echt he. dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
Dus je bent triest als je normaal doet tegen een leraar, Die mensen zitten daar om jou wat te leren je kan ze de hele dag door fucken maar als je dan iets van ze nodig hebt dan ben jij de sjaak.
hardopquote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
Dus je bent triest als je normaal doet tegen een leraar, Die mensen zitten daar om jou wat te leren je kan ze de hele dag door fucken maar als je dan iets van ze nodig hebt dan ben jij de sjaak.
ik stem op mij zelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
let's test
Poll: Welk UI is beter?
• Nazi haircut
• Hardcore toestand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie geen van beidequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
let's test
Poll: Welk UI is beter?
• Nazi haircut
• Hardcore toestand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hou je bek gewoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat heet een verloren stem
basic terminology
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze is cool. spinal met zijn doorgesnoven pepkop
Leraren doen triest, wij niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:54 schreef lurch01 het volgende:
whehe wtf, echt bijna precies dezelfde postquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel Deja Vu KLB / 'Echte muziek is met echte instrumenten'.
tekno is beterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef lurch01 het volgende:
Voor de mensen die haten op hardcore luister eens naar dit nummer en dan vooral naar de tekst het beste vanaf 1:30
lees ik dat goed?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leraren doen triest, wij niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Faux. het volgende:
meer foto's zoals in OP onder de lijn gerne
-----------------------
Ik heb de OP al geleverd. Laat de rest ook maar eens wat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Faux. het volgende:
meer foto's zoals in OP onder de lijn gerne
-----------------------
ksnap dat je naar hw begeleiding moetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat blijft bij jou altijd de vraag natuurlijk.
Lijkt alsof ze downsyndroom heeft.quote:
jongens help die gans eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de OP al geleverd. Laat de rest ook maar eens wat doen.
doe gewoon zelfquote:
Heb je daar een paar voorbeelden van kan wel techno en schranz maar nog nooit naar tekno geluister, heb je btw wel naar de tekst geluisterdquote:
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ksnap dat je naar hw begeleiding moet
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze downsyndroom heeft.
Heb het niet eens geluisterd. Sws tekst in hardcore nummersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Heb je daar een paar voorbeelden van kan wel techno en schranz maar nog nooit naar tekno geluister, heb je btw wel naar de tekst geluisterd
ahahah ;Dquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.
Anderen betrekken bij FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
iemand die ik ken zei precies hetzelfde toen ik hem jouw postgeschiedenis liet lezen.
Ik heb tenminste anderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Anderen betrekken bij FOK!
Please
Die smile op mijn bek nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Origineel zijn ook niet die van jou. Of grappig zijn... of de eer aan jezelf houden...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken is niet je sterkste kant, wel?
feli.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die smile op mijn bek nu![]()
Jij bent echt zo'n teringmongool
Ik heb leraren gehad die het niet voor het geld deden maar om jongeren wat te leren(en voor de vele vakanties_ dat waren wel de meest relaxte leraren deed je niks hielp hij je niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben verplicht in die les te zitten.
Overigens kwam ik zelden naar de lessen en was ik gewoon buiten aan het voetballen.
Als ik daar toch moet zitten zonder dat ik er wat van opsteek, moeten die mensen gewoon lullen naar de mensen die willen luisteren.
Als ik gewoon ga slapen hebben zij er toch geen last van.
Ze krijgen gewoon een salaris.
de eerste is niet moeilijk, alleen maar leerlingensubsidie trekkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat ik maar ga regelen dat ik gymnasium kan doen, als ik dit zo lees moet dat geen probleem zijn.
Dat ik een mislukkeling ben was al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Origineel zijn ook niet die van jou. Of grappig zijn... of de eer aan jezelf houden...
Die linkse sympathieën krijg je toch bij 1 of andere untermensch subsidie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik een mislukkeling ben was al langer duidelijk.
Waar zouden mijn linkse sympathieën anders vandaan moeten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |