Doe ik ook niet, maar op de een af andere manier krijgen ze nooit een echte hekel aan me ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar wat als je de leraar hekelt, dan ga je toch niet nog voor die sympathie, daar word ik misselijk van.
quote:
nu wietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
in mijn tijd snoven we nog pep in de klas
meedoen met de grote (kleine) jongensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja jij bent echt een mongol met je nazi kapsel
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
in mijn tijd snoven we nog pep in de klas
Dit heb ik met vrijwel alle leraren gehad waarmee ik beef had, maar er waren er 2 die ik zo erg hekelde dat als ze aardig gingen doen dat ik gewoon een kutopmerking terug moest maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe ik ook niet, maar op de een af andere manier krijgen ze nooit een echte hekel aan me ofzo.
En jij bent de gepeste, he jongen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
meedoen met de grote (kleine) jongens
jij bent vast ook zo'n meeloper van de pesters op het schoolplein, he, jongen?
Nee hoezo jij loopt dom tegen mij te doen. En guus is mijn bie ef efquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
meedoen met de grote (kleine) jongens
je word gepest op het schoolplein?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij bent de gepeste, he jongen?
Haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit heb ik met vrijwel alle leraren gehad waarmee ik beef had, maar er waren er 2 die ik zo erg hekelde dat als ze aardig gingen doen dat ik gewoon een kutopmerking terug moest maken.
R&P is elders.quote:
alsjeblieftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoezo jij loopt dom tegen mij te doen. En guus is mijn bie ef ef
heb je ook een NSB-vlag op je bomber?quote:
let's testquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |