SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Goed topic en R&P, ik durf dit te betwijfelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed topic in R&P over mensen die op middelbare school populair waren en nu later niks zijn geworden
Ook als je niet van 15-jarigen houdtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:
Zijn chick was eigenlijk best knap als je van vijftienjarigen houdt.
Wel wat voor iemandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor poep, sorry.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als je niet van 15-jarigen houdt
Welk topic was dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste topic was al een ramp met al die open minded people
Ow, gewoon vriendin. Gaan filmpje kijken en misschien wat piemels kijken op chatrandom.quote:
Gaat ze jouw kroket-vormige aanhangsel ook nog bekijken of zit dat er niet in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, gewoon vriendin. Gaan filmpje kijken en misschien wat piemels kijken op chatrandom.
Denken dat ze dat nog niet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze jouw kroket-vormige aanhangsel ook nog bekijken of zit dat er niet in?
Dag vriend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat m.n. fok-it me negeert dus ik probeer het nog eens:
Hallo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als je niet van 15-jarigen houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 19:25:19 ]
Hosselbaasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ze dat nog niet heeft gedaan.
Ze houdt haar hand voor d`r mond.quote:
Dag Etsu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat m.n. fok-it me negeert dus ik probeer het nog eens:
Hallo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |