deze op spotify beluisterd maar doet me niet veel...quote:
Ik vind spinne hun leukste nummer, maar het is een vrij afwisselend duo. Sag hans zu mir is een wat meer middle of the road nummer van ze.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
deze op spotify beluisterd maar doet me niet veel...
zekerquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb wel een zwak voor man-vrouw duo's als de White Stripes etc.
Deze zijn ook leuk
quote:
Haha. Dat meezingen is wel wat irritant ja. Sowieso, die zang kan ik toch nog niet echt inkomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijven die lui van adult jazz het hele album met de gitaarlijn meezingenmet zo'n irritant effectje
(een soort subtiele talkbox, nu al 2 nummers lang)
Ik snap de aantrekkingskracht wel maar tot nu toe (ben bij nummer 4) is het me allemaal te kabbelend... bij elk nummer kun je "pompiedom kabbel kabbel" mee neuriën.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha. Dat meezingen is wel wat irritant ja. Sowieso, die zang kan ik toch nog niet echt inkomen...
Ik vind het ook net te weinig de bocht uit vliegen inderdaad, maar dat je het makkelijk meeneuriet? Ik vind de kracht zitten in de onvoorspelbaarheid en de vage tempo versnellingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht wel maar tot nu toe (ben bij nummer 4) is het me allemaal te kabbelend... bij elk nummer kun je "pompiedom kabbel kabbel" mee neuriën.
Het snakt naar een momentje waarop ze uit de bocht vliegen.
Ja klopt gevoelsmatig neurie je kabbelend mee maar ze doen tempo technisch wel aparte zaken inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ook net te weinig de bocht uit vliegen inderdaad, maar dat je het makkelijk meeneuriet? Ik vind de kracht zitten in de onvoorspelbaarheid en de vage tempo versnellingenik weet het nog niet met dit album, maar het intrigeert.
Omdat overal waar ik kijk men het over spook heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:16 schreef Norrage het volgende:
De klapper vind ik Idiot Mantra, al mochten de drums nog wel harderen spook de hit, waar haal je dat vandaan? Springful was de eerste single
Het is wel het enige dat vooralsnog op Spotify staat zie ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat overal waar ik kijk men het over spook heeft.
Ik vind spook wel okay idd, maar dit heeft ook heel erg dat kabbelende over zich en is daar dan weer net iets te lang voor.
Norah Jones heeft onlangs met twee andere grieten een Country album uitgebracht, Puss n Boots - No Fools, No Fun. Oa. covers van Jesus, etc. en Down by the River erop. Helaas niet erg interessant.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Nu aan Beck's Song Reader begonnen. Een tijdje terug had Beck z'n Songbook uitgegeven, maar niet als album, maar puur als bladmuziek. Nu is er een album uit, waarbij 20 uiteenlopende artiesten (Norah Jones, fun., Jeff Tweedy, Sparks, Jack White, Jack Black, Marc Ribot, Jarvis Cocker, Loudon Wainwright III, Laura Marling etc..) elk een nummer ervan opgenomen hebben.
Beetje hit & mis uiteraard, maar toch wel een aantal leuke verassigen. Zo wist ik niet dat Norah Jones zo'n country stem had
Maar de echte parel tot nu toe (ben net over de helft) blijkt Beck, die ook één van z'n eigen nummers doeterg mooi nummer zo, had hij het hele album maar gedaan
Niet heel veel nee...heb je Fire! Orchestra al geluisterd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norah Jones heeft onlangs met twee andere grieten een Country album uitgebracht, Puss n Boots - No Fools, No Fun. Oa. covers van Jesus, etc. en Down by the River erop. Helaas niet erg interessant.
Heb overigens de laatste 2 maanden op een death metal albumpje niks nieuws meer gehoord qua releases, Iets dat ik absoluut gemist heb volgens jullie?
Hebben die een nieuwe plaat uit? Nog niet dan, die oude wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet heel veel nee...heb je Fire! Orchestra al geluisterd?
ja nieuwe, Enter! Heet iequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben die een nieuwe plaat uit? Nog niet dan, die oude wel.
Die is goed hequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben op het moment best wel More Than Any Other Day naar Ought aan het luisteren.
quote:
Wel geinig inderdaad, lekker zomers! Met James Hoare, die ook weer in Veronica Falls zit (ook een aanrader dus)quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Zijn de Proper Ornaments hier al langsgekomen? Wel aardig bandje.
Wooden Head, an album by The Proper Ornaments on Spotify
Ah, ik zie een review op jullie site staan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:31 schreef Pat-sounds het volgende:
[..]
Wel geinig inderdaad, lekker zomers! Met James Hoare, die ook weer in Veronica Falls zit (ook een aanrader dus)
Ah ok, ik heb ook alleen haar debuut ooit eens geluisterd (iig tot zo ver dat ik in slaap vielquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norah Jones heeft onlangs met twee andere grieten een Country album uitgebracht, Puss n Boots - No Fools, No Fun. Oa. covers van Jesus, etc. en Down by the River erop. Helaas niet erg interessant.
Ik vond de nieuwe Wolves in the Throne Room en de nieuwe Natural Snow Buildings geweldig, maar dan moet je wel van (spacy) Ambient en/of drone houdenquote:Heb overigens de laatste 2 maanden op een death metal albumpje niks nieuws meer gehoord qua releases, Iets dat ik absoluut gemist heb volgens jullie?
Heb Shabazz Palaces net binnengehaald, schijnt met de rapper van Digable Planets te zijn, hebben al aardig wat praise gehad, maar ik heb nog niet naar ze geluisterd. Maar Digable Planets is hard, dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb ook alleen haar debuut ooit eens geluisterd (iig tot zo ver dat ik in slaap viel) en volg haar verder niet. Het nummer was zelf ook niet al te spectaculair, maar de naam was voor mij nogal onverwachts
[..]
Ik vond de nieuwe Wolves in the Throne Room en de nieuwe Natural Snow Buildings geweldig, maar dan moet je wel van (spacy) Ambient en/of drone houden
Verder waren Dancing Dollekamp (bandje van André Manuel), MØ (electropop), Caustic Window (oud acid-house projectje van Aphex Twin, die eindelijk gereleased is), Bongripper (loodzware stoner metal, die wel makkelijk wegluistert), The Austerity Program (noisey post-harcoer/post-punk), Empyrium (dark-folk bandje goes death can dance) wel leuk, maar ook daar geldt: het moet je het wel liggen
Ik zie trouwens net ook een (voor mij) onbekende (expirimentele) hip hop groep in de 2014 top-30 van RYM binnenstormen 'Shabazz Palaces' met Lese Majesty. Iemand dat al geprobeerd?
Interesse is hier ook gewektquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb Shabazz Palaces net binnengehaald, schijnt met de rapper van Digable Planets te zijn, hebben al aardig wat praise gehad, maar ik heb nog niet naar ze geluisterd. Maar Digable Planets is hard, dus ben benieuwd.
Staan allebei op Bandcamp:quote:Mø is de enige waarvan ik het album geluisterd heb, dat viel behoorlijk tegen, terwijl Glass een geweldig popnummertje is. Bongripper en Austerity Program klinkt wel als iets voor mij, die ga ik proberen, thanks.
Haha echt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:48 schreef DO2 het volgende:
Godver, Gehenna... Shabazzzz plug ik hier al sinds het begin der tijden. Let toch eens op, man.
Mø zou op BKS komen, maar die kwamen dus niet, verder geen aandacht meer gegeven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:44 schreef Gehenna het volgende:
Verder waren Dancing Dollekamp (bandje van André Manuel), MØ (electropop), Caustic Window (oud acid-house projectje van Aphex Twin, die eindelijk gereleased is), Bongripper (loodzware stoner metal, die wel makkelijk wegluistert), The Austerity Program (noisey post-harcore/post-punk), Empyrium (dark-folk bandje goes death can dance) wel leuk, maar ook daar geldt: het moet je het wel liggen
Nee de rapper van Digable Planets namelijk Butterfly is de rapper van Shabazz Palaces.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Norrage het volgende:
Shabazz, met Digable planets??? Oooeh dat moet ik ook luisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |