abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142913056
Met jouw voorgeschiedenis toch helemaal niet gek dat je er van schrikt Loj, niks zeur! Zijn vast inderdaad je darmen en dan moet het zo wel overgaan. En zo niet even de vk bellen ter geruststelling? En als je ziek bent kunnen de belangrijke afspraken gewoon niet hoor! Even rust en dan voel je mini vast ook weer, maar snap dat het lastig is nu even rust te nemen. Hoop dat het gauw weer overgaat :*

Cygne gecondoleerd..
pi_142913071
*O* voor de wisseldagen van kwak, SQ en Skittles en de verjaardag van Spees!

Gecondoleerd, Cygne. Wat fijn dat je hem nog even hebt kunnen zien.

Ik kom net van de huisarts, blijk een angioom (goedaardige tumor die bestaat uit kleine haarvaten) in mijn hals te hebben. In haar woorden: 'Ik kan 'm nu wegsnijden, maar dan gaat het bloeden als de neten.' :+. Dus over twee weken terugkomen om hem onder plaatselijke verdoving te laten wegsnijden en -branden. Bedankt, zwangerschap. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142913076
Loj, wat vandaag niet gaat, gaat niet. En als je ongerust bent, bel je vk, daar is ze voor. :*.
pi_142913140
Gecondoleerd Cygne :*

Loj als je je zorgen maakt mag je toch bellen? Daarvoor is de vk toch ook?

Krijg je van de zwangerschap die goedaardige tumor? Wat stom!
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:27:05 #205
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_142913259
Cygne, gecondoleerd.

Mijn blaas is net afgetapt. Er zat bijna een liter in! Plassen lukt nog niet zo goed, dus we blijven nog even in het ziekenhuis
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:31:46 #206
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142913348
cygne, gecondoleerd :*

loj, gewoon even bellen ja :*
W
Z
E
pi_142913353
Cygne gecondoleerd ;( :*

Sugar gefeliciteerd O+

GM succes.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142913464
Whaa, sugar, wat gaat het hard opeens! *O* succes!! :D

En jij ook natuurlijk, GM! Spannende dag vandaag! :D
pi_142913580
:') 3 pagina's over het hoofd zien..

Sugar, gefeliciteerd! *O* wat doe je dat snel! :D:D

En cygne, gecondoleerd! Wat fijn dat je dan gisteren nog bij hem bent geweest! ;( sterkte!
pi_142913697
Wij hebben nog even een babymoon geboekt - weekendje naar ons favoriete hotel in Hamburg als ik 33 weken ben. O+. Mét mogelijkheid tot gratis annulering. :D.
pi_142913993
DaD minder van je nek.. -O- maar wel fijn babymoon! O+ ohh ik kijk er ook zo hard naar uit *;

Cygne, gecondoleerd. :*
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:01:02 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142914027
Gecondoleerd Cygne :*

Huu wat naar DaD!

(En ik ben een doos, wisseldag was gisteren :@ ik heb de dagen niet meer goed op een rijtje :D ik dacht ineens "huh, ik ben nooit tegelijk met SQ :? " _O- )

Ik ga een dutje doen, sinds vijf uur niet meer geslapen en nu ben ik weer moe :')
Kwak
pi_142914068
Wauw Sugar, van harte!! O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:06:53 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142914123
Gefeliciteerd Sugar! *G*
pi_142914148
En GM, veel succes vandaag, heel spannend. Je hebt me gewoon ingehaald!

Spees en Soesa, gefeliciteerd :)

Gecondoleerd Cygne, wat fijn dat je je oom gisteren nog gezien hebt.

Loj zorg je goed voor jezelf? En SQ ook met je pols!
pi_142914274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
Gefeliciteerd! Geniet!
Wat past de naam ook goed bij de andere twee!
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:16:18 #217
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_142914356
Sugar gefeliciteerd! Mooie naam O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:17:50 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142914397
Sugarsnap van harte, wat een heerlijke naam ook!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_142914426
Sugar wat snel!!
Gefeliciteerd *O*

En gm heel veel succes!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_142914452
Goede update Mineola :D

Leuk een babymoon nog even DaD!

Krijgerrtje en Kwakzor beiden een beetje in de war :P

De mijne had gisteren voor het eerst dat ik het merkte de hik O+
pi_142914476
Gefeliciteerd Sugar!! *O*

Gefeliciteerd Soesa en Spees!

Heel veel succes vandaag GM!

Naar DaD! Hoop dat het weghalen meevalt!

Gecondoleerd Cygne.. Jeetje wat is dat snel gegaan dan, fijn dat je hem nog hebt gezien en hij je nog herkende!

En dan nog maar even wat gezeur. Of een vraag wie dit herkent eigenlijk. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik nodig moest plassen (droomde er ook al over :P) dus gauw naar de wc. Maar het leek wel dichter te zitten ofzo, alsof het ontspannen echt moeite koste. En zo langzaam dat ik dacht nog een uur te moeten blijven zitten. Was ook niet zo, was veel minder dan ik had gedacht. Nou had ik gister al een beetje zo'n "dicht" gevoel, maar dacht dat ik automatisch voorzichtig deed omdat ik bang was bloed te zien. Nu denk ik dat het beter is wat urine bij de HA langs te brengen? Ik heb er geen pijn bij en ken het niet bij mezelf, klinkt dit als een blaasontsteking?
pi_142914529
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Sugar!! *O*

Gefeliciteerd Soesa en Spees!

Heel veel succes vandaag GM!

Naar DaD! Hoop dat het weghalen meevalt!

Gecondoleerd Cygne.. Jeetje wat is dat snel gegaan dan, fijn dat je hem nog hebt gezien en hij je nog herkende!

En dan nog maar even wat gezeur. Of een vraag wie dit herkent eigenlijk. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik nodig moest plassen (droomde er ook al over :P) dus gauw naar de wc. Maar het leek wel dichter te zitten ofzo, alsof het ontspannen echt moeite koste. En zo langzaam dat ik dacht nog een uur te moeten blijven zitten. Was ook niet zo, was veel minder dan ik had gedacht. Nou had ik gister al een beetje zo'n "dicht" gevoel, maar dacht dat ik automatisch voorzichtig deed omdat ik bang was bloed te zien. Nu denk ik dat het beter is wat urine bij de HA langs te brengen? Ik heb er geen pijn bij en ken het niet bij mezelf, klinkt dit als een blaasontsteking?
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben. :Y
pi_142914532
Sugar gefeliciteerd *O*

Gm succes *O*

Wisselweken (ook die van gisteren) *O*

Cygne gecondoleerd.
pi_142914631
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben. :Y
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!
pi_142914707
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!
nee hoeft volgens mij niet! je kunt altijd even je vk vragen wat die er van vindt natuurlijk, maar ik heb dat weken gehad, dat moeizame plassen. Nu weer een stuk normaler. binnenkort zal het weer minder worden als ik in mijn blaas getrapt word :P dat heeft buikbaby nog niet ontdekt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')