SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Goed topic en R&P, ik durf dit te betwijfelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed topic in R&P over mensen die op middelbare school populair waren en nu later niks zijn geworden
Ook als je niet van 15-jarigen houdtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:
Zijn chick was eigenlijk best knap als je van vijftienjarigen houdt.
Wel wat voor iemandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor poep, sorry.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als je niet van 15-jarigen houdt
Welk topic was dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste topic was al een ramp met al die open minded people
Ow, gewoon vriendin. Gaan filmpje kijken en misschien wat piemels kijken op chatrandom.quote:
Gaat ze jouw kroket-vormige aanhangsel ook nog bekijken of zit dat er niet in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, gewoon vriendin. Gaan filmpje kijken en misschien wat piemels kijken op chatrandom.
Denken dat ze dat nog niet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze jouw kroket-vormige aanhangsel ook nog bekijken of zit dat er niet in?
Dag vriend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat m.n. fok-it me negeert dus ik probeer het nog eens:
Hallo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als je niet van 15-jarigen houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 19:25:19 ]
Hosselbaasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ze dat nog niet heeft gedaan.
Ze houdt haar hand voor d`r mond.quote:
Dag Etsu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat m.n. fok-it me negeert dus ik probeer het nog eens:
Hallo.
Ja net cameltje gerookt morgen nietm eer helaas. Dan sigaretten van de Pool halen.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Etsu.
Beetje hard to get spelen mag toch wel?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig, Fokit ging laatst janken dat die werd genegeerd en nu doet ie t zelf ook
Homo hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Etsu die gelijk in paniek raakt als zijn berichtje 5 seconden later wordt beantwoordt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Die zijn net als vrouwen niet helemaal handelingsbekwaam
Lekker ik ook halfuurtje geledenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja net cameltje gerookt morgen nietm eer helaas. Dan sigaretten van de Pool halen.
jij
Onwaarheden verkondigenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Etsu die gelijk in paniek raakt als zijn berichtje 5 seconden later wordt beantwoordt
Gast ik rijd nu in Friesland, 3G is midden in een weiland baggerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Gaat hij me nu ook negeren natuurlijk
Theatrale flikker ben je ook
goedkoop gekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker ik ook halfuurtje geleden
Druk met verhuizen
Waarom pool
Tsja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast ik rijd nu in Friesland, 3G is midden in een weiland bagger
Je moet je bek houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja.
Moet je maar in een geciviliseerd gebied gaan wonen
Sterktequote:
Hoe kan ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oranje Ranged Rover is weg?
Uh, nee, daar kom ik net weg.quote:
Wat moet je in België?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, daar kom ik net weg.
Vandaan*quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, daar kom ik net weg.
Niet dat ik weet. Nu staat er een X3. Het mongolide broertje van de X5. Die wil ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
LR je hebt zeker de sleutels er in laten zitten
U mad?quote:
Ik ga dit uitzoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Nu staat er een X3. Het mongolide broertje van de X5. Die wil ik niet hoor
[ afbeelding ]
quote:
Jullie zeiden dat het fout wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Kado is ook niet per se fout, wil niet zeggen dat het niet enorm lelijk staat.
Net als buroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dusquote:
Dus wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dus
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Ja dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dus
De topic is goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dus?
Niet dat ik verwacht had dat 'de topic' goed was overigens. (Geen idee over welk topic dit gaat)
Dat zeg ik net. Jeetje Inso. Als je zo begint dan hoef ik je trophy husband geeneens meer te zijn. Ik ben weg hier.quote:
Wat is dit nou. Ik geef je rangerovers allesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Jeetje Inso. Als je zo begint dan hoef ik je trophy husband geeneens meer te zijn. Ik ben weg hier.
Daarom.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Je lijkt gewoon op een turk als je de topic zegt. Ongeacht het fout of goed is.
Ik geef je toch gelijk?quote:
Fok-it moet cursus Nederlands.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn Friese weilanden toch zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Fokit hoort daar te grazen, wat vinden jullie?
Omdat hoe iets klinkt subjectief isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk?
Het zal ongetwijfeld goed zijn. Maar waarom zou je de topic zeggen als het topic veel beter klinkt?
Alsof dit soort racistische posts wel mooi staan. Vies generaliserend dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Je lijkt gewoon op een turk als je de topic zegt. Ongeacht het fout of goed is.
Ja waar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dit nou. Ik geef je rangerovers alles
Ik word nog liever geslacht om op iemands bord te liggen dan dat ik in een Fries weiland raasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn Friese weilanden toch zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Fokit hoort daar te grazen, wat vinden jullie?
Jij ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fok-it moet cursus Nederlands.
Net als jij overigens
Ja, leuk weer de clown uithangenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dit soort racistische posts wel mooi staan. Vies generaliserend dit.
[..]
Ja waar dan?
Ja, weet niet.quote:
De kans dat het een Pool was is inderdaad zeer aannemelijk. Zie ik hier een reden voor een Legia wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, weet niet.
Je hebt hem zeker laten stelen.
Maar er zit al een groep privedetectives op.
Alle snelwegen richting Polen worden in de gaten gehouden.
Want?quote:
Omdat jij iets niet vind klinken is er geen reden om de topic te zeggen.quote:
Het is wel een erg slecht argument.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met racisme te maken hoor
Vindt*quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat jij iets niet vind klinken is er geen reden om de topic te zeggen.
Uh, oke.
Ik ben er vast niet de enige in die dat vindt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel een erg slecht argument.
Stellen dat je 'als een Turk klinkt' omdat iemand zijn woordkeuze afwijkt van het jouwe vind ik toch wel dubieus hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met racisme te maken hoor
En?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er vast niet de enige in die dat vindt.
Dat kan. Gelukkig maken jullie nooit dubieuze opmerkingen hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen dat je 'als een Turk klinkt' omdat iemand zijn woordkeuze afwijkt van het jouwe vind ik toch wel dubieus hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die tegen homos zijn, daar zullen ze ook niet de enige in zijn
Jij begon met Turken aanhalen bij correct Nederlands gebruikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ga je serieus die vergelijking maken?
Nou ja laat maarGeen zin om over zoiets onzinnigs in discussie te gaan
Wat een aantijgingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Gelukkig maken jullie nooit dubieuze opmerkingen hier
Waarom wil je het überhaupt via Steam bekijken. Het zal toch wel tegelijkertijd op Youtube worden geupload?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje, zijn jullie nu klaar?
Ik heb een nieuwe versie van flasplayer geinstalleerd. Steam ziet dat nu ook eindelijk, en ik kan nog geen trailer bekijken in Steam.
gvd gvd gvd
#realstruggles
Ja tuurlijk Inso.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij begon met Turken aanhalen bij correct Nederlands gebruik
Heb ik nooit gezegd. Alleen dat het een erg vreemd argument is om tegen de topic te zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Inso.
Ik ben zo generaliserend en racistisch omdat ik 1 keer Turk zeg in een opmerking.
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je het überhaupt via Steam bekijken. Het zal toch wel tegelijkertijd op Youtube worden geupload?
Touché.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?
Misschien moeten we naar TTK gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
De topic ontspoort wel een beetje.
Het is geen argument, het is mijn meningquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Alleen dat het een erg vreemd argument is om tegen de topic te zijn
Daarom zou je het niet moeten gebruiken, heb je letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen argument, het is mijn meningIk vind het lelijk klinken dus.
Steam overigens al wel afgesloten en opnieuw opgestart zodat de updates kunnen worden geïmplementeerd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?
Ja dat kan ik toch vinden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou je het niet moeten gebruiken, heb je letterlijk gezegd.
Andere iets willen opleggen uit je eigen overtuiging gaat wel wat verder dan slechts een mening.quote:
Jup! Daarom snap ik het ook niet. Hij geeft nu ook niet meer aan dat flash player verouderd is, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steam overigens al wel afgesloten en opnieuw opgestart zodat de updates kunnen worden geïmplementeerd?
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnenquote:
Ik vind het goed klinken. Dus als je de koffer zegt klink je als een turk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnen
En weer met het vingertje wijzen om de aandacht te verleggen van het werkel...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnen
Oke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het goed klinken. Dus als je de koffer zegt klink je als een turk.
Waar moet ze vandaan komen dan?quote:
Dunne vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: 1 vicky voor het topic.
Mijn hemel ga er niet zo lang op door man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Wacht nog steeds op de argumenten waarom je iets vind.
Die zijn in andere discussies ook heilig.
Fijn om deze kant van de discussie een keer kunnen te voeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hemel ga er niet zo lang op door man.
Dun? Gewoon mooi slank tochquote:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2992624quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup! Daarom snap ik het ook niet. Hij geeft nu ook niet meer aan dat flash player verouderd is, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Hoe bedoel je? Omdat ik geen uren lang door wil discussiëren over waarom ik de topic lelijk vind klinken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijn om deze kant van de discussie een keer kunnen te voeren.
Waarom mensen iets vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Omdat ik geen uren lang door wil discussiëren over waarom ik de topic lelijk vind klinken?
Haalde ik vroeger nog weleens ijsjesquote:
Ze heeft gewoon normale borsten hoor?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, bijna geen mooie vrouwelijke rondingen.
Dat mensen dat niet moeten gebruiken omdat ik het lelijk vind staan is ongefundeerd ja, dat klopt.quote:
Wow.quote:
Mooie naam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: 1 vicky voor het topic.
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2992624
[ afbeelding ]
Probeer anders handmatig de laatste versie nogmaals te installeren. Zo te zien heb je 14 nodig.
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html#fp14
Je hebt zelf een moo....ow wacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Mooie naam.
[..]
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.
Heupen en goede kont horen daar ook bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon normale borsten hoor?
Gebruik je Chrome?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Mooie naam.
[..]
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heupen en goede kont horen daar ook bij
Maar jij houdt sowieso wel van kleine vrouwen op elk gebied toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.
Is per persoon verschillend
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologischquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.
Is per persoon verschillend
Wat doe ik anders op een forum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Niet hier gelijk weer een discussie van maken JR. alsjeblieft
Discussies over de topic voerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe ik anders op een forum.
Kleine vrouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij houdt sowieso wel van kleine vrouwen op elk gebied toch?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologisch
Dat weet ik ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologisch
Het schijnt dat vrouwen in hun vruchtbare periode juist op stoere mannen met een brede kaaklijn vallen voor de voortplanting en daarbuiten juist op lieve/schattige om hen en de mogelijke kinderen te verzorgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leer er mee leven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ja.
Maar ik ben ook niet helemaal mans genoeg
lelijk 9 van de 10 keerquote:
Daar zit dan ook best een logica in. Grote, sterke mannen om voor gezonde sterke kinderen te zorgen. Maar als hij gevaarlijk is ook niet goed voor de opvoedingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwen in hun vruchtbare periode juist op stoere mannen met een brede kaaklijn vallen voor de voortplanting en daarbuiten juist op lieve/schattige om hen en de mogelijke kinderen te verzorgen.
Zijn best leuke onderzoeken in zoverre het op waarheid gebaseerd is
En je weet niet eens of het een man of een vrouw isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijk 9 van de 10 keer
op fotos is het ook meestal ziek veel make up
Mwah, ligt eraan wat voor Aziaten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijk 9 van de 10 keer
op fotos is het ook meestal ziek veel make up
Wat een lelijk pak zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze ook? Rawr
[ afbeelding ]
Ik stop op mijn dieptepunt
Doe maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier erg lang mee doorgaan.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier erg lang mee doorgaan.
Hehequote:
Nee hoor, bij mij is dat maar 1 user.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we allemaal zo doen bij users die we niet mogen wordt het een groot azijntopic
oke 'n uitzondering danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zelf een moo....ow wacht.
Die voor andere browsers doet het dus niet. Ik weet het niet, maakt niet uit. Ik doe wel youtubequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome?
http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/828934913129528301/
Tot zover mijn pogingen na mijn eerste achterlijke post
Jij vind dit echt mooi?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
Des te makkelijker te negerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij is dat maar 1 user.
Gewoon even een voorbeeld.quote:
Zal wel een laag of 40-45 makeup op zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
Als dat het beste is wat China weet voort te brengen blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even een voorbeeld.
En ja,is toch gewoon mooie chick?
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een laag of 40-45 makeup op zitten
Naturel make up ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hier
Noem eens het make-up wat je ziet danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat het beste is wat China weet voort te brengen blijf ik bij mijn standpunt.
Zit veel te veel make-up op ook nog
Hahaha echt niet man. Heb je nooit die shit gezien van hoe erg die Asians kunnen veranderen door die makeup. Is echt ernstig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hier
Plamuursel zal er wel op zitten en eyeliners rond de ogen om alles duidelijker te laten worden. Anders zijn het van die suffe Brock-streepjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens het make-up wat je ziet dan
Westerse vrouwen net zo hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet man. Heb je nooit die shit gezien van hoe erg die Asians kunnen veranderen door die makeup. Is echt ernstig.
Inderdaadquote:
Ja ach, ik vind dit niet typisch Aziatisch ofzo. Al zullen er ongetwijfeld veel zijn die dat doen ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel echt ziek meesterlijk hoor
Of jij valt gewoon op westerse vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik toch vaak knappere make-uplozen rond zitten.
Nog steeds lelijk rechtsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel echt ziek meesterlijk hoor
Dat zou goed kunnen, zo vaak bekijk ik zulke foto's niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik toch vaak knappere make-uplozen rond zitten.
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latinaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij valt gewoon op westerse vrouwen
Vallen op negerinnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latina. Zelfs af en toe een mooie negerin kan ik op vallen, maar komt minder vaak voor.
Ja latino`s heb ik dan weer niks meequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latina. Zelfs af en toe een mooie negerin kan ik op vallen, maar komt minder vaak voor.
Nog steeds knapper dan elke Asian.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, zo vaak bekijk ik zulke foto's niet.
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetintquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vallen op negerinnen
Kaneel en ik kunnen dit niet appreciëren.
Meestal wel mooi gevormdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja latino`s heb ik dan weer niks mee
obamanegerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetint.
En dat vind ik dan weer vaak een dikke reet. Net als bij negerinnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetint.
Niks mis mee dan.
[..]
Meestal wel mooi gevormd
Ware woorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vallen op negerinnen
Kaneel en ik kunnen dit niet appreciëren.
Niks mis om wat vast te pakken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer vaak een dikke reet. Net als bij negerinnen
Emilia Clarke is dan ook weer een uitzondering. Pretty womanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds knapper dan elke Asian.
[ afbeelding ]
Zij is mijn schatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Emilia Clarke is dan ook weer een uitzondering. Pretty woman
Iedereen is beetje geprikkeld vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gaande in de topic vandaag?
Zou haar niet doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daenerysquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blond en petite.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook.
Brunettes ook niks mis mee.
Ahw.quote:
Dat kan, kaneeltje, niets mis mee. Wie zou je wel doen?quote:
quote:
Jij houdt van petite maar je vond die meid die Kaneel net liet zien geen heupen hebben?quote:
petite in lengte, kunnen nog steeds goede tetten of kont hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt van petite maar je vond die meid die Kaneel net liet zien geen heupen hebben?
Ah zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
petite in lengte, kunnen nog steeds goede tetten of kont hebben
Ken ook genoeg vrouwen die niet eens willen daten met een kleinere man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
als je vrouw langer dan jouw is gelijk zou ik relatie beeindigen
Sterker nog, ik zou er geen eens een relatie mee beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
als je vrouw langer dan jouw is gelijk zou ik relatie beeindigen
terecht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ook genoeg vrouwen die niet eens willen daten met een kleinere man.
Terecht wel. Dan voel je je als vrouw net alsof je met je kleine broertje bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ook genoeg vrouwen die niet eens willen daten met een kleinere man.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht wel. Dan voel je je als vrouw net alsof je met je kleine broertje bent
Nee, gewoon geen lage standaard.quote:
quote:
Jou natuurlijk, rawr.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan, kaneeltje, niets mis mee. Wie zou je wel doen?
Ik heb op het moment een enorme voorkeur voor Ryan Gosling.
Je zelfrespect.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
KS hoeveel kost comic con bij elkaar? Reiskosten, verblijf etc. Wel in San Diego.
Wat heb je gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zelfrespect.
HAHAHAHAH
wat een humor heb ik toch
Geen idee man. Zit je ook Cleveland Show te kijken dan, dat je er ineens mee komt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
KS hoeveel kost comic con bij elkaar? Reiskosten, verblijf etc. Wel in San Diego.
Het is om mijn verdriet te maskeren inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vandaag?Of is het verdriet om de verdwenen Ranged Rover?
Jeetje, wat een heftige uitspraak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou natuurlijk, rawr.
Euhm, ik weet niet. Zijn momenteel niet echt superaantrekkelijke beroemdheden.
Ik vind Gosling een beetje suf gezicht hebben.
Chris Pratt vind ik wel wat.
Volgend jaar er heen gaan met Fera. Jij moet dan ook mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man. Zit je ook Cleveland Show te kijken dan, dat je er ineens mee komt?
Is vrij prijzig. Maar ik geloof dat Breuls er wel eens heen is geweest. Moet je hem vragen.
Gewoon een keer een dreigement zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt de behoefte om een paar kinderen buiten die de hele zomer al de buurt terroriseren met hun gekrijs 24/7 lang tegen een boom aan te rammen![]()
Ik wil echt nog geen kinderen
Ik heb wel echt af en toe de behoefte een briefje door de deurte gooien ja bij die oudersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer een dreigement zetten
Ik vond Wendy van Dijk tot een paar jaar geleden wel knap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje, wat een heftige uitspraak.
Oh, dat kan.
En Chris Pratt is wel mannelijk.
Oef, ik weet niet of ik daar de monies voor over heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgend jaar er heen gaan met Fera. Jij moet dan ook mee.
Zou dat zo graag willenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben wel blij dat ik in een kinderloze buurt woon
Vind het echt achterlijk dat die kutouders gewoon binnen zitten en waarschijnlijk het weglachen en denken `wat een schatje is mijn zoon tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier alleen studenten en paar volwassenen
doen alle ouersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het echt achterlijk dat die kutouders gewoon binnen zitten en waarschijnlijk het weglachen en denken `wat een schatje is mijn zoon toch![]()
Terwijl de rest van de buren zonder kinderen hem het grootste gezwel van de buurt vinden.
wel eea jaquote:
Als mijn zoon de hele buurt bij elkaar krijst alsof hij verkracht wordt had hij echt klap gehad.quote:
Grappig, Wendy van Dijk had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Wendy van Dijk tot een paar jaar geleden wel knap.
En Cameron Diaz heeft lange tijd wel wat aantrekkelijks gehad.
Jij bent ook nog geen ouderquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn zoon de hele buurt bij elkaar krijst alsof hij verkracht wordt had hij echt klap gehad.
Gelukkig niet.quote:
Knotsgekke competitiequote:
Speelt Cruella de Vil ook een rol?quote:
Ach, grapje moet kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar bewijst je autisme wel weer deze handeling
quote:
Dr_Flash ofzo.quote:
Ik vind hem er echt als een Berry uitzien. Zo'n vieze ICT nerd die bang is van meisjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dr_Flash ofzo.
Vind hem wel beetje creepy eruit zzien
Ben jij geen vieze ict-nerd dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind hem er echt als een Berry uitzien. Zo'n vieze ICT nerd die bang is van meisjes.
En bang voor meisjes?quote:
Ik begrijp je Benno, ik begrijp jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |