Doe maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier erg lang mee doorgaan.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan hier erg lang mee doorgaan.
Hehequote:
Nee hoor, bij mij is dat maar 1 user.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we allemaal zo doen bij users die we niet mogen wordt het een groot azijntopic
oke 'n uitzondering danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zelf een moo....ow wacht.
Die voor andere browsers doet het dus niet. Ik weet het niet, maakt niet uit. Ik doe wel youtubequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebruik je Chrome?
http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/828934913129528301/
Tot zover mijn pogingen na mijn eerste achterlijke post
Jij vind dit echt mooi?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
Des te makkelijker te negerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij is dat maar 1 user.
Gewoon even een voorbeeld.quote:
Zal wel een laag of 40-45 makeup op zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt fucking lelijk ja
Als dat het beste is wat China weet voort te brengen blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even een voorbeeld.
En ja,is toch gewoon mooie chick?
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel een laag of 40-45 makeup op zitten
Naturel make up ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hier
Noem eens het make-up wat je ziet danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat het beste is wat China weet voort te brengen blijf ik bij mijn standpunt.
Zit veel te veel make-up op ook nog
Hahaha echt niet man. Heb je nooit die shit gezien van hoe erg die Asians kunnen veranderen door die makeup. Is echt ernstig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar juist een stuk meer naturel dan hier
Plamuursel zal er wel op zitten en eyeliners rond de ogen om alles duidelijker te laten worden. Anders zijn het van die suffe Brock-streepjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens het make-up wat je ziet dan
Westerse vrouwen net zo hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet man. Heb je nooit die shit gezien van hoe erg die Asians kunnen veranderen door die makeup. Is echt ernstig.
Inderdaadquote:
Ja ach, ik vind dit niet typisch Aziatisch ofzo. Al zullen er ongetwijfeld veel zijn die dat doen ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel echt ziek meesterlijk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |