quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik vond iets moois voor de babykamer
[ afbeelding ]
Dat zie je ook zo vaak op sites met geboorteteksten in diverse varianten. Brr..quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wat fijn dat hij je toch nog gezien en herkend heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef Cygne het volgende:
3 uur in t ziekenhuis geweest vanmiddag. Ik kreeg nog een 'Heeee!' En een hele grote glimlach. Daarna zakte hij weer weg. Tante en neefje waren heel blij dat ik er was. En neefje was me vol aan t proppen met eten en water. Want dat was beter voor de baby.![]()
![]()
Heftig maar wel fijn dus, de laatste keer..
Yuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind geboortekaartteksten sowieso vaak snel cheesy. Als het moet rijmen om het rijmen of zogenaamd hilarisch is haak ik af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij kiezen deze uiteindelijk niet, maar die vond ik zo mooi en lief![]()
die heeft een kennis van me bijna een jaar lang met een hashtag bij alle babyfoto's op facebook gebruikt, dus die associatie raak ik nooit meer kwijt. al is het wel mooi op zichquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch doen wij lekker geen geboortekaartjeeen mooie mail kunnen ze krijgen.
Dat was ook zeker niet de eerste insteek. Ik ben niet zo van de uberkleffe teksten en deze vond ik wel stoer en waar (en och, wat hebben we haar gehoord de eerste maanden vóór de gang naar de osteopaat, zo zielig!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Oei NTS. Naar verhaal, maar ik zou nooit de geboortekaart van mijn kind voor een familieconflict gebruiken
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:15 schreef Skittles het volgende:
Mja, beide kanten van de familie vindt dat een gedichtje echt op een geboortekaartje hoort.![]()
Engels kan niet, want dat begrijpt 3/4 van mijn kant van de familie niet (zo kreeg ik bij de babyshower een shirtje met 'cute little sister'. Toen ik daarom begon te lachen dachten ze dat ik toch een jongetje kreeg want sister sloeg toch op een meisje?!)
Oh en hoe zoetsappiger hoe beter. Zucht.
De enige die we beiden leuk vinden en waarschijnlijk gaan gebruiken staat onder de spoiler van BurdieNiet dat vreselijke rijmpje van de post daarboven! Hoezo mag mama niet klagen dat ze 9 maanden een kind heeft moeten dragen? Of bedoelt ze dat ze nu niets meer te klagen heeft omdat ze dat jong eruit heeft gepoept?
![]()
En eens met Spees over het rijmpje + familieconflict.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal m'n vriend niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij je baby een kleurtje heeft, cute lil' sistah!!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:BrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook geen rijmpjes e.d. op het kaartje. Vandaag het definitieve ontwerp toegestuurd gekregen, ben er blij mee! Simpel en lief.
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hadden ze een geboortebouwbord?
disclaimer
Dit moest ik dus Googlen.quote:
deze is nog beschaafdquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Op het kaartje van mijn verse achterneefje stond:Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inclusief kei hilarisch geboortekaartje?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja! Zo kregen wij laatst op t werk ook zo'n geboortekaartje:quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit moest ik dus Googlen.
And now I wish I hadn't.
Serieus. Wie bedenkt dit?
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk bij Fez altijd aan die personage van That 70's showquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn achterneefje heeft als volbloed Sallands blond blakend kereltje trouwens wel de prachtige werkelijk oerhollandse naam F.ez
Dat dat een hoedje is wisten ze niet.
I rest my case.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
meestal staat er meer bij, zoals:
bouwtechniek: 22 cm diep heien
seen it done.
Is dat niet dat lied van Borsato vader&dochter? Ik vind m best wel cheesyquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vast geen recht van spreken, want heb de allerliefste (schoon) familie die ik kan wensen, maar ik vind familievetes zo belachelijk kinderachtig...
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
Ik hoor bij jou
Jij hoort bij mij
We blijven samen voor altijd
Ik laat je nooit alleen
Je maakt me blij
Ik hou je vast
En laat je vrij
(Mijn man vond dit meer voor op een trouwkaart trouwens)
+1quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
Ik moet altijd janken van borsato.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat is van Borsato toch? Dat vreselijke liedje met die kwelende kinderstem erbij waar ik dan verdorie toch weer hormonaal van moet huilen. Net als bij dat liedje over dochters en dat liedje over dat het bedje al bij het raam staat.
ik zou het omdraaienquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
Gnorkquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik zou het omdraaien![]()
benen in de lucht
ei bevrucht!
Frans Bauer had het kunnen componeren jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de reacties dat dit uit een liedje komt, maar het is toch gewoon een stuk rijmelarij van lik m'n vestje?.
*stil*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
Ohh jullie teksten
Wij gaan voor:
Ei bevrucht
Benen in de lucht
Kind eruit
Welkom spruit
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Frans Bauer had het kunnen componeren ja
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tot liefde uit een tunnel
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
Pure poëziequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
Ik wil eigenlijk nog het woord 'pijn' verwerken maar twijfel hoe ik dat t beste kan doen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben nu:
Geboorte. Placenta
Bloed
Het scheuren van huid
Tevoorschijn komt
Bloed
Liefde.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:40 schreef Olf het volgende:
Baren,
Na het paren.
Toen kwam daar met een placent'
Onze kleine vent.
Liefde.
Die witregelquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Liefde
Die mijn baringskanaal
Doorkliefde
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:47 schreef verymerrymango het volgende:
Wat doe ik hier?
Zo zonder baar-plezier?
Oh Secret Sant',
Ik mis je, vent.
Dag mango,
Lekkere dikke,
Zoon en dochter,
En je vulva wat doortochter.
XXX VMM
bijna mn hete thee door mn neus manquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
kom kijken, kom kijken,
er is iets aan de hand!
Mama die is uitgescheurd
van de voor- tot aan de achterkant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de jongste hadden we dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang niet iedereen had de verwijzing naar gedichtje van de oudste door, maar wij waren er wel blij mee. Legt de lat wel hoog voor een derde
:)
Dit!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
dit moet gebundeld worden.
of op buikbanden gedrukt...
Negen maanden na kerst,quote:
Die heet Fes (foreign exchange student) toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik denk bij Fez altijd aan die personage van That 70's show
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die heet Fes (foreign exchange student) toch?
Ik vind t vooral erg als mensen een rijmpje uit zo'n boekje compleet met spelfouten overnemen (jou ouders ipv jouw ouders, enzo)![]()
En de rijmelarij...
Ik wil toch wel een tekstje maar was dan een toepasselijk bestaand gedichtje, van Hans en Monique Hagen of Annie MG Schmidt ofzo...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
bijna mn hete thee door mn neus man
Wij hadden bij de oudste dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de jongste hadden we dezeKind van de herfstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang niet iedereen had de verwijzing naar gedichtje van de oudste door, maar wij waren er wel blij mee. Legt de lat wel hoog voor een derde
...
Er rijmt niks op herfstgeen seks in de winter voor jou!
Kwak
Oh VMM, jij boefquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef verymerrymango het volgende:
[..]
Negen maanden na kerst,
Wordt er straks iets uit geperst.
Waren mijn decembercadeaus niet genoeg,
Dat je meteen weer moest worden omgeploeg'?
Of vond je ook dat witte kwakje,
In de SS-doos, in een zakje?
Mango, mijn vrind,
Op wie lijkt straks jouw kind...?
Ik trek me weer terug,
Uch.
dat is t grapje in de serie volgens mij. Fez is op zich een petje en een stad volgens mijquote:
Volgens mij is er niks persoonlijke aan Twinkle. Die parodische gedichtjes hier zijn neem ik aan ook niet jouw smaak toch?quote:
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die gedichtjes!
Binnenkort zal ik vertellen wat wij hebben
Ik dacht te hebben gelezen dat je ging voorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die gedichtjes!
Binnenkort zal ik vertellen wat wij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |