Oke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het goed klinken. Dus als je de koffer zegt klink je als een turk.
Waar moet ze vandaan komen dan?quote:
Dunne vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: 1 vicky voor het topic.
Mijn hemel ga er niet zo lang op door man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Wacht nog steeds op de argumenten waarom je iets vind.
Die zijn in andere discussies ook heilig.
Fijn om deze kant van de discussie een keer kunnen te voeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn hemel ga er niet zo lang op door man.
Dun? Gewoon mooi slank tochquote:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2992624quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup! Daarom snap ik het ook niet. Hij geeft nu ook niet meer aan dat flash player verouderd is, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Hoe bedoel je? Omdat ik geen uren lang door wil discussiėren over waarom ik de topic lelijk vind klinken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijn om deze kant van de discussie een keer kunnen te voeren.
Waarom mensen iets vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Omdat ik geen uren lang door wil discussiėren over waarom ik de topic lelijk vind klinken?
Haalde ik vroeger nog weleens ijsjesquote:
Ze heeft gewoon normale borsten hoor?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, bijna geen mooie vrouwelijke rondingen.
Dat mensen dat niet moeten gebruiken omdat ik het lelijk vind staan is ongefundeerd ja, dat klopt.quote:
Wow.quote:
Mooie naam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: 1 vicky voor het topic.
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2992624
[ afbeelding ]
Probeer anders handmatig de laatste versie nogmaals te installeren. Zo te zien heb je 14 nodig.
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html#fp14
Je hebt zelf een moo....ow wacht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Mooie naam.
[..]
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.
Heupen en goede kont horen daar ook bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon normale borsten hoor?
Gebruik je Chrome?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Mooie naam.
[..]
Die heb ik ook, zelfs apart geinstalleerd voor iets buiten webbrowsers.
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heupen en goede kont horen daar ook bij
Maar jij houdt sowieso wel van kleine vrouwen op elk gebied toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.
Is per persoon verschillend
Mannen vallen vaker op vrouwen met brede heupen omdat daarvan wordt geacht dat ze beter kunnen baren. Dus is wel iets biologischquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smalle heupen en een strak kontje kunnen ook vrouwelijk zijn.
Is per persoon verschillend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |