quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik vond iets moois voor de babykamer
[ afbeelding ]
Dat zie je ook zo vaak op sites met geboorteteksten in diverse varianten. Brr..quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wat fijn dat hij je toch nog gezien en herkend heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef Cygne het volgende:
3 uur in t ziekenhuis geweest vanmiddag. Ik kreeg nog een 'Heeee!' En een hele grote glimlach. Daarna zakte hij weer weg. Tante en neefje waren heel blij dat ik er was. En neefje was me vol aan t proppen met eten en water. Want dat was beter voor de baby.![]()
![]()
Heftig maar wel fijn dus, de laatste keer..
Yuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind geboortekaartteksten sowieso vaak snel cheesy. Als het moet rijmen om het rijmen of zogenaamd hilarisch is haak ik af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij kiezen deze uiteindelijk niet, maar die vond ik zo mooi en lief![]()
die heeft een kennis van me bijna een jaar lang met een hashtag bij alle babyfoto's op facebook gebruikt, dus die associatie raak ik nooit meer kwijt. al is het wel mooi op zichquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch doen wij lekker geen geboortekaartjeeen mooie mail kunnen ze krijgen.
Dat was ook zeker niet de eerste insteek. Ik ben niet zo van de uberkleffe teksten en deze vond ik wel stoer en waar (en och, wat hebben we haar gehoord de eerste maanden vóór de gang naar de osteopaat, zo zielig!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Oei NTS. Naar verhaal, maar ik zou nooit de geboortekaart van mijn kind voor een familieconflict gebruiken
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:15 schreef Skittles het volgende:
Mja, beide kanten van de familie vindt dat een gedichtje echt op een geboortekaartje hoort.![]()
Engels kan niet, want dat begrijpt 3/4 van mijn kant van de familie niet (zo kreeg ik bij de babyshower een shirtje met 'cute little sister'. Toen ik daarom begon te lachen dachten ze dat ik toch een jongetje kreeg want sister sloeg toch op een meisje?!)
Oh en hoe zoetsappiger hoe beter. Zucht.
De enige die we beiden leuk vinden en waarschijnlijk gaan gebruiken staat onder de spoiler van BurdieNiet dat vreselijke rijmpje van de post daarboven! Hoezo mag mama niet klagen dat ze 9 maanden een kind heeft moeten dragen? Of bedoelt ze dat ze nu niets meer te klagen heeft omdat ze dat jong eruit heeft gepoept?
![]()
En eens met Spees over het rijmpje + familieconflict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal m'n vriend niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:BrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hadden ze een geboortebouwbord?
disclaimer
Dit moest ik dus Googlen.quote:
deze is nog beschaafdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja! Zo kregen wij laatst op t werk ook zo'n geboortekaartje:quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk bij Fez altijd aan die personage van That 70's showquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn achterneefje heeft als volbloed Sallands blond blakend kereltje trouwens wel de prachtige werkelijk oerhollandse naam F.ez
Dat dat een hoedje is wisten ze niet.
I rest my case.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
meestal staat er meer bij, zoals:
bouwtechniek: 22 cm diep heien
seen it done.
Is dat niet dat lied van Borsato vader&dochter? Ik vind m best wel cheesyquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vast geen recht van spreken, want heb de allerliefste (schoon) familie die ik kan wensen, maar ik vind familievetes zo belachelijk kinderachtig...
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
Ik moet altijd janken van borsato.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat is van Borsato toch? Dat vreselijke liedje met die kwelende kinderstem erbij waar ik dan verdorie toch weer hormonaal van moet huilen. Net als bij dat liedje over dochters en dat liedje over dat het bedje al bij het raam staat.
ik zou het omdraaienquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
Gnorkquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik zou het omdraaien![]()
benen in de lucht
ei bevrucht!
Frans Bauer had het kunnen componeren jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
*stil*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Frans Bauer had het kunnen componeren ja
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tot liefde uit een tunnel
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
Pure poëziequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:40 schreef Olf het volgende:
Baren,
Na het paren.
Toen kwam daar met een placent'
Onze kleine vent.
Liefde.
Die witregelquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Liefde
Die mijn baringskanaal
Doorkliefde
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:47 schreef verymerrymango het volgende:
Wat doe ik hier?
Zo zonder baar-plezier?
Oh Secret Sant',
Ik mis je, vent.
Dag mango,
Lekkere dikke,
Zoon en dochter,
En je vulva wat doortochter.
XXX VMM
bijna mn hete thee door mn neus manquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
kom kijken, kom kijken,
er is iets aan de hand!
Mama die is uitgescheurd
van de voor- tot aan de achterkant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de jongste hadden we dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang niet iedereen had de verwijzing naar gedichtje van de oudste door, maar wij waren er wel blij mee. Legt de lat wel hoog voor een derde
:)
Dit!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
dit moet gebundeld worden.
of op buikbanden gedrukt...
Negen maanden na kerst,quote:
Die heet Fes (foreign exchange student) toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik denk bij Fez altijd aan die personage van That 70's show
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die heet Fes (foreign exchange student) toch?
Ik vind t vooral erg als mensen een rijmpje uit zo'n boekje compleet met spelfouten overnemen (jou ouders ipv jouw ouders, enzo)![]()
En de rijmelarij...
Ik wil toch wel een tekstje maar was dan een toepasselijk bestaand gedichtje, van Hans en Monique Hagen of Annie MG Schmidt ofzo...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
bijna mn hete thee door mn neus man
Wij hadden bij de oudste dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de jongste hadden we dezeKind van de herfstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang niet iedereen had de verwijzing naar gedichtje van de oudste door, maar wij waren er wel blij mee. Legt de lat wel hoog voor een derde
...
Er rijmt niks op herfstgeen seks in de winter voor jou!
Kwak
Oh VMM, jij boefquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Negen maanden na kerst,
Wordt er straks iets uit geperst.
Waren mijn decembercadeaus niet genoeg,
Dat je meteen weer moest worden omgeploeg'?
Of vond je ook dat witte kwakje,
In de SS-doos, in een zakje?
Mango, mijn vrind,
Op wie lijkt straks jouw kind...?
Ik trek me weer terug,
Uch.
dat is t grapje in de serie volgens mij. Fez is op zich een petje en een stad volgens mijquote:
Volgens mij is er niks persoonlijke aan Twinkle. Die parodische gedichtjes hier zijn neem ik aan ook niet jouw smaak toch?quote:
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die gedichtjes!
Binnenkort zal ik vertellen wat wij hebben
Ik dacht te hebben gelezen dat je ging voorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die gedichtjes!
Binnenkort zal ik vertellen wat wij hebben
*huilend van het lachen*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Denkend aan baby's
Zie ik brede rupturen
Traag door oneindige lubberpoes gaan
Very merry ben jij nu wel,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:59 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Oh VMM, jij boef
Jouw yoghurt in mijn foef
Je opdracht is weldra volbracht
Met gezwinde perskracht
Maar zeg eens op, mijn sexgod
Ruik ik daarom zo verrot?
Hier gaat mijn Neerlandicahart toch echt wel even sneller van kloppen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Denkend aan baby's
Zie ik brede rupturen
Traag door oneindige lubberpoes gaan
Nee dat begrijp ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks persoonlijke aan Twinkle. Die parodische gedichtjes hier zijn neem ik aan ook niet jouw smaak toch?
Verder verschillen smaken gewoon, en is de lol volgens mij om iets heul errugs te verzinnen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat je ging voor
Voor de wereld ben jij zo klein,
voor ons ben jij de wereld!
Of was dat van de baan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]te oudbollig...
Nou vooruit, deze wordt het.
Iedereen noemt het een wonder
veel mensen vinden het bijzonder
maar mama en papa weten pas echt goed
hoe je een baby uiteindelijk maken moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Je maakt ook een afspraak met oppas/kdv/go hoe laat je een kind komt ophalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Heliotrope het volgende:
5 pagina's in een uur met gedichtjes!![]()
Ik weet al even niet meer wie het zei, maar Hans en Monique Hagen vind ik ook leuk.
En sommigen vreselijk maar anderen ook wel meevallen
Ik post er gewoon serieus doorheen hoor.
Hilmo fijn dat je naar de vroege cursus kunt
En DaD nu al geboortekaartjes. Nu heb ik het idee dat ik ook moet
En Zoe en Stormqueen, dan moet je inderdaad wel. Dat is zo, maar toch. Misschien moet ik mijn werk wat minder belangrijk vindenik had vroeger wel een hekel aan mensen die dan vroeg weg moesten om hun kind op te halen, en dat ik dan alles op moest knappen. Snap dat het moet, maar toch
Dat regelen je (schoon)ouders tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef danic het volgende:
Vergeten jullie na de gedichtjes en geboorteborden ook geen opblaasbaby's te regelen om de geboorte wereldkundig te maken
Opblaasbare kinderwagen toch ook?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef danic het volgende:
Vergeten jullie na de gedichtjes en geboorteborden ook geen opblaasbaby's te regelen om de geboorte wereldkundig te maken
Logisch! Ellie houdt natuurlijk ook van echte kwaliteitsgedichten! Ik kan me haar geboortegedichtje nog zo goed herinnerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ze slaapt alweer. Zij vond het ook niet leuk
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Loj het volgende:
Echt, ik kan er gewoon niet aan wennen dat er een jufmariska meepost
Lol, ik ken er nog 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En 100% zeker dat jij of JM dat niet zijn
.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Loj het volgende:
Echt, ik kan er gewoon niet aan wennen dat er een jufmariska meepost
Haha! ToevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en ik ben dus niet eens meer juf
)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Jup. Bonusrondequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Opblaasbare kinderwagen toch ook?
Prachtig hè?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Logisch! Ellie houdt natuurlijk ook van echte kwaliteitsgedichten! Ik kan me haar geboortegedichtje nog zo goed herinneren
Ik was een ei,
Toen papa dat zag werd hij blij
Zijn zaadjes stonden in de rij
Dus hij nam zijn gerei
Stopte er een zaadje bij
En dat zorgde voor mij!
En weer je wat mama toen zei
Nu ben ik vrij blij!
jouw kint wil er ook gewoon uit!quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel mij toch wel schuldig dat jullie nu zo heel bewust op bewegingen letten... mijn kind is gewoon eigenwijs hoor...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jup!
Ben zo benieuwd!!
en wat is zo'n slijmprop n raar ding joh![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:15 schreef Sugarsnap het volgende:
Volgens mij heeft mijn hormonale bui van vanmiddag/vanavond (uithuilen bij vriend) geholpen![]()
Vanaf 12 uur pittige weeën die nu om de 4 min ongeveer komen. Kindjes worden zo opgehaald en we gaan de vk maar bellen...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Sugar!... zet hem op vrouw
![]()
GM klopte mijn beschrijving een beetje van een mossel uit je mossel?![]()
Is er iemand anders in de zaal die maandag wel met mij een datumtweeling wil doen?
Jezus wat heb je dat snel gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Hoera! Wat fijn!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Gaat echt snel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Bam! Je gaat hard kwakquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:35 schreef Fee-nix het volgende:
Wow Sugar, snelle! Gefeliciteerd met je zoon![]()
. Super naam!
GM zet hem op vandaag!
Spees en Soesa gefeliciteerd met jullie kinders.
Oh!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorik deel zelf mijn verjaardag met de dochter van Soesa. Maar wel bedankt!
+1quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Sugar van harte gefeliciteerd!!wauw, snelle! Hopelijk herstel je net zo snel.. hele fijne kraamtijd gewenst!
![]()
Gefeliverjaadag Spees en dochter van Soesa!![]()
Wisseldagen Kwak en SQ!
Gefeliciteerd! Geniet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
We genieten ons suf!
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Sugar!!
Gefeliciteerd Soesa en Spees!
Heel veel succes vandaag GM!
Naar DaD! Hoop dat het weghalen meevalt!
Gecondoleerd Cygne.. Jeetje wat is dat snel gegaan dan, fijn dat je hem nog hebt gezien en hij je nog herkende!
En dan nog maar even wat gezeur. Of een vraag wie dit herkent eigenlijk. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik nodig moest plassen (droomde er ook al over) dus gauw naar de wc. Maar het leek wel dichter te zitten ofzo, alsof het ontspannen echt moeite koste. En zo langzaam dat ik dacht nog een uur te moeten blijven zitten. Was ook niet zo, was veel minder dan ik had gedacht. Nou had ik gister al een beetje zo'n "dicht" gevoel, maar dacht dat ik automatisch voorzichtig deed omdat ik bang was bloed te zien. Nu denk ik dat het beter is wat urine bij de HA langs te brengen? Ik heb er geen pijn bij en ken het niet bij mezelf, klinkt dit als een blaasontsteking?
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.
nee hoeft volgens mij niet! je kunt altijd even je vk vragen wat die er van vindt natuurlijk, maar ik heb dat weken gehad, dat moeizame plassen. Nu weer een stuk normaler. binnenkort zal het weer minder worden als ik in mijn blaas getrapt wordquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik ben vandaag 33 weken! De tijd vliegt! Nu toch eens gaan nadenken over dat bed omhoog en de ziekenhuistas enzo.
Oh en ik bedenk me net dat zowel man als ik gisteren zomaar onze trouwdag zijn vergeten! Ik gooi het maar op zwangerschapsdementie, nu zijn excuus nog afwachten
.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Inderdaad vier jaar! En thanks! Ik denk dat het komt omdat we in juni gevierd hebben dat we tien jaar bij elkaar zijn. En dan is her hokje 'relatie-dingen-vieren' bij mij als non-romanticus al afgevinkt, klaar, niks meer aan doen, opgelost, slotje
.
spannend GM!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
voel nu wat meer krampen en steken enz...quote:
GM, succes! Ik vind het echt zo spannend!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
das bij miskraam of doodgeboorte, maar dat staat zo cruquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Dyre het volgende:
Overigens, Bol.com heeft mij een verkeerd boek gestuurd, dus nu zit ik op de site naar retour-informatie te kijken, en kom ik ineens dit tegen:
[ afbeelding ]
Gewoon als FAQ. Wat moet ik me bij een 'teleurstellende' zwangerschap voorstellen en wanneer zou je dan iets terug willen sturen?
'Ja, beetje jammer dat ik nu geen striae heb gekregen... Mag ik mijn tube creme nu terugsturen?'
Komt deze vraag echt zo vaak voor dat ze hem bij de FAQ's hebben gezet?
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn dat alles weer goed was Spees! Voel je je er zelf ook prettig bij? Of maak je je toch wat zorgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
ach, ik voel me zelf toch weer een stukje minder sneu als ze wakker is, dat scheelt weer ietsquote:
proestquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wil. Maar ik realiseer me ook dat het nu totaal buiten mijn invloed ligt, mijn suiker helemaal goed is, het net zo goed een groeispurt kan zijn geweest etc etc. Wie weet beval ik wel met 39 weken van een meisje van 3600 gram en heb ik me al die tijd voor niets zorgen gemaakt
.
En het wordt gewoon goed in de gaten gehouden!
Oh, nee S was wel laat maar niet zo groot hoor! Die was 3565 gram bij 10 dagen te laat. Dus dat viel wel meequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote was![]()
Fijn dat je je er zo rustig onder voelt![]()
Ik ben daar stiekem wel bang voor.. dat dit een mega kind wordt met alle gevolgen van dien moet ik je eerlijk zeggen![]()
Ik heb ook echt geen idee waar hij op wordt geschat. Maar ik heb ze nooit over p-lijntjes horen praten dus ik ga er vanuit dat het wel snor zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
soesa, niet heel groot kan toch ook gewoon lekker gemiddeld betekenen? maar ik begrijp het wel. kop op
ja, dat blijft dan toch hangen he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weer![]()
Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
en verder ben ik onwijs slecht met reageren op wat iedereen schrijft. kan ook nog niet zo goed onthouden wie wie is enzo, sorry
in ieder geval gecondoleerd met alle overledenen
gefeliciteerd met G.ijs
succes GM
dat doet die trut ook bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
Nee post heel af en toe en sinds kort iets vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?Welkom, enzo (of post je al heel lang en ben ik gewoon blind )
Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is drie dagen voor het overlijden van mijn opa geboren. Ik moet zeggen dat ik het wel aardig voelde. Een soort van life change.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Nogmaals succes voor GM, spannend!
Gecondoleerd JM, zal wel raar zijn op de begrafenis.. Paar jaar terug op begrafenis van een buurman geweest (was pas begin 50, heb vroeger jaren op hun dochters gepast die op dat moment ook nog geen 18 waren), daar was een vrouw die net bevallen was, met haar kindje. Was raar, even kijken en feliciteren, voelde voor haar erg dubbel.
Noh geppie, heel begrijpelijk hoor! Wat een hoop kutzooi! Dikke knuffel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef geppie het volgende:
Deden ze wel aardig toen je belde SQ![]()
Ik ben wel ff klaar met alles; poes dood, ander sterfgeval, een dramatisch einde van een zwangerschap bij 35 wkn in kennissenkring, zwager die slecht ligt in zkh en dan vandaag nog het minst erge maar wat de nekslag gaf: mijn f**king portemonnee verloren![]()
![]()
![]()
Heb mijn kind uitbesteed en lig alleen maar te janken in mijn bed![]()
Ik hoop dat dit kind nog 3 weken blijft zitten waar ze zit!
dat je zo over je zadel heen zaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Geppie dan kan zoiets inderdaad net de genadeklap zijn![]()
Niet leuk... goed dat je nu even je helemaal op jezelf richt. Dat heb je soms ook nodig. Ik hoop dat morgen er veel mooier voor je uit ziet
![]()
Nog steeds geen mamafiets hier terwijl ik vandaag lekker wilde gaan fietsen!![]()
Gisteren was het er niet van gekomen om het ding te halen. Vanmorgen wel. Maar nu blijkt de baby mee (= maxicosi drager) te dicht bij mijn zadel te zijn gemonteerd. Dus moet er weer een of ander beugeltje besteld worden en morgen begint hier de kermis en is de fietswinkel een week dicht. En ik gok zo dat ik daarna nog niet gelijk kan fietsen. Ach wat.. als het ding 1 september maar klaar is want dan heb ik hem echt pas nodig.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
vliezen net gebroken, 3cm ontsluiting, nu toenemende kramp over mn rug...
Kan zomaar de laatste update zijn..
spannend!!!! Nu echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
Oehhhhhh, wat spannend! Succes!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
Mental picturequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je zo over je zadel heen zakt
Zeg dat nou niet...quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet...![]()
![]()
Wmik, we hebben ook papa's in de lijst staan die melden en nooit meer retourneren. Je hoeft ook niet perse te reageren/ bij te houden natuurlijk.
Geppie kus en knuffel. Snap dat je gewoon even gaat coconnen.
GM, succes!
Verder, tja, vergeten...
Iets met dikke en kleine baby's. Ik hoop dit keer op een speklap met plooitjes. Niet dat erg kleine mini man niet schattig was hoor. Maar hij leek enigszins op de Brain van Pinky and the Brain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |