Je zelfrespect.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
KS hoeveel kost comic con bij elkaar? Reiskosten, verblijf etc. Wel in San Diego.
Wat heb je gegeten vandaag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zelfrespect.
HAHAHAHAH
wat een humor heb ik toch
Geen idee man. Zit je ook Cleveland Show te kijken dan, dat je er ineens mee komt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
KS hoeveel kost comic con bij elkaar? Reiskosten, verblijf etc. Wel in San Diego.
Het is om mijn verdriet te maskeren inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vandaag?Of is het verdriet om de verdwenen Ranged Rover?
Jeetje, wat een heftige uitspraak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou natuurlijk, rawr.
Euhm, ik weet niet. Zijn momenteel niet echt superaantrekkelijke beroemdheden.
Ik vind Gosling een beetje suf gezicht hebben.
Chris Pratt vind ik wel wat.
Volgend jaar er heen gaan met Fera. Jij moet dan ook mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man. Zit je ook Cleveland Show te kijken dan, dat je er ineens mee komt?
Is vrij prijzig. Maar ik geloof dat Breuls er wel eens heen is geweest. Moet je hem vragen.
Gewoon een keer een dreigement zettenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb echt de behoefte om een paar kinderen buiten die de hele zomer al de buurt terroriseren met hun gekrijs 24/7 lang tegen een boom aan te rammen![]()
Ik wil echt nog geen kinderen
Ik heb wel echt af en toe de behoefte een briefje door de deurte gooien ja bij die oudersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een keer een dreigement zetten
Ik vond Wendy van Dijk tot een paar jaar geleden wel knap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje, wat een heftige uitspraak.
Oh, dat kan.
En Chris Pratt is wel mannelijk.
Oef, ik weet niet of ik daar de monies voor over heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgend jaar er heen gaan met Fera. Jij moet dan ook mee.
Zou dat zo graag willenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben wel blij dat ik in een kinderloze buurt woon
Vind het echt achterlijk dat die kutouders gewoon binnen zitten en waarschijnlijk het weglachen en denken `wat een schatje is mijn zoon tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier alleen studenten en paar volwassenen
doen alle ouersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het echt achterlijk dat die kutouders gewoon binnen zitten en waarschijnlijk het weglachen en denken `wat een schatje is mijn zoon toch![]()
Terwijl de rest van de buren zonder kinderen hem het grootste gezwel van de buurt vinden.
wel eea jaquote:
Als mijn zoon de hele buurt bij elkaar krijst alsof hij verkracht wordt had hij echt klap gehad.quote:
Grappig, Wendy van Dijk had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Wendy van Dijk tot een paar jaar geleden wel knap.
En Cameron Diaz heeft lange tijd wel wat aantrekkelijks gehad.
Jij bent ook nog geen ouderquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn zoon de hele buurt bij elkaar krijst alsof hij verkracht wordt had hij echt klap gehad.
Gelukkig niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |