Gefeliciteerd! Geniet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:18 schreef Sugarsnap het volgende:
Vanochtend om 5.44 is na een hele voorspoedige bevalling onze zoon G.ijs geboren. Hij weegt 3740 gram en is helemaal gezond.
We genieten ons suf!
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Sugar!!
Gefeliciteerd Soesa en Spees!
Heel veel succes vandaag GM!
Naar DaD! Hoop dat het weghalen meevalt!
Gecondoleerd Cygne.. Jeetje wat is dat snel gegaan dan, fijn dat je hem nog hebt gezien en hij je nog herkende!
En dan nog maar even wat gezeur. Of een vraag wie dit herkent eigenlijk. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik nodig moest plassen (droomde er ook al over) dus gauw naar de wc. Maar het leek wel dichter te zitten ofzo, alsof het ontspannen echt moeite koste. En zo langzaam dat ik dacht nog een uur te moeten blijven zitten. Was ook niet zo, was veel minder dan ik had gedacht. Nou had ik gister al een beetje zo'n "dicht" gevoel, maar dacht dat ik automatisch voorzichtig deed omdat ik bang was bloed te zien. Nu denk ik dat het beter is wat urine bij de HA langs te brengen? Ik heb er geen pijn bij en ken het niet bij mezelf, klinkt dit als een blaasontsteking?
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook. de ene dag duurt het langer dan de andere met plassen. wordt weer minder als je wat verder bent, heeft ook te maken met baarmoeder die nu op je blaas drukt, en straks er bovenuit groeit en meer ruimte geeft. Gevoel van aandrang maar dat er weinig komt, kan daar ook mee te maken hebben.
nee hoeft volgens mij niet! je kunt altijd even je vk vragen wat die er van vindt natuurlijk, maar ik heb dat weken gehad, dat moeizame plassen. Nu weer een stuk normaler. binnenkort zal het weer minder worden als ik in mijn blaas getrapt wordquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Oh ok! Dus hoeft helemaal niks met blaasontsteking te maken hebben? Dank je!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik ben vandaag 33 weken! De tijd vliegt! Nu toch eens gaan nadenken over dat bed omhoog en de ziekenhuistas enzo.
Oh en ik bedenk me net dat zowel man als ik gisteren zomaar onze trouwdag zijn vergeten! Ik gooi het maar op zwangerschapsdementie, nu zijn excuus nog afwachten
.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Inderdaad vier jaar! En thanks! Ik denk dat het komt omdat we in juni gevierd hebben dat we tien jaar bij elkaar zijn. En dan is her hokje 'relatie-dingen-vieren' bij mij als non-romanticus al afgevinkt, klaar, niks meer aan doen, opgelost, slotje
.
spannend GM!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
uurtje geleden 2e prostedinges tablet gehad, nu weer wachten tot 15:15, dan gaat ze zeer ws mn vliezen breken...
voel nu wat meer krampen en steken enz...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |