Jezus wat heb je dat snel gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Hoera! Wat fijn!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Gaat echt snel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Bam! Je gaat hard kwakquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:35 schreef Fee-nix het volgende:
Wow Sugar, snelle! Gefeliciteerd met je zoon![]()
. Super naam!
GM zet hem op vandaag!
Spees en Soesa gefeliciteerd met jullie kinders.
Oh!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorik deel zelf mijn verjaardag met de dochter van Soesa. Maar wel bedankt!
+1quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Sugar van harte gefeliciteerd!!wauw, snelle! Hopelijk herstel je net zo snel.. hele fijne kraamtijd gewenst!
![]()
Gefeliverjaadag Spees en dochter van Soesa!![]()
Wisseldagen Kwak en SQ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |