Geloof er echt geen fuck van.quote:
Heb nog een maand vakantie, josti.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je ging toch naar school of ben je alweer gestopt?
als ik het goed begrijp doet degene die z'n havo niet afgemaakt heeft mij dom?quote:
40-50 haha niet elke docent deed die controlesquote:
Niet 24/7 aan school denken en hoeveel zin je al weer hebt als de vakantie voorbij isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb nog een maand vakantie, josti.
Ja dat heb jij goed begrepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp doet degene die z'n havo niet afgemaakt heeft mij dom?
Zin hebben in schoolquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet 24/7 aan school denken en hoeveel zin je al weer hebt als de vakantie voorbij is
Zo herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ieder jaar weer minstens één leraar waarmee je het totaal niet kunt vinden waarna je als een crimineeltje wordt behandeld
is omdat je mocro bent man srsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zin hebben in school
Ieder jaar weer minstens één leraar waarmee je het totaal niet kunt vinden waarna je als een crimineeltje wordt behandeld
Moeten nablijven om niets
Mortaxx alleenquote:
oh jij ben er zoeenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zin hebben in school
Moeten nablijven om niets
Blijft dat staan? Of zie je het alleen als het geschreven wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |