hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee omdat mijn lat dan zo laag ligt dat ik zelf je moeder nog met mijn paarspuntige lans verneder.
Godver, ga eens zeiken dan. Of heb je ook niet gedronken de hele dag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweest
streetcredits?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net alsof HCF doet alsof die streetcredits heeft dus?
Zwaarste wat ik op heb is een milkshake van de mac, chocolade.. tering bochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweest
Geestelijk of de werkelijke leeftijd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Wat zijn hier eigenlijk de leeftijden?
Gewoon een willekeurige vraag.......![]()
Retry>jij en nu optyfen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Werkelijk, de geestelijke leeftijden ben ik al over uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Geestelijk of de werkelijke leeftijd?
18quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Hoe oud ben ik geestelijk dan? Dat weet ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werkelijk, de geestelijke leeftijden ben ik al over uit.
Nee ik doe wel 3-5x per week iets met vrienden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.
Haha jij hebt duidelijk geen streetrepquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
streetcredits?
dit is niet het grote groep 8 topic. denk dat je verkeerd zit.
ben geen jongen van de straat neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha jij hebt duidelijk geen streetrep
Vijf dagen, me dunkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik geestelijk dan? Dat weet ik namelijk niet.
Werkelijk ben ik een 30+'er maar 40-'er
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?
Dat is alleen voor grote mensen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben 8 wat is een willekeurige vraag?
Heb inderdaad wel zin om aan een paar borsten te sabbelenquote:
sorry jaquote:
Ghajajajahahahahaha EINZ!!!, kom maar met die rode kater van je.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]![]()
dan mag je wel met poppen spelen, maar niet met pussy's en katten (cougars)
gebruik je eigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel zin om aan een paar borsten te sabbelen
15quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:44 schreef Myrr het volgende:
Haha lekker op je zolder het racistje uithangen, ja tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ben geen jongen van de straat nee
Wijd me in, in de grote mensen wereld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor grote mensen.
ben niet racistisch meer gquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha lekker op je zolder het racistje uithangen, ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |