Wat moet je in België?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, daar kom ik net weg.
Vandaan*quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, daar kom ik net weg.
Niet dat ik weet. Nu staat er een X3. Het mongolide broertje van de X5. Die wil ik niet hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
LR je hebt zeker de sleutels er in laten zitten
U mad?quote:
Ik ga dit uitzoekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Nu staat er een X3. Het mongolide broertje van de X5. Die wil ik niet hoor
[ afbeelding ]
quote:
Jullie zeiden dat het fout wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Kado is ook niet per se fout, wil niet zeggen dat het niet enorm lelijk staat.
Net als buroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dusquote:
Dus wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dus
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Ja dus?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand de topic horen zeggen of schrijven dus
De topic is goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dus?
Niet dat ik verwacht had dat 'de topic' goed was overigens. (Geen idee over welk topic dit gaat)
Dat zeg ik net. Jeetje Inso. Als je zo begint dan hoef ik je trophy husband geeneens meer te zijn. Ik ben weg hier.quote:
Wat is dit nou. Ik geef je rangerovers allesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Jeetje Inso. Als je zo begint dan hoef ik je trophy husband geeneens meer te zijn. Ik ben weg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |