Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
en verder ben ik onwijs slecht met reageren op wat iedereen schrijft. kan ook nog niet zo goed onthouden wie wie is enzo, sorry
in ieder geval gecondoleerd met alle overledenen
gefeliciteerd met G.ijs
succes GM
dat doet die trut ook bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
Nee post heel af en toe en sinds kort iets vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?Welkom, enzo (of post je al heel lang en ben ik gewoon blind )
Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is drie dagen voor het overlijden van mijn opa geboren. Ik moet zeggen dat ik het wel aardig voelde. Een soort van life change.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Nogmaals succes voor GM, spannend!
Gecondoleerd JM, zal wel raar zijn op de begrafenis.. Paar jaar terug op begrafenis van een buurman geweest (was pas begin 50, heb vroeger jaren op hun dochters gepast die op dat moment ook nog geen 18 waren), daar was een vrouw die net bevallen was, met haar kindje. Was raar, even kijken en feliciteren, voelde voor haar erg dubbel.
Noh geppie, heel begrijpelijk hoor! Wat een hoop kutzooi! Dikke knuffel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef geppie het volgende:
Deden ze wel aardig toen je belde SQ![]()
Ik ben wel ff klaar met alles; poes dood, ander sterfgeval, een dramatisch einde van een zwangerschap bij 35 wkn in kennissenkring, zwager die slecht ligt in zkh en dan vandaag nog het minst erge maar wat de nekslag gaf: mijn f**king portemonnee verloren![]()
![]()
![]()
Heb mijn kind uitbesteed en lig alleen maar te janken in mijn bed![]()
Ik hoop dat dit kind nog 3 weken blijft zitten waar ze zit!
dat je zo over je zadel heen zaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Geppie dan kan zoiets inderdaad net de genadeklap zijn![]()
Niet leuk... goed dat je nu even je helemaal op jezelf richt. Dat heb je soms ook nodig. Ik hoop dat morgen er veel mooier voor je uit ziet
![]()
Nog steeds geen mamafiets hier terwijl ik vandaag lekker wilde gaan fietsen!![]()
Gisteren was het er niet van gekomen om het ding te halen. Vanmorgen wel. Maar nu blijkt de baby mee (= maxicosi drager) te dicht bij mijn zadel te zijn gemonteerd. Dus moet er weer een of ander beugeltje besteld worden en morgen begint hier de kermis en is de fietswinkel een week dicht. En ik gok zo dat ik daarna nog niet gelijk kan fietsen. Ach wat.. als het ding 1 september maar klaar is want dan heb ik hem echt pas nodig.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
vliezen net gebroken, 3cm ontsluiting, nu toenemende kramp over mn rug...
Kan zomaar de laatste update zijn..
spannend!!!! Nu echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
Oehhhhhh, wat spannend! Succes!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
Mental picturequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je zo over je zadel heen zakt
Zeg dat nou niet...quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet...![]()
![]()
Wmik, we hebben ook papa's in de lijst staan die melden en nooit meer retourneren. Je hoeft ook niet perse te reageren/ bij te houden natuurlijk.
Geppie kus en knuffel. Snap dat je gewoon even gaat coconnen.
GM, succes!
Verder, tja, vergeten...
Iets met dikke en kleine baby's. Ik hoop dit keer op een speklap met plooitjes. Niet dat erg kleine mini man niet schattig was hoor. Maar hij leek enigszins op de Brain van Pinky and the Brain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |