3-havo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.
Dat heeft Deadprez nu nog steeds.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Lekker, deed ik ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Wie ben jijżquote:
Jaaaaa... Niemand zie je soms alleen verdwaasd in de supermakt lopen. Niets bijzonders verder.quote:
Je geeft toch net aan dat dit de normaalste zaak van de wereld was?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:32 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Of je bent 8/9 of je bent de internetheld van de maand.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar nu is dat wel triest. Betalen voor seks
kkrkloontjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaaaaa... Niemand zie je soms alleen verdwaasd in de supermakt lopen. Niets bijzonders verder.
Lexie?quote:
Ken ik niet.quote:
Nope ik geeft aan dat ik het inderdaad heb gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je geeft toch net aan dat dit de normaalste zaak van de wereld was?
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over kloontjes gesproken: heeft SP nu een IP-ban of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |