deze op spotify beluisterd maar doet me niet veel...quote:
Ik vind spinne hun leukste nummer, maar het is een vrij afwisselend duo. Sag hans zu mir is een wat meer middle of the road nummer van ze.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
deze op spotify beluisterd maar doet me niet veel...
zekerquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb wel een zwak voor man-vrouw duo's als de White Stripes etc.
Deze zijn ook leuk
quote:
Haha. Dat meezingen is wel wat irritant ja. Sowieso, die zang kan ik toch nog niet echt inkomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijven die lui van adult jazz het hele album met de gitaarlijn meezingenmet zo'n irritant effectje
(een soort subtiele talkbox, nu al 2 nummers lang)
Ik snap de aantrekkingskracht wel maar tot nu toe (ben bij nummer 4) is het me allemaal te kabbelend... bij elk nummer kun je "pompiedom kabbel kabbel" mee neuriën.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha. Dat meezingen is wel wat irritant ja. Sowieso, die zang kan ik toch nog niet echt inkomen...
Ik vind het ook net te weinig de bocht uit vliegen inderdaad, maar dat je het makkelijk meeneuriet? Ik vind de kracht zitten in de onvoorspelbaarheid en de vage tempo versnellingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht wel maar tot nu toe (ben bij nummer 4) is het me allemaal te kabbelend... bij elk nummer kun je "pompiedom kabbel kabbel" mee neuriën.
Het snakt naar een momentje waarop ze uit de bocht vliegen.
Ja klopt gevoelsmatig neurie je kabbelend mee maar ze doen tempo technisch wel aparte zaken inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ook net te weinig de bocht uit vliegen inderdaad, maar dat je het makkelijk meeneuriet? Ik vind de kracht zitten in de onvoorspelbaarheid en de vage tempo versnellingenik weet het nog niet met dit album, maar het intrigeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |