SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch doen wij lekker geen geboortekaartjeeen mooie mail kunnen ze krijgen.
Dat was ook zeker niet de eerste insteek. Ik ben niet zo van de uberkleffe teksten en deze vond ik wel stoer en waar (en och, wat hebben we haar gehoord de eerste maanden vóór de gang naar de osteopaat, zo zielig!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Oei NTS. Naar verhaal, maar ik zou nooit de geboortekaart van mijn kind voor een familieconflict gebruiken
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:15 schreef Skittles het volgende:
Mja, beide kanten van de familie vindt dat een gedichtje echt op een geboortekaartje hoort.![]()
Engels kan niet, want dat begrijpt 3/4 van mijn kant van de familie niet (zo kreeg ik bij de babyshower een shirtje met 'cute little sister'. Toen ik daarom begon te lachen dachten ze dat ik toch een jongetje kreeg want sister sloeg toch op een meisje?!)
Oh en hoe zoetsappiger hoe beter. Zucht.
De enige die we beiden leuk vinden en waarschijnlijk gaan gebruiken staat onder de spoiler van BurdieNiet dat vreselijke rijmpje van de post daarboven! Hoezo mag mama niet klagen dat ze 9 maanden een kind heeft moeten dragen? Of bedoelt ze dat ze nu niets meer te klagen heeft omdat ze dat jong eruit heeft gepoept?
![]()
En eens met Spees over het rijmpje + familieconflict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal m'n vriend niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:BrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hadden ze een geboortebouwbord?
disclaimer
Dit moest ik dus Googlen.quote:
deze is nog beschaafdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja! Zo kregen wij laatst op t werk ook zo'n geboortekaartje:quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk bij Fez altijd aan die personage van That 70's showquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn achterneefje heeft als volbloed Sallands blond blakend kereltje trouwens wel de prachtige werkelijk oerhollandse naam F.ez
Dat dat een hoedje is wisten ze niet.
I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |