quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
meestal staat er meer bij, zoals:
bouwtechniek: 22 cm diep heien
seen it done.
Is dat niet dat lied van Borsato vader&dochter? Ik vind m best wel cheesyquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vast geen recht van spreken, want heb de allerliefste (schoon) familie die ik kan wensen, maar ik vind familievetes zo belachelijk kinderachtig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
Ik moet altijd janken van borsato.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat is van Borsato toch? Dat vreselijke liedje met die kwelende kinderstem erbij waar ik dan verdorie toch weer hormonaal van moet huilen. Net als bij dat liedje over dochters en dat liedje over dat het bedje al bij het raam staat.
ik zou het omdraaienquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
Gnorkquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik zou het omdraaien![]()
benen in de lucht
ei bevrucht!
Frans Bauer had het kunnen componeren jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
*stil*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Frans Bauer had het kunnen componeren ja
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tot liefde uit een tunnel
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
Pure poëziequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |