Gefeliciteerd! Geniet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Sugar!!
Gefeliciteerd Soesa en Spees!
Heel veel succes vandaag GM!
Naar DaD! Hoop dat het weghalen meevalt!
Gecondoleerd Cygne.. Jeetje wat is dat snel gegaan dan, fijn dat je hem nog hebt gezien en hij je nog herkende!
En dan nog maar even wat gezeur. Of een vraag wie dit herkent eigenlijk. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik nodig moest plassen (droomde er ook al over) dus gauw naar de wc. Maar het leek wel dichter te zitten ofzo, alsof het ontspannen echt moeite koste. En zo langzaam dat ik dacht nog een uur te moeten blijven zitten. Was ook niet zo, was veel minder dan ik had gedacht. Nou had ik gister al een beetje zo'n "dicht" gevoel, maar dacht dat ik automatisch voorzichtig deed omdat ik bang was bloed te zien. Nu denk ik dat het beter is wat urine bij de HA langs te brengen? Ik heb er geen pijn bij en ken het niet bij mezelf, klinkt dit als een blaasontsteking?
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.
nee hoeft volgens mij niet! je kunt altijd even je vk vragen wat die er van vindt natuurlijk, maar ik heb dat weken gehad, dat moeizame plassen. Nu weer een stuk normaler. binnenkort zal het weer minder worden als ik in mijn blaas getrapt wordquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik ben vandaag 33 weken! De tijd vliegt! Nu toch eens gaan nadenken over dat bed omhoog en de ziekenhuistas enzo.
Oh en ik bedenk me net dat zowel man als ik gisteren zomaar onze trouwdag zijn vergeten! Ik gooi het maar op zwangerschapsdementie, nu zijn excuus nog afwachten
.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Inderdaad vier jaar! En thanks! Ik denk dat het komt omdat we in juni gevierd hebben dat we tien jaar bij elkaar zijn. En dan is her hokje 'relatie-dingen-vieren' bij mij als non-romanticus al afgevinkt, klaar, niks meer aan doen, opgelost, slotje
.
spannend GM!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
voel nu wat meer krampen en steken enz...quote:
GM, succes! Ik vind het echt zo spannend!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
das bij miskraam of doodgeboorte, maar dat staat zo cruquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Dyre het volgende:
Overigens, Bol.com heeft mij een verkeerd boek gestuurd, dus nu zit ik op de site naar retour-informatie te kijken, en kom ik ineens dit tegen:
[ afbeelding ]
Gewoon als FAQ. Wat moet ik me bij een 'teleurstellende' zwangerschap voorstellen en wanneer zou je dan iets terug willen sturen?
'Ja, beetje jammer dat ik nu geen striae heb gekregen... Mag ik mijn tube creme nu terugsturen?'
Komt deze vraag echt zo vaak voor dat ze hem bij de FAQ's hebben gezet?
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wilquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn dat alles weer goed was Spees! Voel je je er zelf ook prettig bij? Of maak je je toch wat zorgen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
ach, ik voel me zelf toch weer een stukje minder sneu als ze wakker is, dat scheelt weer ietsquote:
proestquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Neuh ik maak me eigenlijk geen zorgen (meer). Kijk, ik hoop echt niet dat ik weer doorloop tot 10 dagen over tijd en dan een negen- of tienponder baar. Ik wil namelijk echt, écht liever niet ingeleid worden. Dat is na een ks zo ongeveer hetgeen ik het minst graag wil. Maar ik realiseer me ook dat het nu totaal buiten mijn invloed ligt, mijn suiker helemaal goed is, het net zo goed een groeispurt kan zijn geweest etc etc. Wie weet beval ik wel met 39 weken van een meisje van 3600 gram en heb ik me al die tijd voor niets zorgen gemaakt
.
En het wordt gewoon goed in de gaten gehouden!
Oh, nee S was wel laat maar niet zo groot hoor! Die was 3565 gram bij 10 dagen te laat. Dus dat viel wel meequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Sillie zonne grote was![]()
Fijn dat je je er zo rustig onder voelt![]()
Ik ben daar stiekem wel bang voor.. dat dit een mega kind wordt met alle gevolgen van dien moet ik je eerlijk zeggen![]()
Ik heb ook echt geen idee waar hij op wordt geschat. Maar ik heb ze nooit over p-lijntjes horen praten dus ik ga er vanuit dat het wel snor zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Zullen we dan in het ziekenhuis ook niet meer zeggen dat mensen zijn overleden, dat staat zo naar. We zeggen wel gewoon: 'sorry mevrouw, uw man heeft ons net teleur gesteld...'
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Dyre het volgende:
Echt? Nog nooit van gehoord
Ik vind de term teleurstellend nou ook niet echt passen bij een miskraam of doodgeboren kindje...
Maar dat verklaard het wel wat meer jaHeel netjes overigens dat wel, maar ik kende die 'we noemen het even anders, want de echte term is een beetje eng' nog niet
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
soesa, niet heel groot kan toch ook gewoon lekker gemiddeld betekenen? maar ik begrijp het wel. kop op
ja, dat blijft dan toch hangen he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zal ze ook ongetwijfeld bedoelen hoor, ik hoef ook niet door voor wat voor onderzoek dan ook. Maar toch gaat het dan ergens een beetje aan je knagen. Maar goed, mijn collega vond vanochtend weer dat ik een 'allejezusgrote buik' had dus dat compenseert weer![]()
Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
en verder ben ik onwijs slecht met reageren op wat iedereen schrijft. kan ook nog niet zo goed onthouden wie wie is enzo, sorry
in ieder geval gecondoleerd met alle overledenen
gefeliciteerd met G.ijs
succes GM
dat doet die trut ook bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
best sneu trouwens, is mijn moeder hier twee uur, en ze wil zo graag schopjes voelen, krijgt ze 1 halflaf bumpje. nu is moeder weg, beweegt die hele buik weer op en neer
Nee post heel af en toe en sinds kort iets vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een beetje gemist wie jij bent denk ik... je staat expres nog niet in t lijstje denk ik?Welkom, enzo (of post je al heel lang en ben ik gewoon blind )
Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is drie dagen voor het overlijden van mijn opa geboren. Ik moet zeggen dat ik het wel aardig voelde. Een soort van life change.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Nogmaals succes voor GM, spannend!
Gecondoleerd JM, zal wel raar zijn op de begrafenis.. Paar jaar terug op begrafenis van een buurman geweest (was pas begin 50, heb vroeger jaren op hun dochters gepast die op dat moment ook nog geen 18 waren), daar was een vrouw die net bevallen was, met haar kindje. Was raar, even kijken en feliciteren, voelde voor haar erg dubbel.
Noh geppie, heel begrijpelijk hoor! Wat een hoop kutzooi! Dikke knuffel!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef geppie het volgende:
Deden ze wel aardig toen je belde SQ![]()
Ik ben wel ff klaar met alles; poes dood, ander sterfgeval, een dramatisch einde van een zwangerschap bij 35 wkn in kennissenkring, zwager die slecht ligt in zkh en dan vandaag nog het minst erge maar wat de nekslag gaf: mijn f**king portemonnee verloren![]()
![]()
![]()
Heb mijn kind uitbesteed en lig alleen maar te janken in mijn bed![]()
Ik hoop dat dit kind nog 3 weken blijft zitten waar ze zit!
dat je zo over je zadel heen zaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Geppie dan kan zoiets inderdaad net de genadeklap zijn![]()
Niet leuk... goed dat je nu even je helemaal op jezelf richt. Dat heb je soms ook nodig. Ik hoop dat morgen er veel mooier voor je uit ziet
![]()
Nog steeds geen mamafiets hier terwijl ik vandaag lekker wilde gaan fietsen!![]()
Gisteren was het er niet van gekomen om het ding te halen. Vanmorgen wel. Maar nu blijkt de baby mee (= maxicosi drager) te dicht bij mijn zadel te zijn gemonteerd. Dus moet er weer een of ander beugeltje besteld worden en morgen begint hier de kermis en is de fietswinkel een week dicht. En ik gok zo dat ik daarna nog niet gelijk kan fietsen. Ach wat.. als het ding 1 september maar klaar is want dan heb ik hem echt pas nodig.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
vliezen net gebroken, 3cm ontsluiting, nu toenemende kramp over mn rug...
Kan zomaar de laatste update zijn..
spannend!!!! Nu echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
Oehhhhhh, wat spannend! Succes!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
geppie
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
Mental picturequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je zo over je zadel heen zakt
Zeg dat nou niet...quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wikkeldekens/omslagdoeken zijn binnen en ze zijn echt
Mooi spul!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet...![]()
![]()
Wmik, we hebben ook papa's in de lijst staan die melden en nooit meer retourneren. Je hoeft ook niet perse te reageren/ bij te houden natuurlijk.
Geppie kus en knuffel. Snap dat je gewoon even gaat coconnen.
GM, succes!
Verder, tja, vergeten...
Iets met dikke en kleine baby's. Ik hoop dit keer op een speklap met plooitjes. Niet dat erg kleine mini man niet schattig was hoor. Maar hij leek enigszins op de Brain van Pinky and the Brain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |