Of jij valt gewoon op westerse vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik toch vaak knappere make-uplozen rond zitten.
Nog steeds lelijk rechtsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel echt ziek meesterlijk hoor
Dat zou goed kunnen, zo vaak bekijk ik zulke foto's niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik toch vaak knappere make-uplozen rond zitten.
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latinaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij valt gewoon op westerse vrouwen
Vallen op negerinnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latina. Zelfs af en toe een mooie negerin kan ik op vallen, maar komt minder vaak voor.
Ja latino`s heb ik dan weer niks meequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook wel vallen op een mooie Latina. Zelfs af en toe een mooie negerin kan ik op vallen, maar komt minder vaak voor.
Nog steeds knapper dan elke Asian.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, zo vaak bekijk ik zulke foto's niet.
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetintquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vallen op negerinnen
Kaneel en ik kunnen dit niet appreciëren.
Meestal wel mooi gevormdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja latino`s heb ik dan weer niks mee
obamanegerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetint.
En dat vind ik dan weer vaak een dikke reet. Net als bij negerinnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet helemaal donker, maar gewoon redelijk lichtgetint.
Niks mis mee dan.
[..]
Meestal wel mooi gevormd
Ware woorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vallen op negerinnen
Kaneel en ik kunnen dit niet appreciëren.
Niks mis om wat vast te pakken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer vaak een dikke reet. Net als bij negerinnen
Emilia Clarke is dan ook weer een uitzondering. Pretty womanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds knapper dan elke Asian.
[ afbeelding ]
Zij is mijn schatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Emilia Clarke is dan ook weer een uitzondering. Pretty woman
Iedereen is beetje geprikkeld vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er gaande in de topic vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |