Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, ik zou er zelf ook niet zo bij gaan lopen, maar vind dit toch nog wat minder triest dan volwassen gasten die hun gezicht onder smeren met make-up en hun armen vol hebben hangen met spikebanden.
Dat haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nergens makeup noch spikebanden...
De meeste ouderen vinden elektronische muziek sowieso kut, omdat het helemaal niet bekend bij ze is. Ik merk dat, wat jij zegt, totaal niet. Ik ga met allerlei soorten mensen om en merk dat veel mensen zich er gewoon niet druk om maken, maar áls ik er iemand over hoor zeuren is het over hoe "rock" zo vreselijk is. Maar dat zijn maar een paar mensen, en hey, ik ken ook niet iedereen. Zo zou jij ook moeten denken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Andersom valt het me op dat bijvoorbeeld hip-hop of elektronische muziek-fans zich niet zo druk maken over rock. Ze luisteren het gewoon niet, klaar. Bij (vooral oudere) gitaarmuziek liefhebbers lijkt er echt haat te bestaan richting dance en dergelijke.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op die foto die je toen postte toch wel, of was dat ander metaltuig?
Het Scandinavische ras onterenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat haar
Die baard![]()
En dan zo fout een blikje bier erbij in de hand houden op de foto
Nou ja, hij moet er voor lul mee lopen, ik gelukkig niet
Dan was dat een andere band. Zien er nog steeds ook vrij debiel uit vind ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei oei! Een zilveren armband en zilveren ringen!
Worden ze iig niet lastig gevallen door vampieren
Zien eruit als sympathieke gasten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oei oei! Een zilveren armband en zilveren ringen!
Worden ze iig niet lastig gevallen door vampieren
Jij bedoelt waarschijnlijk dit soort figuren:quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan was dat een andere band. Zien er nog steeds ook vrij debiel uit vind ik.
Dat laatste zeker, maar ik ga nu even niet uit van de mensen waarmee ik om ga. Eigenlijk juist van mensen waar ik niet mee omga, want iemand die zo bekrompen is dat ie roept dat dance geen muziek is zou niet snel een vriend van me wordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef richolio het volgende:
[..]
De meeste ouderen vinden elektronische muziek sowieso kut, omdat het helemaal niet bekend bij ze is. Ik merk dat, wat jij zegt, totaal niet. Ik ga met allerlei soorten mensen om en merk dat veel mensen zich er gewoon niet druk om maken, maar áls ik er iemand over hoor zeuren is het over hoe "rock" zo vreselijk is. Maar dat zijn maar een paar mensen, en hey, ik ken ook niet iedereen. Zo zou jij ook moeten denken.
Ik zelf luister alles, van AC/DC tot Kendrick Lamar tot Two Door Cinema Club tot Calvin Harris enzenz. Veel van mijn vrienden ook. Het is denk ik maar net met wie je omgaat.![]()
Ja, in ieder geval 100 malen vriendelijker dan zwarte (niet racistisch bedoeld) probleemwijksmensen die zingen over drugs, seks en hun kutleven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Zien eruit als sympathieke gasten.
Kan ik niet zeggen over
[ afbeelding ]
Alsof je er dan perse als een in de tijd verdwaalde holbewoner bij moet gaan lopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het Scandinavische ras onterenDe vikingen hadden meer testosteron in hun pink dan jij in je gehele lichaam
Nee, meer die rare black metal figuren. Al zijn dit ook mongolen, wtf manquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij bedoelt waarschijnlijk dit soort figuren:
[ afbeelding ]
Maarja, als zij er gelukkig mee zijn
haten op spinal en steenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen over
[ afbeelding ]
Waarom is dat holbewoner? Ik ken weinig mensen met lange haren die zo goed gekamd zijn...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef erik013 het volgende:
[..]
Alsof je er dan perse als een in de tijd verdwaalde holbewoner bij moet gaan lopen
Je kan ook mannelijk zijn en stijl hebben hoor.
Junks dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
haten op spinal en steencheck die speedkoppen dan.
wat ijl je nouquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking. Ja, je hebt misschien wat mocro's die hun hip-hop en dergelijke via kutspeakertjes op hebben staan in de trein maar over het algemeen zijn hip-hop en zeker elektronische muziek juist stijlen waarbij een sterke bass belangrijk is. Dat hoor je dus niet 'overal'.
Dat gaat in mijn ogen eerder op voor die bandjes bij Pinkpop, wat 3 avonden op 20 tv en radio-stations uitgezonden wordt. Niet dat ik me er erg druk om maak (m'n tv heeft een zapknop) maar als we dan toch zulke vergelijkingen gaan maken
Dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje raar. Slachten en rituelen doen op het podium, zulke dingen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, meer die rare black metal figuren. Al zijn dit ook mongolen, wtf man
Ja.quote:
Ik moet toegeven dat deze relatief gezien nog mee vallen qua verzorging ja, maar ik vind het gewoon geen porum, van dat hele lange haar bij mannen. Maar zoals ik zei: dat is mijn smaak. Van mij mogen ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom is dat holbewoner? Ik ken weinig mensen met lange haren die zo goed gekamd zijn...
Ze steken ook kerken in de fik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje raar. Slachten en rituelen doen op het podium, zulke dingen..Maar als zij het leuk vinden.. Ik ga het dan ook niet zwart maken ofzo
Dit soort arrogantie bedoel ik dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat ijl je nou
het is 24/7 op de radio en tv
het is natuurlijk feit dat popmuziek (ja dat is gewoon popmuziek) gemaakt is voor tere oortjes zonder gevoel voor muziek
die linker is achterlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen over
[ afbeelding ]
Doe ik niet; Haatquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
haten op spinal en steencheck die speedkoppen dan.
kom nou gewoon met iets tastbaar ipv TRANCE IS KANKERSTRAK METAL IS STOMquote:
Mja, daar heb je wel een beetje gelijk in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Doe ik niet; Haat![]()
Máár, ze zien er niet sympathiek uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |