Geloven we niks van,kaalkopje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ben niet racistisch meer g
al gezegd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
al gezegd
ben ook niet kaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Geloven we niks van,kaalkopje.
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik nietquote:
true. zelfs guusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Myrr het volgende:
Iedereen is in min of meerdere mate racistisch.
Een vos verleert zijn streken niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
al gezegd
dat niet kunnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik niet
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Myrr het volgende:
Iedereen is in min of meerdere mate racistisch.
Vrouwen met kleine tietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ken jjij bij je eigen tepels? Ik niet
Ja maar ook alleen omdat dat maatschappelijk nog net geaccepteerd isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nice. Kan je nog 14-jarigen fixen
Jawel. Alleen heb je van die mensen die het krampachtig gaan ontkennen net als die zweden die nu roepen dat ras een sociale constructie isquote:
Ja, want iedereen is in min of meerdere mate racistisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ga je nou emo.giffen omdat ik getint ben, JONGE!!!!!
http://www.cos.gatech.edu(...)Fault-Study-Suggestsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar praat je achterlijk gedachtegoed vooral goed voor jezelf.
19 kan dat ook nog wel. So so jelly. Hoe ze er tegenwoordig bijlopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar ook alleen omdat dat maatschappelijk nog net geaccepteerd is
En ben bijna jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |