quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Je lijkt gewoon op een turk als je de topic zegt. Ongeacht het fout of goed is.
Ik geef je toch gelijk?quote:
Fok-it moet cursus Nederlands.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn Friese weilanden toch zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Fokit hoort daar te grazen, wat vinden jullie?
Omdat hoe iets klinkt subjectief isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk?
Het zal ongetwijfeld goed zijn. Maar waarom zou je de topic zeggen als het topic veel beter klinkt?
Alsof dit soort racistische posts wel mooi staan. Vies generaliserend dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Je lijkt gewoon op een turk als je de topic zegt. Ongeacht het fout of goed is.
Ja waar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dit nou. Ik geef je rangerovers alles
Ik word nog liever geslacht om op iemands bord te liggen dan dat ik in een Fries weiland raasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn Friese weilanden toch zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Fokit hoort daar te grazen, wat vinden jullie?
Jij ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fok-it moet cursus Nederlands.
Net als jij overigens
Ja, leuk weer de clown uithangenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dit soort racistische posts wel mooi staan. Vies generaliserend dit.
[..]
Ja waar dan?
Ja, weet niet.quote:
De kans dat het een Pool was is inderdaad zeer aannemelijk. Zie ik hier een reden voor een Legia wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, weet niet.
Je hebt hem zeker laten stelen.
Maar er zit al een groep privedetectives op.
Alle snelwegen richting Polen worden in de gaten gehouden.
Want?quote:
Omdat jij iets niet vind klinken is er geen reden om de topic te zeggen.quote:
Het is wel een erg slecht argument.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met racisme te maken hoor
Vindt*quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat jij iets niet vind klinken is er geen reden om de topic te zeggen.
Uh, oke.
Ik ben er vast niet de enige in die dat vindt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel een erg slecht argument.
Stellen dat je 'als een Turk klinkt' omdat iemand zijn woordkeuze afwijkt van het jouwe vind ik toch wel dubieus hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Heeft echt niks met racisme te maken hoor
En?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er vast niet de enige in die dat vindt.
Dat kan. Gelukkig maken jullie nooit dubieuze opmerkingen hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen dat je 'als een Turk klinkt' omdat iemand zijn woordkeuze afwijkt van het jouwe vind ik toch wel dubieus hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |