Moest geheim blijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waarom heb je het weggehaald
BV mag wel weg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoi, blijf maar even, is echt gezellig hier.
Wel verdorie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is het dus nu niet meer, lexie
omdat je dan straalbezopen van de trap valt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef eend112 het volgende:
De alcohol doet me anders elke zaterdag de zolderkamer verlaten
Okquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoi, blijf maar even, is echt gezellig hier.
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef eend112 het volgende:
De alcohol doet me anders elke zaterdag de zolderkamer verlaten
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
omdat je dan van de trap valt omdat je bezopen bent?
En het dan uit het dakraam gooien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.
Of je moeder vragen of ze het even weg wil halen. Eventueel afgesloten gewoon in de gang gooien, dan ruimt ze het vanzelf op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En het dan uit het dakraam gooien.
Dank je, nu blijf ik zeker nog even hangen.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komt
Dit wil ik altijd doen maar ik vind het engquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in een flesje pissen he.
Zij ziet wat je ouders dagelijks tegen je zeggen als een soort Bijbeltekst die je minimaal 1 keer per dag moet herhalen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het moment dat jij hier nooit meer komt
Als je maar niet te veel bloedt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dank je, nu blijf ik zeker nog even hangen.
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zij ziet wat je ouders dagelijks tegen je zeggen als een soort Bijbeltekst die je minimaal 1 keer per dag moet herhalen?
Nee omdat mijn lat dan zo laag ligt dat ik zelf je moeder nog met mijn paarspuntige lans verneder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
omdat je dan straalbezopen van de trap valt?
Net alsof HCF doet alsof die streetcredits heeft dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik bloed helemaal niet. Doe maar alsof.
Doe je nooit je bent jong, je gaat niet naar school, en je speelt fifa de heledag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nu dronken is maar ik ben deze vrijdagavond mijn zolderkamer niet uit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |