Doe jou maar zo'n suckerpunch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon kijken in plaats van zo'n kutvraag te stellen.
Jouw niveau van de Nederlandse taal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:22 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag wat is interssant
Dat kan maar dan kunnen we beter afspreken op Hollands spoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
kunnen we niet lopen naar de Doublet?
waarom doen we dat dan niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat kan maar dan kunnen we beter afspreken op Hollands spoor
Ga eens weg.quote:
fulltime water drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meh, zo nu en dan. Tenzij water, dan ja.
Staan alleen maar vieze dikke negerinnen puta's achter die ramen daar. Daar zou ik niet eens tegen betaling naar binnen willen, alhoewel dat wel trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:25 schreef Kapsalon het volgende:
[..]
waarom doen we dat dan niet?
hoerenspel hihaho
Wie maakt de slechte moedergrap?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:21 schreef eend112 het volgende:
MORGEN KLB MEET 22:00 DEN HAAG CENTRAAL NEEM HOEREN MEE
Drink ook weleens colaquote:
Wat? Hij zuipt!quote:
colaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Drink ook weleens cola![]()
Niet dat ik zo'n biokut ben ofzo, maar ik vind de meeste dranken gewoon veel te zoet.
Ik wou je net een biokut noemen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Drink ook weleens cola![]()
Niet dat ik zo'n biokut ben ofzo, maar ik vind de meeste dranken gewoon veel te zoet.
Je denkt toch niet echt dat FOK!kers hun zolderkamer gaan verlaten hoop ik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:28 schreef Kapsalon het volgende:
hoerenspel: ga met een groep de doubletstraat in, leg geld bij elkaar voor 1x armpje drukken, zoek een geschikte dame en laat de dame kiezen
wie doet er mee?
ik hoef maar een trap omlaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat FOK!kers hun zolderkamer gaan verlaten hoop ik?
bij nader inzien ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar nu is dat wel triest. Betalen voor seksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
uhm....??? vmbo ik heb het idd gezien op school maar die personen die dat deden kwam je op maandag ochtend tegen en dachten dat het zondag ochtend was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
in mijn tijd snoven we nog pep in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |