quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die tegen homos zijn, daar zullen ze ook niet de enige in zijn
Jij begon met Turken aanhalen bij correct Nederlands gebruikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ga je serieus die vergelijking maken?
Nou ja laat maarGeen zin om over zoiets onzinnigs in discussie te gaan
Wat een aantijgingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Gelukkig maken jullie nooit dubieuze opmerkingen hier
Waarom wil je het überhaupt via Steam bekijken. Het zal toch wel tegelijkertijd op Youtube worden geupload?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje, zijn jullie nu klaar?
Ik heb een nieuwe versie van flasplayer geinstalleerd. Steam ziet dat nu ook eindelijk, en ik kan nog geen trailer bekijken in Steam.
gvd gvd gvd
#realstruggles
Ja tuurlijk Inso.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij begon met Turken aanhalen bij correct Nederlands gebruik
Heb ik nooit gezegd. Alleen dat het een erg vreemd argument is om tegen de topic te zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Inso.
Ik ben zo generaliserend en racistisch omdat ik 1 keer Turk zeg in een opmerking.
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je het überhaupt via Steam bekijken. Het zal toch wel tegelijkertijd op Youtube worden geupload?
Touché.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?
Misschien moeten we naar TTK gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
De topic ontspoort wel een beetje.
Het is geen argument, het is mijn meningquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Alleen dat het een erg vreemd argument is om tegen de topic te zijn
Daarom zou je het niet moeten gebruiken, heb je letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen argument, het is mijn meningIk vind het lelijk klinken dus.
Steam overigens al wel afgesloten en opnieuw opgestart zodat de updates kunnen worden geïmplementeerd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft uberhaupt in steam willen kijken te maken met het feit dat het niet doet?
Ja dat kan ik toch vinden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou je het niet moeten gebruiken, heb je letterlijk gezegd.
Andere iets willen opleggen uit je eigen overtuiging gaat wel wat verder dan slechts een mening.quote:
Jup! Daarom snap ik het ook niet. Hij geeft nu ook niet meer aan dat flash player verouderd is, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steam overigens al wel afgesloten en opnieuw opgestart zodat de updates kunnen worden geïmplementeerd?
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnenquote:
Ik vind het goed klinken. Dus als je de koffer zegt klink je als een turk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnen
En weer met het vingertje wijzen om de aandacht te verleggen van het werkel...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vond vanmiddag trouwens het koffer ook goed klinken dus over een cursus Nederlands hoef je echt niet te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |