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweest
hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee omdat mijn lat dan zo laag ligt dat ik zelf je moeder nog met mijn paarspuntige lans verneder.
Godver, ga eens zeiken dan. Of heb je ook niet gedronken de hele dag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweest
streetcredits?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net alsof HCF doet alsof die streetcredits heeft dus?
Zwaarste wat ik op heb is een milkshake van de mac, chocolade.. tering bochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geestelijk of de werkelijke leeftijd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Wat zijn hier eigenlijk de leeftijden?
Gewoon een willekeurige vraag.......![]()
Retry>jij en nu optyfen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Werkelijk, de geestelijke leeftijden ben ik al over uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Geestelijk of de werkelijke leeftijd?
18quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Hoe oud ben ik geestelijk dan? Dat weet ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werkelijk, de geestelijke leeftijden ben ik al over uit.
Nee ik doe wel 3-5x per week iets met vrienden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.
Haha jij hebt duidelijk geen streetrepquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
streetcredits?
dit is niet het grote groep 8 topic. denk dat je verkeerd zit.
ben geen jongen van de straat neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha jij hebt duidelijk geen streetrep
Vijf dagen, me dunkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik geestelijk dan? Dat weet ik namelijk niet.
Werkelijk ben ik een 30+'er maar 40-'er
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?
Dat is alleen voor grote mensen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?
Heb inderdaad wel zin om aan een paar borsten te sabbelenquote:
sorry jaquote:
Ghajajajahahahahaha EINZ!!!, kom maar met die rode kater van je.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]![]()
dan mag je wel met poppen spelen, maar niet met pussy's en katten (cougars)
gebruik je eigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel zin om aan een paar borsten te sabbelen
15quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Haha lekker op je zolder het racistje uithangen, ja tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ben geen jongen van de straat nee
Wijd me in, in de grote mensen wereld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor grote mensen.
ben niet racistisch meer gquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha lekker op je zolder het racistje uithangen, ja toch
Geloven we niks van,kaalkopje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ben niet racistisch meer g
al gezegd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
al gezegd
ben ook niet kaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Geloven we niks van,kaalkopje.
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik nietquote:
true. zelfs guusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Myrr het volgende:
Iedereen is in min of meerdere mate racistisch.
Een vos verleert zijn streken niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
al gezegd
dat niet kunnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik niet
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Myrr het volgende:
Iedereen is in min of meerdere mate racistisch.
Vrouwen met kleine tietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik niet
Ja maar ook alleen omdat dat maatschappelijk nog net geaccepteerd isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice. Kan je nog 14-jarigen fixen
Jawel. Alleen heb je van die mensen die het krampachtig gaan ontkennen net als die zweden die nu roepen dat ras een sociale constructie isquote:
Ja, want iedereen is in min of meerdere mate racistisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ga je nou emo.giffen omdat ik getint ben, JONGE!!!!!
http://www.cos.gatech.edu(...)Fault-Study-Suggestsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar praat je achterlijk gedachtegoed vooral goed voor jezelf.
19 kan dat ook nog wel. So so jelly. Hoe ze er tegenwoordig bijlopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar ook alleen omdat dat maatschappelijk nog net geaccepteerd is
En ben bijna jarig
Ten eerste: nee en ten tweede: de Zweden hebben gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel. Alleen heb je van die mensen die het krampachtig gaan ontkennen net als die zweden die nu roepen dat ras een sociale constructie is
En als we dood gaan eindigen we erin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef Myrr het volgende:
Van binnen lopen we nog steeds op kisten.
Nee, ik oordeel niemand op basis van ras.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel. Alleen heb je van die mensen die het krampachtig gaan ontkennen net als die zweden die nu roepen dat ras een sociale constructie is
Ik wel. Schuldig tot het tegendeel bewezen is. Ze hoeven het land niet uit, maar ook niet in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niemand op basis van ras.
Je leeft echt in een schijnwereld als je ras ontkentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ten eerste: nee en ten tweede: de Zweden hebben gewoon gelijk.
Indeed. Want die bouwen Volvo's!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ontkennen dat er rassen bestaan is echt kankisadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel niemand op basis van ras.
Raspatat! Valt niet te ontkennen. Is gewoon bestelbaar in de snackbar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je leeft echt in een schijnwereld als je ras ontkent
Het gaat wel degelijk ergens over maar jij lult inderdaad onzin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Raspatat! Valt niet te ontkennen. Is gewoon bestelbaar in de snackbar.
Goddamn, waar gaat dit over?
Kanjer heeft er eentje. Ask him!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Kloon7 het volgende:
Heeft iemand nog saffraan, niet te duur graag..
Goos dat is echt niet normaal he. Maarja ik zou alleen 1 keer willen en dan weer dumpen want verder is het inhoudelijk niet veel soepsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
19 kan dat ook nog wel. So so jelly. Hoe ze er tegenwoordig bijlopen
Ja, duh. Ik kom ergens op driekwart binnen ofzo, dus ik heb geen idee waar het over gaat. Kennelijk is er eentje hier een beetje racistisch ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk ergens over maar jij lult inderdaad onzin.
Um.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ontkennen dat er rassen bestaan is echt kankisad
p'siesss hoef je helemaal niet krampachtig over te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je leeft echt in een schijnwereld als je ras ontkent
Ik zie ze dagelijks op werkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Goos dat is echt niet normaal he. Maarja ik zou alleen 1 keer willen en dan weer dumpen want verder is het inhoudelijk niet veel soeps
niet welterusten voor jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef eend112 het volgende:
Maarja ik ga meer weer slapen morgen werken enzo fijne avond/weekend
Hokjes denken bedoel je! Lekker hypocriet iedereen over een kam scherenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Um.
Jij kwam daar ineens mee, het ging erover of iedereen racist was.
Overigens is ras niets meer dan mensen indelen op basis van afkomst gerelateerde fysieke eigenschappen.
Meaningless?
Nee er zijn zeker wel "rassen"onder mensen waarom heb je aziaten, voornamelijk klein, afrikanen, kunnen hard rennen(ga het niet ontkennen kijk het wk 100M sprint, blanken, ontdekkers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hotpants daar erger in me echt dood aan als hun reet eronderuit komt. Soms zie je zulke meisjes van 13 ook echt met hun moeder door de stad lopen en dan denk ik HALLOOO AARDE AAN MOEDERS AARDE AAN MOEDERSquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie ze dagelijks op werkhotpants waar de kont uitkomt, te korte shirtjes
ik ben echt oud :S Dat laatste spreekt voor zich
Hebben ze ook saffraan bij zich?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plezier in het werk dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van de lokale Iranier, maar mijn moeder kan het toch niet gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Kloon7 het volgende:
Heeft iemand nog saffraan, niet te duur graag..
Trustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef eend112 het volgende:
Maarja ik ga meer weer slapen morgen werken enzo fijne avond/weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |