Wat doe ik anders op een forum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Niet hier gelijk weer een discussie van maken JR. alsjeblieft
Discussies over de topic voerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe ik anders op een forum.
Kleine vrouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij houdt sowieso wel van kleine vrouwen op elk gebied toch?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologisch
Dat weet ik ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologisch
Het schijnt dat vrouwen in hun vruchtbare periode juist op stoere mannen met een brede kaaklijn vallen voor de voortplanting en daarbuiten juist op lieve/schattige om hen en de mogelijke kinderen te verzorgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik leer er mee leven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ja.
Maar ik ben ook niet helemaal mans genoeg
lelijk 9 van de 10 keerquote:
Daar zit dan ook best een logica in. Grote, sterke mannen om voor gezonde sterke kinderen te zorgen. Maar als hij gevaarlijk is ook niet goed voor de opvoedingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwen in hun vruchtbare periode juist op stoere mannen met een brede kaaklijn vallen voor de voortplanting en daarbuiten juist op lieve/schattige om hen en de mogelijke kinderen te verzorgen.
Zijn best leuke onderzoeken in zoverre het op waarheid gebaseerd is
En je weet niet eens of het een man of een vrouw isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijk 9 van de 10 keer
op fotos is het ook meestal ziek veel make up
Mwah, ligt eraan wat voor Aziaten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lelijk 9 van de 10 keer
op fotos is het ook meestal ziek veel make up
Wat een lelijk pak zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze ook? Rawr
[ afbeelding ]
Ik stop op mijn dieptepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |