ik kan het met alle leraren vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doorsnee middelbare scholier?
Ja, dat klopt wel, ja.
Mortaxx is toch manlet?quote:
Dat zijn vaak de mongols.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik kan het met alle leraren vinden
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen makenquote:
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen maken
Dit is helaas wel waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, want de leraren te vriend houden zodat ze je als je een 5 staat daar een 6 van kunnen maken
Ook dat deed ik. Mijn leraar scheikunde mocht mij wel ondanks dat ik de eerste helft van het jaar niks had gedaan in de derde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behouden
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Maar wat als je de leraar hekelt, dan ga je toch niet nog voor die sympathie, daar word ik misselijk van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet ondanks je fitties toch de sympathie van de leraar weten te behouden
quote:
eigen schuldquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is helaas wel waar.
Een leraar maakte bij mij gewoon van een 6 een 4 omdat ik zogenaamd zat te lullen tijdens een practicum
Hij zei voordat het begon "Ik ga een punt bij jou er vanaf halen, let maar op".
Examenjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |