*huilend van het lachen*quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Denkend aan baby's
Zie ik brede rupturen
Traag door oneindige lubberpoes gaan
Very merry ben jij nu wel,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:59 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Oh VMM, jij boef
Jouw yoghurt in mijn foef
Je opdracht is weldra volbracht
Met gezwinde perskracht
Maar zeg eens op, mijn sexgod
Ruik ik daarom zo verrot?
Hier gaat mijn Neerlandicahart toch echt wel even sneller van kloppen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Denkend aan baby's
Zie ik brede rupturen
Traag door oneindige lubberpoes gaan
Nee dat begrijp ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks persoonlijke aan Twinkle. Die parodische gedichtjes hier zijn neem ik aan ook niet jouw smaak toch?
Verder verschillen smaken gewoon, en is de lol volgens mij om iets heul errugs te verzinnen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat je ging voor
Voor de wereld ben jij zo klein,
voor ons ben jij de wereld!
Of was dat van de baan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]te oudbollig...
Nou vooruit, deze wordt het.
Iedereen noemt het een wonder
veel mensen vinden het bijzonder
maar mama en papa weten pas echt goed
hoe je een baby uiteindelijk maken moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Je maakt ook een afspraak met oppas/kdv/go hoe laat je een kind komt ophalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Heliotrope het volgende:
5 pagina's in een uur met gedichtjes!![]()
Ik weet al even niet meer wie het zei, maar Hans en Monique Hagen vind ik ook leuk.
En sommigen vreselijk maar anderen ook wel meevallen
Ik post er gewoon serieus doorheen hoor.
Hilmo fijn dat je naar de vroege cursus kunt
En DaD nu al geboortekaartjes. Nu heb ik het idee dat ik ook moet
En Zoe en Stormqueen, dan moet je inderdaad wel. Dat is zo, maar toch. Misschien moet ik mijn werk wat minder belangrijk vindenik had vroeger wel een hekel aan mensen die dan vroeg weg moesten om hun kind op te halen, en dat ik dan alles op moest knappen. Snap dat het moet, maar toch
Dat regelen je (schoon)ouders tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef danic het volgende:
Vergeten jullie na de gedichtjes en geboorteborden ook geen opblaasbaby's te regelen om de geboorte wereldkundig te maken
Opblaasbare kinderwagen toch ook?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef danic het volgende:
Vergeten jullie na de gedichtjes en geboorteborden ook geen opblaasbaby's te regelen om de geboorte wereldkundig te maken
Logisch! Ellie houdt natuurlijk ook van echte kwaliteitsgedichten! Ik kan me haar geboortegedichtje nog zo goed herinnerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ze slaapt alweer. Zij vond het ook niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Loj het volgende:
Echt, ik kan er gewoon niet aan wennen dat er een jufmariska meepost
Lol, ik ken er nog 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En 100% zeker dat jij of JM dat niet zijn
.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Loj het volgende:
Echt, ik kan er gewoon niet aan wennen dat er een jufmariska meepost
Haha! ToevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en ik ben dus niet eens meer juf
)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Jup. Bonusrondequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Opblaasbare kinderwagen toch ook?
Prachtig hè?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Logisch! Ellie houdt natuurlijk ook van echte kwaliteitsgedichten! Ik kan me haar geboortegedichtje nog zo goed herinneren
Ik was een ei,
Toen papa dat zag werd hij blij
Zijn zaadjes stonden in de rij
Dus hij nam zijn gerei
Stopte er een zaadje bij
En dat zorgde voor mij!
En weer je wat mama toen zei
Nu ben ik vrij blij!
jouw kint wil er ook gewoon uit!quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel mij toch wel schuldig dat jullie nu zo heel bewust op bewegingen letten... mijn kind is gewoon eigenwijs hoor...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jup!
Ben zo benieuwd!!
en wat is zo'n slijmprop n raar ding joh![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:15 schreef Sugarsnap het volgende:
Volgens mij heeft mijn hormonale bui van vanmiddag/vanavond (uithuilen bij vriend) geholpen![]()
Vanaf 12 uur pittige weeën die nu om de 4 min ongeveer komen. Kindjes worden zo opgehaald en we gaan de vk maar bellen...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Sugar!... zet hem op vrouw
![]()
GM klopte mijn beschrijving een beetje van een mossel uit je mossel?![]()
Is er iemand anders in de zaal die maandag wel met mij een datumtweeling wil doen?
Jezus wat heb je dat snel gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Hoera! Wat fijn!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Gaat echt snel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Bam! Je gaat hard kwakquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef kwakz0r het volgende:
Oh kleine jompel voor mijn eigen wisseldag28 WK vandaag! Kan het nauwelijks geloven...
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:35 schreef Fee-nix het volgende:
Wow Sugar, snelle! Gefeliciteerd met je zoon![]()
. Super naam!
GM zet hem op vandaag!
Spees en Soesa gefeliciteerd met jullie kinders.
Oh!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn kind is nog lang niet jarig hoorik deel zelf mijn verjaardag met de dochter van Soesa. Maar wel bedankt!
+1quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Sugar van harte gefeliciteerd!!wauw, snelle! Hopelijk herstel je net zo snel.. hele fijne kraamtijd gewenst!
![]()
Gefeliverjaadag Spees en dochter van Soesa!![]()
Wisseldagen Kwak en SQ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |