Dat is Fylax.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Haan is wel de grootste kkmongool op dit hele forum
Tuurlijk wel man, heb je weleens foto van hem gezien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent is volgens mij ook geen troll.
Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij heel verdrietig nu ik Inso heb moeten afvallen
Nee. Maar de laatste tijd volg ik KLB niet meer zo. Ik weet alleen nog dat hij achterlijk veel zoop en in de kassen werkte en dat 't allemaal geen succes was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, heb je weleens foto van hem gezien?
Dat pretendeerde hij altijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Maar de laatste tijd volg ik KLB niet meer zo. Ik weet alleen nog dat hij achterlijk veel zoop en in de kassen werkte en dat 't allemaal geen succes was.
Pretendeert hij nu hosselkoning te zijn dan?
Dan niet nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat pretendeerde hij altijd.
In Holly met z`n matties
Goed topic in R&P over mensen die op middelbare school populair waren en nu later niks zijn gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ben ik de tijd van ambities nastreven al lang voorbij.
Beter een tevreden nietsnut zijn.
De uitkering heb ik al.
Houd eens op manquote:
trophy husband ja togquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ben ik de tijd van ambities nastreven al lang voorbij.
Beter een tevreden nietsnut zijn.
De uitkering heb ik al.
Totdat je weg gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus op elke post van mij reageren.
Hoe is het met je vriendin?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus op elke post van mij reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |