abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:15:56 #1
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142874089

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:17:43 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142874111
Ik ben altijd heel erg goed gemanierd, toek! :6
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_142874276
Thanks ieder!!

@YUR jij zei laatst dat je stopt met streeftijden. Wil dat nu echt zeggen dat jij niet meer voor de sub 20 gaat?

Niet elk loopje ga ik voor een streeftijd (of afstand) omdat ik soms mee doe door een ander reden (omgeving, zwaarte van het loopje, wie er mee doen, etc.)
Maar ik vind het (nu nog) onmogelijk om helemaal geen streeftijden/afstand te hebben waar ik naar streef. Want ik weet dat ik sneller/verder kan. Heb jij dat helemaal niet meer?
pi_142874316
Streeftijden :')
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:31:24 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874317
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:29 schreef streamnl het volgende:
Thanks ieder!!

@YUR jij zei laatst dat je stopt met streeftijden. Wil dat nu echt zeggen dat jij niet meer voor de sub 20 gaat?

Niet elk loopje ga ik voor een streeftijd (of afstand) omdat ik soms mee doe door een ander reden (omgeving, zwaarte van het loopje, wie er mee doen, etc.)
Maar ik vind het (nu nog) onmogelijk om helemaal geen streeftijden/afstand te hebben waar ik naar streef. Want ik weet dat ik sneller/verder kan. Heb jij dat helemaal niet meer?
Sub20 is al nooit echt echt een doel geweest...ik heb pas twee keer een 5km gelopen, en dat vond ik 2 keer niet leuk.

Op dit moment geef ik echt totaal niet meer om tijden en snelheden. Ik wil gewoon lekker lopen, meer niet. In beweging zijn.
F means you're fucked
pi_142874334
Streefafstanden :9
Ja doei.
pi_142874416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Sub20 is al nooit echt echt een doel geweest...ik heb pas twee keer een 5km gelopen, en dat vond ik 2 keer niet leuk.

Op dit moment geef ik echt totaal niet meer om tijden en snelheden. Ik wil gewoon lekker lopen, meer niet. In beweging zijn.
Dat heb ik nu ook inderdaad. Gewoon weer lekker kunnen lopen O+
pi_142874490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
Zolang er nog rek in zit (of als ik heel naief dat gevoel heb) probeer ik mezelf te verbeteren. Ik blijf het toch wel motiverend vinden om te zien dat PR's verbroken kunnen worden. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en vaak is het inderdaad lekker om te lopen om het lopen, dat had ik heel sterk bij de Golden Tenloop.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:43:44 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zolang er nog rek in zit (of als ik heel naief dat gevoel heb) probeer ik mezelf te verbeteren. Ik blijf het toch wel motiverend vinden om te zien dat PR's verbroken kunnen worden. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en vaak is het inderdaad lekker om te lopen om het lopen, dat had ik heel sterk bij de Golden Tenloop.
PR's komen ooit wel weer...of misschien ook niet. Je weet maar nooit wat er vanuit ontspanning komt, zeker op langere afstanden
F means you're fucked
pi_142874591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:43 schreef YUR het volgende:

[..]

PR's komen ooit wel weer...of misschien ook niet. Je weet maar nooit wat er vanuit ontspanning komt, zeker op langere afstanden
Dat hoor je inderdaad heel vaak, dat je vanuit ontspanning snelle tijden kunt lopen. In sommige trainingen maak ik dat ook wel mee, dat ik voor mijn gevoel inhoud, maar toch net zo snel loop als wanneer ik mijn best doe.

Zodra ik denk mijn top te hebben bereikt, ga ik PR's resetten naar mijn leeftijdscategorie. Mijn M35-PR's zijn sneller dan mijn MSEN-PR's, al was het maar omdat ik tot mijn 34e nooit verder gelopen heb dan 1500 m tijdens gym (en dan zwarte sneeuw zag na afloop) :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:47:10 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874592
Oh, en geen tijden of tempo's nastreven wil niet per definitie zeggen dat ik ineens veel langzamer ga lopen he?
F means you're fucked
pi_142874603
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
Oh, en geen tijden of tempo's nastreven wil niet per definitie zeggen dat ik ineens veel langzamer ga lopen he?
Mag best hoor.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:48:19 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mag best hoor.
Dat weet ik :)
F means you're fucked
pi_142874682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
Ik hoop het niet. Ik hoop dat jij nog hele mooie pr's ga lopen.
Jouw naam stond!! wel bij de 5km met een tijd die ik wou verbeteren in mijn zwarte boekje. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Precies dit ja.
En het lopen om te lopen heb ik dus bij trails. Ik heb wel altijd een tijd in gedachte waar ik onder wil zitten maar ik loop ze vooral voor de omgeving en gezelligheid. Haal ik de tijd niet, vind ik dat bij zulke loopjes geen ramp.
O en de snacks (van taart tot de winegums) die je onderweg krijgt. Daar doe ik het ook voor ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:53:08 #15
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_142874686
Sub 20 kan ik al. Op de coopertest.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:53:33 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:53 schreef Frsh het volgende:
Ik bij de shuttlerun *O*
F means you're fucked
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:58:51 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142874792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:53 schreef Frsh het volgende:
sub 20 meter? :P

mijn coopertest afstand staat nu op iets van 2400 meter. kan vast meer want dat was een onderdeel van mijn 5 km loopje
pi_142874858
Wanneer kan je weer gaan lopen YUR?
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:06:22 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142874955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Wanneer kan je weer gaan lopen YUR?
Wanneer het weer kan weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval wel snel proberen
F means you're fucked
pi_142875037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Wanneer het weer kan weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval wel snel proberen
Maar hoe voelt het gestel inmiddels, 15 dagen later?
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:11:11 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142875051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar hoe voelt het gestel inmiddels, 15 dagen later?
Stuk beter ^O^
F means you're fucked
pi_142875124
Ook in Zweden is gedacht aan de asfaltliefhebbers: de Klarälvsbanan bestaat uit 90 kilometer glad zwart autoloos asfalt:

Je komt er vooral rolskiërs tegen, enkele fietsers, af en toe een wandelaar en heel soms een hardloper. Hardlopers heb ik hier sowieso nauwelijks gezien en als je er een tegenkomt is het een Nederlander.

Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:15:30 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142875143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook in Zweden is gedacht aan de asfaltliefhebbers: de Klarälvsbanan bestaat uit 90 kilometer glad zwart autoloos asfalt:
[ afbeelding ]

Je komt er vooral rolskiërs tegen, enkele fietsers, af en toe een wandelaar en heel soms een hardloper. Hardlopers heb ik hier sowieso nauwelijks gezien en als je er een tegenkomt is het een Nederlander.

Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je m ff uitgelopen hebt?
F means you're fucked
pi_142875150
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof O+ je andere foto's ook trouwens!
Ja doei.
pi_142875175
Mooie foto's stipstreep!
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:18:12 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142875198
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Stuk beter ^O^
^O^

mooie foto's stipperd!
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:20:46 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_142875252
3km pijnvrij *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_142875261
*O* E.T.

:9 foto's van stip-streep :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142875413
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Streeftijden op Streefafstanden :9
>:)

Mooi pad die onderste foto stip! O+

En Streamnl gefeliciteerd! *O* Met je hardloopjubileum! :D

En E.T. ook *O* Lekker door de bossen gelopen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 30-07-2014 10:49:03 ]
pi_142875521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Misschien een beetje provoceren wat ik nu doe hoor, maar het komt op mij een beetje over alsof je af en toe juist krampachtig ontspannen wilt zijn. Op elke opmerking van iemand over tijden of iets volgt er nu 'als je maar lol hebt' en 'snelheid boeit me niet meer'. Natuurlijk kan dat ook een goede houding zijn, maar als je het zo vaak (tegen jezelf) moet zeggen, is het dan wel waar?
Een goede balans kan natuurlijk ook, soms doe je ook wel eens een training die minder leuk is omdat dat erbij hoort en het ook leuk is om sneller te worden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142875553
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

>:)

Mooi pad die onderste foto stip! O+

En Streamnl gefeliciteerd! *O* Met je hardloopjubileum! :D
Ja, maar jij hebt talent! Als ik jouw talent zou hebben dan zou ik dat ook zeggen! *)
_O_
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:37:20 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142875611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien een beetje provoceren wat ik nu doe hoor, maar het komt op mij een beetje over alsof je af en toe juist krampachtig ontspannen wilt zijn. Op elke opmerking van iemand over tijden of iets volgt er nu 'als je maar lol hebt' en 'snelheid boeit me niet meer'. Natuurlijk kan dat ook een goede houding zijn, maar als je het zo vaak (tegen jezelf) moet zeggen, is het dan wel waar?
Een goede balans kan natuurlijk ook, soms doe je ook wel eens een training die minder leuk is omdat dat erbij hoort en het ook leuk is om sneller te worden..
Ik hoef niet per se sneller te worden, en ik wil echt alleen maar fijn lopen. Dat is ooit de reden geweest waarom ik ben begonnen met hardlopen (hoe lekker zou het zijn als ik gewoon op een uur hard zou kunnen lopen), en daar wil ik graag terug naartoe :) Op die manier denk ik dat ik veel meer van hardlopen kan genieten :Y

In dit geval werd er specifiek naar gevraagd, daarom begon ik er vandaag over. Maar verder zal ik er over ophouden hoor :)
F means you're fucked
pi_142875654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik hoef niet per se sneller te worden, en ik wil echt alleen maar fijn lopen. Dat is ooit de reden geweest waarom ik ben begonnen met hardlopen (hoe lekker zou het zijn als ik gewoon op een uur hard zou kunnen lopen), en daar wil ik graag terug naartoe :) Op die manier denk ik dat ik veel meer van hardlopen kan genieten :Y

In dit geval werd er specifiek naar gevraagd, daarom begon ik er vandaag over. Maar verder zal ik er over ophouden hoor :)
Ja je hebt ergens wel gelijk, soms verlang ik ook wel terug naar de tijd van vóór Strava en GPS horloges en trainingsschema's, maar toch vind ik dat ook een leuk onderdeel ervan. En als je door een heel mooi gebied loopt en je ademhaling is mooi rustig en je benen gaan gewoon zonder dat het moeite kost, dan geniet ik sowieso!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142875774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Why?..... WHY?
Als er iets is wat mij geestdodend lijkt is het wel langer dan 30 min op zo'n ding te lopen... :{w
Spuit 11 reactie, ik liep weer eens een beetje achter:

Ik persoonlijk niet (überhaupt nog nooit verder dan een hm gelopen), maar één van de trainers wel:
http://www.ultraned.org/n_item/f3584_2006_12.php?jaar=2007

En onlangs een m gelopen op de loopband om geld in te zamelen voor Kris en Lisanne.
Waarom op de loopband? Het idee was dat je op een tweede loopband een stuk(je) met hem mee kon lopen tegen een vergoeding.
pi_142875779
Hup Yur! Hopelijk snel weer op de been!
Jeej ET!
Gefeliciteerd Stream!

Hier bij de fysio geweest. Die heeft alleen nog maar de voetzool gemasseerd. Hij had ook geen zin meer om het hard aan te pakken als ik al weer kan lopen. Hij had liever dat ik vandaag of morgen weer lekker kan lopen dan dat ik weer thuis zou zitten door de reactie op een massage.

Pas over twee weken weer terug. En als het niet nodig is, hoef ik dan al niet eens meer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:48:41 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142875826
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:46 schreef mosselmossel het volgende:
Hup Yur! Hopelijk snel weer op de been!
Jeej ET!
Gefeliciteerd Stream!

Hier bij de fysio geweest. Die heeft alleen nog maar de voetzool gemasseerd. Hij had ook geen zin meer om het hard aan te pakken als ik al weer kan lopen. Hij had liever dat ik vandaag of morgen weer lekker kan lopen dan dat ik weer thuis zou zitten door de reactie op een massage.

Pas over twee weken weer terug. En als het niet nodig is, hoef ik dan al niet eens meer.
Beter. Hopen dat je nu dan ook geen last meer krijgt en mooi je km's weer kan lopen.

Ik ga straks ook proberen om te lopen na die immense last die ik gister kreeg in mijn been. Verspreidt over de dag een beetje fysio oefeningen gedaan dus hopelijk wil het nu wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:50:05 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142875852
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat cursieve dat ken ik wel ja.
Beter worden vind ik ook wel leuk. Maar hoef nu gelukkig niet meer elke training tot maximaal te gaan. van een kort rustig rondje geniet ik ook :Y

En ik let best veel op tempo omdat ik snel te hard ga lopen en mezelf dan sloop.
ach en ik ben gewoon een cijfertjes fetisjist :9
pi_142876404
En Stream, topper! ^O^ Stoppen met roken én beginnen met hardlopen, dubbel goed bezig.

Stip, mooie omgeving en keuze om op asfalt te lopen of juist niet, goed voor de afwisseling.
pi_142876408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat cursieve dat ken ik wel ja.
Beter worden vind ik ook wel leuk. Maar hoef nu gelukkig niet meer elke training tot maximaal te gaan. van een kort rustig rondje geniet ik ook :Y

En ik let best veel op tempo omdat ik snel te hard ga lopen en mezelf dan sloop.
ach en ik ben gewoon een cijfertjes fetisjist :9
Dat beter worden komt vanzelf, als je zo relaxt blijft lopen.

Merk na een maand al mijn resultaat met harslagmeter, ik loop veel constanter en kilometertijden die normaal pijn deden tijdens wedstrijden.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:14:51 #40
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142876460
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat beter worden komt vanzelf, als je zo relaxt blijft lopen.

Merk na een maand al mijn resultaat met harslagmeter, ik loop veel constanter en kilometertijden die normaal pijn deden tijdens wedstrijden.
^O^
vooruitgang O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:17:47 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142876553
Deze vreemde eend in de bijt heeft gisteren pas de loopjes van zondag en gisteravond gelogd. En geloof het of niet: ik leef nog :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:20 schreef E.T. het volgende:
3km pijnvrij *O*
Pijnvrij? Help, ik heb iets gemist. Wat deed er pijn en gaat die HM nog goedkomen?
pi_142876592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

^O^
vooruitgang O+
Ja dat, al denk ik dat een aanval (want ja ondanks lekker lopen wil je toch die cijfertjes naar beneden zien gaan) op mijn 10k pr iets te vroeg komt aan het einde van de maand.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:22:58 #43
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142876723
Daar gaan we. Hopelijk tot over een uur en kwartier en niet 10 minuten.

* Daywalk3r keeps fingers crossed.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:24:45 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142876794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:

Doei :W
denk nog even na over je shirtjes :P
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:25:06 #45
258885 Solique
I Kill You !
pi_142876805
quote:

Succes :W
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142876822
quote:

Succes! ^O^
pi_142876855
Loopze! Is 't in NL ook wat afgekoeld?
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:31:52 #48
3011 E.T.
pi_142877020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:17 schreef Quoi het volgende:
Deze vreemde eend in de bijt heeft gisteren pas de loopjes van zondag en gisteravond gelogd. En geloof het of niet: ik leef nog :P

[..]

Pijnvrij? Help, ik heb iets gemist. Wat deed er pijn en gaat die HM nog goedkomen?
Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:33:13 #49
3011 E.T.
pi_142877081
Stipstteep das een mooi asfaltpad door een mooie omgeving ^O^
pi_142877082
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef E.T. het volgende:

[..]

Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen :)
*G*
pi_142877194
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
Stipstteep das een mooi asfaltpad door een mooie omgeving ^O^
^^
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:38:39 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142877260
Die 90 km asfalt :o Stipstreep idd...... mooi daar :s)

quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef E.T. het volgende:

[..]

Aha I see. Wat fijn dat je nu weer lekker gelopen hebt! ^O^
pi_142877906
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:01:28 #54
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142878026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.
Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.

Ik heb ook wel prachtige loopjes gedaan, maar er zijn genoeg minder spectaculaire loopjes waar ik ook gewoon ontzettend van kan genieten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_142878081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.

Ik heb ook wel prachtige loopjes gedaan, maar er zijn genoeg minder spectaculaire loopjes waar ik ook gewoon ontzettend van kan genieten.
Dat is helemaal waar, eigenlijk is ieder loopje uiteindelijk de moeite waard. Maar aangezien hij toch al twijfelde...
pi_142878211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallen ;).

[ Bericht 15% gewijzigd door Jero_nimo op 30-07-2014 12:13:02 ]
pi_142878556
Ik denk toch maar dat ik oversla, er is niets meer aan kamers te krijgen in La Rochelle zelf (ja die ene voor ¤185 :% .) En buiten Rochelle zie ook niet zitten, moet ik alsnog met de auto gaan rijden na de trail, welliswaar geen 2,5 uur, maar ja dan nog steeds geen biertje na afloop en als ik als lichtelijk gebroken over de finish kom is 15 km ook te ver rijden :P

En inderdaad, als ik echt gewild had had ik al veel eerder ingeschreven en geboekt.
There's always next year!
en dan gaan we Fok! meeten in Zwitserland *G*

Ik ga dus lekker verder met asfalt km's maken.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:18:07 #58
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142878652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Guard het volgende:
er is niet meer aan kamers te krijgen in La Rochelle
Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle. ;)
pi_142878750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallen ;).

In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.

En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.
pi_142878769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle. ;)
Dat bedoelde ik...
pi_142878872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.

En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.
Het heeft in mijn ogen ook meer weg van een obstacle run.
pi_142879116
quote:

[..]

Je ziet hier maar 2 minuten van een 4 tot 16 uur durende wedstrijd he (25 tot 100km). Dit zijn natuurlijk de spectaculairdere stukken. Er zijn nog zat stukken waar je gewoon lekker hard kan lopen. Mooie afdalingen, leuke bochtige singletrails er zit echt van alles in.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:30:26 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142879168
Ik moet zeggen dat de Ardennentrail die ik heb gelopen zo goed als klautervrij was. Viel me best mee. Maar als ik dan sommige filmpjes van andere trails zie, is het inderdaad wat meer klauteren dan ik zou willen
F means you're fucked
pi_142879288
Het is ook een 'andere sport'. Je pakt het anders aan, er zijn andere 'regels' dan bij rennen op de weg, waar het vaak gewoon 'een lang stuk rennen is', afwisseling die je wel allemaal nog met je benen kunt doen (in tegenstelling tot échte obstacle runs waar je langs netten en monkey bars moet enzo), mooie natuur waar je dwars doorheen loopt. Er zijn op dit soort trails ook echt niet alleen maar van dit soort beklimmingen, genoeg stukken waar je gewoon lekker kunt rennen (springend over stenen, boomwortels, etc.). Voor mij is het de afwisseling en de natuur die het 'm doen. Ben met trails op plekken gekomen waar je met wegevenementen niet komt.

Uiteindelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, net als met alles. Laat me kiezen tussen een vlakke asfalt HM met geld toe waar ik, weetikveelwat, sub 2 zal kunnen lopen, en een 26km TdF waar ik m'n overtocht en overnachten voor moet betalen en waar ik 3.5 uur over doe, en ik zal nog steeds voor de TdF kiezen. Ik doe regelmatig m'n wegdingetjes met de club, is lachen vanwege de sfeer, maar dingen die ik los van clubevenementen doe zal ik zo veel mogelijk op de trails blijven doen.
Ja doei.
pi_142879315
quote:

[..]

het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport, maar in mijn optiek is het nog steeds hardlopen.

Beleving is heel anders, je bent je meer bewust van je omgeving (ik althans). Ook het tijden gebeuren is wat anders, de ene trail met een andere vergelijken is nogal moeilijk. Voor mij zijn tijden daarom minder dan wel niet van belang (behalve mijn eigen verwachte tijden per evenement :P ).
Voor mij is trailen: lekker lopen en het gevoel dat het geweldig is dat je een trail hebt volbracht.

Hoogtemeters: tja, ik houd ervan om te stijgen (wandelend dan wel hardlopend, fietsend al heel lang niet meer gedaan, en toen ik dat deed was ik nog zo'n fietser met een "stangknuffelde buik" en vond ik vals plat eigenlijk al teveel).
Bij de Eiger was het ook geen klauterwerk met handen en voeten, maar gewoon verrekte steil, 8 km lang. Geweldig toch? :9 Daar houd ik van

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik op asfalt spuug of zo, ik blijft het gewoon allebei leuk vinden.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:48:26 #66
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142879765
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's. Ik krijg er helemaal zin van om over een paar weekjes op mijn vakantieadres te lopen. Alleen zal het niet zo'n ruig terrein zijn.
pi_142879803
Ik begrijp het wel een beetje. Sommige hobbelige stukjes door Meijendel zijn wel heel prettig, maar niet te vergelijken met de echte trails. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze bij de Posbankloop een apart klassement hebben voor "de muur". Dat is een reden om 'm ooit te willen lopen.

Ook een Van Brienenoord vind ik leuk (vooraf en achteraf, niet tijdens), maar dat is dan maar één obstakel tijdens een wedstrijd. Ik denk dat ik dat op dit moment het leukst vind: een enkele hindernis (we gaan het geen uitdaging noemen, want dat is een compleet uitgehold woord geworden in deze tijd) op een verder snel parkoers.

Of beter gezegd: tijdens trainingen vind ik variatie in allerlei opzichten fijn. Tijdens wedstrijden heb ik genoeg afleiding in de vorm van andere mensen en vaak een onbekende(re) omgeving en wil ik juist een weertype met weinig wind, weinig zon en een vlak parkoers. Toch wil ik ook dan geen ellenlange rechte stukken, ondanks dat die het snelst zijn, omdat ik dan geestelijk kapot ga.
pi_142879919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begrijp het wel een beetje. Sommige hobbelige stukjes door Meijendel zijn wel heel prettig, maar niet te vergelijken met de echte trails. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze bij de Posbankloop een apart klassement hebben voor "de muur". Dat is een reden om 'm ooit te willen lopen.

Ook een Van Brienenoord vind ik leuk (vooraf en achteraf, niet tijdens), maar dat is dan maar één obstakel tijdens een wedstrijd. Ik denk dat ik dat op dit moment het leukst vind: een enkele hindernis (we gaan het geen uitdaging noemen, want dat is een compleet uitgehold woord geworden in deze tijd) op een verder snel parkoers.

Of beter gezegd: tijdens trainingen vind ik variatie in allerlei opzichten fijn. Tijdens wedstrijden heb ik genoeg afleiding in de vorm van andere mensen en vaak een onbekende(re) omgeving en wil ik juist een weertype met weinig wind, weinig zon en een vlak parkoers. Toch wil ik ook dan geen ellenlange rechte stukken, ondanks dat die het snelst zijn, omdat ik dan geestelijk kapot ga.
En de Balijbrug dan?
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:53:32 #69
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142879964
Ik zou ooit wel eens een trailrun willen proberen. Vorig jaar heb ik een paar keer in de bergen van Oostenrijk gelopen en vond dat helemaal geweldig. Maar ik wil eerst weer beter en langer kunnen lopen.
pi_142880173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport,
Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzz
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:02:17 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142880278
Ik ben weer terug. Heb wat last gehad, maar door steeds die oefening van de fysio te doen met nog wat extra rek en -strekwerk heb ik het mooi kunnen redden. Het was wel ontzettend zwetend met 28 graden, dus heb met drinken mooi steeds even rustig gelopen. De rest ging zo rond 5.40 geloof ik.

Niet heel verkeerd na 2 / 2,5 week niks gedaan te hebben.

Vrijdag weer iets van interval en dan zondag m'n maatje 19km op sleeptouw voor een LDL.
pi_142880385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En de Balijbrug dan?
Dan praat je niet meer over hoogtemeters, maar hoogtelichtjaren.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:05:32 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142880399
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzz
:o
wil je dit niet meer zeggen! ik schrik me de tyfus!
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:12:48 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142880643
*O* Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r *O*

En wat ik me nu al een tijdje afvraag: Zwabber, wat stelt jouw user icon voor? Ik zie het als een Hongaarse Puli die over een agility hindernis springt, maar het plaatje is nogal klein, het kan van alles zijn :P

Edit: Indeed :D Vanwaar die foto :? Omdat de hond op een zwabber lijkt?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142880777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef flipsen het volgende:
Omdat de hond op een zwabber lijkt?
Klopt.
pi_142880969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dan praat je niet meer over hoogtemeters, maar hoogtelichtjaren.
heb je een strava profielkaartje?
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:43:35 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142881568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef Guard het volgende:

[..]

heb je een strava profielkaartje?
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:03:06 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142882118
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances! :o ^O^
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:06:51 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882230
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Quoi het volgende:
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances! :o ^O^
Daar moeten we dan maar snel mee ophouden :D
F means you're fucked
pi_142882305
We kunnen SiIk wel gaan veilen?
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:09:51 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882332
quote:
6s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bied 100 hoogtemeters
F means you're fucked
pi_142882376
Hoor ik daar Jero met een vertical km?
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:11:30 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142882400
quote:
6s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
* Quoi duikt weer weg :+
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:11:33 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142882401
Ik bied de Balijbrug. Instawin!
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:11:39 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882404
-O-
F means you're fucked
pi_142882417
Waar kan ik die doen? :D
Ik onttrek mezelf wel van de prijzen...
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:12:44 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142882452
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer *O*
pi_142882459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer *O*
Puik man! ^O^
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:14:51 #89
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142882539
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik onttrek mezelf wel van de prijzen...
Met een een soort abseilsysteem zou je ooit eens van beneden naar boven kunnen gaan tegen de kingdom tower.
pi_142882625
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
pi_142882667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Ik in ieder geval. Wil nog wel soort van revanche :)
Had het vorig jaar op de Maasboulevard al helemaal gehad, echt m'n slechtste loop ooit geweest.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:03 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142882673
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Heb je het nog over Silk? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_142882679
quote:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:13 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882681
quote:
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap ;)
F means you're fucked
pi_142882716
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Liever iemand met een galblaas :{w
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:20:44 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882730
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Liever iemand met een galblaas :{w
Die zijn duurder :{w
F means you're fucked
pi_142882739
quote:
Is die leuk?
Het is nog zo ver weg :o En misschien heb ik daar in de 2 maanden na de marathon ook wellicht geen zin in :o
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:21:15 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142882755
Bruggenloop :Y
Mooie stad, mooie loop :)

En verwarmde kleedkamers.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:22:53 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142882808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:

Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen ;)
F means you're fucked
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:23:28 #100
258885 Solique
I Kill You !
pi_142882824
quote:
Ik niet :N
Hoop dit jaar wel een beetje basis op te bouwen
pi_142882861
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Zeg }:|
pi_142882879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Die zijn duurder :{w
Damn.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:

Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:26:42 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142882931
quote:

[..]

:O
pi_142882957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:29:17 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142883009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij :)
Google Maps with street view is also your friend ;)
pi_142883034
quote:
Ja hier w/

quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoe hard gaat dat?
pi_142883035
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r *O* *O*
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken ;)
pi_142883052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Google Maps with street view is also your friend ;)
Als er iemand met zo'n google streetview bakfiets tegenop is gereden is het nog geen drempel te noemen :{w
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:31:51 #109
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142883088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zeg }:|
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

:O
Bij de Amerikaanse caravan van ADO hadden ze alleen een electric run ;(
F means you're fucked
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:32:21 #110
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142883109
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja hier w/

[..]

Hoe hard gaat dat?
Dat ligt aan hoe hard je wilt gaan :)
F means you're fucked
pi_142883110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.

[..]

Damn.

[..]

Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.
Nee. Ik stik nog liever in die homp ontbijtkoek.
pi_142883119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef streamnl het volgende:
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r *O* *O*
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken ;)
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 28 km ;)
Je kan weer met me meerijden :)
pi_142883154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 29 km ;)
Je kan weer met me meerijden :)
Die was wel heel mooi :Y
Maar hij stond al als optie voor 2015 :7
pi_142883166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

Die was wel heel mooi :Y
Maar hij stond al als optie voor 2015 :7
Mooi
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger O-)
pi_142883248
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik
pi_142883290
pfft vals plat... >:)
pi_142883406
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Mooi
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger O-)
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten :@
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:42:41 #118
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142883502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
klik
De vrachtwagen past er maar net onderdoor. Die brug is zo laag, hij loopt nog net niet ondergronds!
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:46:55 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142883649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
klik
'jullie'?
pi_142883739
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe hard je wilt gaan :)
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)
pi_142883788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

'jullie'?
:*
pi_142883829
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.
pi_142883945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:51 schreef opinionr het volgende:
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....
succes!
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:54:27 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142883950
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:50 schreef streamnl het volgende:

[..]

:*
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:54:29 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142883951
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)
Dan ben je er alvast mooi vroeg bij ^O^
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?
F means you're fucked
pi_142884036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....
succes!
Dankje voor je motiverende woorden ;)
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:57:47 #127
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142884092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef opinionr het volgende:

[..]

Dankje voor je motiverende woorden ;)
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.
Gaat je lukken! ^O^
F means you're fucked
pi_142884112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken ;)
Maar als ik zo die brug zie, heb ik volle vertrouwen in jou, dat het jou met gemak lukt :Y
pi_142884206
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan ben je er alvast mooi vroeg bij ^O^
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.

Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg :o
pi_142884234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:01:53 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142884239
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.

Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg :o
We houden het gewoon ff in ons achterhoofd ^O^
F means you're fucked
pi_142884454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
Eens. Zolang je er zelf niet overheen bent geweest (rennend), heb je geen recht van spreken.

Maar als ik dat vergelijk met andere dingen (van de trappen bij Schoorl/Bergen t/m de bergen in Italië) dan denk ik dat het wel meevalt... :6
pi_142884457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten :@
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).
pi_142884503
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.
pi_142884511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:08 schreef Guard het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).
Eerst wil ik de Fantomes goed uitlopen. Dan de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.
pi_142884578
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:11 schreef streamnl het volgende:

[..]

Laat ik nu eerst de Fantomes goed uitlopen, de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.
Allemaal formaliteiten, dat weet je net zo goed als ik ;)

SPOILER
pi_142884603
:(
pi_142884658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ze houdt niet van natuur?
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:17:17 #139
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142884709
quote:
Ik ga hem ook lopen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:18:21 #140
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_142884750
quote:

[..]

Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion :P
pi_142884794
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).

Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:25:16 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142884941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Toch even ingegrepen ;)

Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:10 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.
Wordt een topjaar zo!
pi_142885040
Toch naar La Roche-en-Ardenne *G*
Floreal had nog een 1-pers kamer vrij :Y

Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13 :s)
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:28:52 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142885046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:

[..]

Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion :P
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer niet ;)
F means you're fucked
pi_142885047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:

Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13 :s)
:7 B-) (8>
Ja doei.
pi_142885126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Quoi het volgende:
Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.
Die laatste paar honderd meter naar de finish met al dat publiek, in de schemering (voordeel van langzaam zijn) O+

Verder is Rotterdam een oerlelijke stad, maar er zijn wel heel veel leuke dingen te doen. De BGL daar eentje van en markeert het begin van de kerstperiode.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:31:00 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142885127
quote:
:Y

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_142885243
quote:

Peer pressure op zijn mooist O+
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_142885272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).

Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.
pi_142885302
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer niet ;)
Het had erger gekund: Duivendrecht.
pi_142885307
quote:

Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.
pi_142885318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.
Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.
pi_142885372
Ik denk dat ik ook meedoe aan de Bruggenloop. Gewoon. Om dit jaar eens niet achter Zwabber te eindigen, zodat hij me geen underachiever meer noemt.

Trouwens. ALs je nog mee wil doen met de Kustmarathon. Morgen sluit de inschrijving.
pi_142885398
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef CaLeX het volgende:
Peer pressure op zijn mooist O+
Ja doei.
pi_142885413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.
Ik was het dan ook met je eens.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:37:49 #156
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_142885429
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen :Y

En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me ;(
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_142885481
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen :Y

En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me ;(
Houston, we have a problem!
pi_142885488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:

[..]

Is een goede; vanavond ook ff kijken of ik dan mee kan doen, lijkt me wel leuk :Y
pi_142885499
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:

Inb4..

oh, te laat..

quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Houston, we have a problem!
Ja doei.
pi_142885602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.
dank je :P
pi_142885623
*O*
Ja doei.
pi_142885628
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik ook meedoe aan de Bruggenloop. Gewoon. Om dit jaar eens niet achter Zwabber te eindigen, zodat hij me geen underachiever meer noemt.
Als je niet meedoet eindig je sowieso niet achter mij.

quote:
Trouwens. ALs je nog mee wil doen met de Kustmarathon. Morgen sluit de inschrijving.
No.
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:44:21 #163
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142885688
quote:

Tof! *G*
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:53:21 #164
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142886120
Mocht er iemand denken, wat is Jump toch stil.
Nou dat klopt.

Door de welbekende peer-pressure heb ik me een fiets doel gesteld voor 2015,
Ik hoop nog wel de Vooroeverloop mee te pikken
(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.

(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)

Hieronder een plaatje van wat ik ga doen. 240 km, 5500 hoogte meters (in 1 dag :') )

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_142886178
Nou, vlam in die pijp, Jump! Succes!
Ja doei.
pi_142886368
Goeiendag Jump, aardig profiel _O_
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:00:52 #167
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142886452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vlam in die pijp, Jump! Succes!
die zit er inderdaad ook tussen :')
Ecosia
pi_142886609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Nou dat klopt.

(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.

(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)

Hieronder een plaatje van wat ik ga doen. 240 km, 5500 hoogte meters (in 1 dag :') )

[ afbeelding ]
Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapen }:|
Maar succes, ziet er heftig uit!
Je bent in ieder geval al goed bezig met de afstanden de laatste tijd :Y
pi_142886636
Oke wordt dus toch niet hardlopen vandaag, ik dacht vanochtend dat het goed ging maar met terugwerkende kracht werd de misselijkheid en diarree weer erger. Als het zo door gaat, komt mijn trainingsloop zondag ook nog in gevaar :(
pi_142886656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Jumparound het volgende:

[..]

die zit er inderdaad ook tussen :')
_O_ Mooi doel!
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:06:38 #171
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142886662
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapen }:|
Maar succes, ziet er heftig uit!
Je bent in ieder geval al goed bezig met de afstanden de laatste tijd :Y
peer pressure vanuit mn werk that is :)
Ik was hier eigenlijk al even niet geweest :@
Ecosia
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:07:52 #172
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142886715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Guard het volgende:
Goeiendag Jump, aardig profiel _O_
dat was mijn eerste reactie ook ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

_O_ Mooi doel!

Ik zit er over te denken om er een soort van sponsortocht voor een goed doel van te maken :)
Als extra motivatie voor mezelf :)
Ecosia
pi_142887678
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
pi_142887744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
Succes ^O^
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:32:50 #175
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142887760
quote:
Kijk, nou hebben we het tenminste ergens over _O_ Ipv over een fucking Balijbrug :{w
pi_142887794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef flipsen het volgende:

[..]

Kijk, nou hebben we het tenminste ergens over _O_ Ipv over een fucking Balijbrug :{w
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:37:37 #177
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142887927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Succes :)
Ecosia
pi_142887974
quote:
De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.

De Bruggenloop gaat 'm ook dit jaar niet worden dus. Maar veel plezier!
pi_142888065
quote:
Nou dat klopt.

[ afbeelding ]
Dat zijn behoorlijke bergen :D
Mooie doel _O_
En ik hoop dat je hier minder blessures krijgt dan door hardlopen. Succes!!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ze houdt niet van natuur?
Tuurlijk wel. Maar ook van een ontspannen vakantie MET mij ipv kijken hoe ik kruipend over de finish kom ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.
Mafkees ;)
pi_142888075
Dat is toch maar één dagje? Ik zie 't probleem niet zo? :@
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:44:05 #181
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142888130
Hmmpf Rotterdam.. Voor de Ekiden is het leuk, verder nou niet bepaalt. Ik loop wel ergens anders. Moet weer eens wat plannen.
pi_142888162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:39 schreef pijll het volgende:

[..]

De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.

De Bruggenloop gaat 'm ook dit jaar niet worden dus. Maar veel plezier!
Sinds wanneer heb jij problemen met 3 weken op rij wedstrijdjes lopen? Word jij eerst maar eens weer hardloper.

@streamnl: is een algemeen bekend gegeven.
pi_142888384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is toch maar één dagje? Ik zie 't probleem niet zo? :@
Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.
De dag erna hoop ik geen spierpijn te hebben. Is bij zulke loopjes toch vlug 3 dagen dat je ermee bezig bent. Tenminste, ik.
Zij heeft andere prioriteiten en dat is prima. Geven en nemen O~)
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:53:16 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142888422
Grote Zakloop en je scrotum opblazen :{
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:58:48 #185
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_142888617
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben ~O>
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:07:47 #186
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142888901
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef streamnl het volgende:

[..]

Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.
De dag erna hoop ik geen spierpijn te hebben. Is bij zulke loopjes toch vlug 3 dagen dat je ermee bezig bent. Tenminste, ik.
Zij heeft andere prioriteiten en dat is prima. Geven en nemen O~)
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat... O-)
pi_142888983
Of 3.
Ja doei.
pi_142889004
Tsss, dat kan dus echt niet he?
pi_142889008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Of 3.
triple's? :9~
pi_142889037
Quadrupels.
Ja doei.
pi_142889042
Minstens.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:16:31 #192
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142889185
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:41 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dat zijn behoorlijke bergen :D
Mooie doel _O_
En ik hoop dat je hier minder blessures krijgt dan door hardlopen. Succes!!

dat is wel het doel van sabbatical :)
Ecosia
pi_142889464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat... O-)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Of 3.
Gelukkig! *O*
SPOILER
En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is :D
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:27:43 #194
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142889548
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig! *O*
SPOILER
En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is :D
Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.
pi_142889680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:27 schreef Wolve000 het volgende:
Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.
Mrs. verstandig gaat ook mee ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:33:52 #196
3011 E.T.
pi_142889758
Ziet er imposant uit Jump! Succes!

Bruggenloop gaat hier ook weer gewoon gelopen worden; al is het maar om m'n tijd van vorig jaar te verbeteren en de mooie medaille :)
pi_142889993
*O* *O*
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Zit nu alleen eens te denken welke schoenen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
Hmmmm... Maar eens ff over nadenken :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 juli 2014 @ 17:42:04 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_142890007
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
*O* *O*
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
*O* gefeli
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_142890011
Hmmm intervalletje naar mijn horloge geupload... Beetje vergeten dat de batterij bijna leeg is en dat ie dan niet piept, dat wordt dus wat meer naar mijn horloge gluren dan normaal
pi_142890057
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
*O* *O*
Iets anders is altijd leuk, maar ja passen wordt een probleem :{
pi_142890119
Zo. Dat wass weer 11km :9

Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:46:58 #202
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_142890125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef flipsen het volgende:
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben ~O>
Ik zie een TT aankomen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:48:08 #203
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142890153
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat wass weer 11km :9

Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!
Maar het belangrijkste... geen last?
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:50:41 #204
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142890207
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig! *O*
SPOILER
Daarom hou ik mezelf altijd voor om absoluut NIETS te drinken in aanloop voor een belangrijke wedstrijd. Dan worden het er in die laatste week meestal toch nog wat. Maar als ik mezelf geen rem opleg dan gaat het wellicht mis :@ _O-
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:56:30 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142890341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar het belangrijkste... geen last?
pi_142890449
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.

Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:07:03 #207
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142890595
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.

Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.
Mooi man. Lekker herstellen en hopelijk weer snel door.
pi_142890666
De eerste glazen hersteldrang (melk) zijn al weer binnen :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:16:18 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142890874
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.
pi_142890971
quote:
Beste Guard,

Bij deze bevestig ik uw inschrijving/overzetting voor de Trail de Fantomes 26km
*O*
pi_142890981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:19 schreef Guard het volgende:

[..]

*O*
^O^
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:21:11 #212
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142891009
quote:

[..]

*O*
* Daywalk3r beetje jaloers
pi_142891051
quote:

[..]

*O*
Leuk! ^O^
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:29:43 #214
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142891221
quote:

[..]

*O*
Tof!
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:31:45 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142891267
Toch Guard! ^O^
Mossel, lekker gelopen, komt goed met die pinda onder je voet ;)

Ik doe een glaasje cavia in de zon :P The week after opzeggen is er niet eentje die vanzelf gaat :N
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:31:57 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142891276
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!

Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf. :+
pi_142891348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!

Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf. :+
Knallen! Onder de 6 minuten?
pi_142891392
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).

Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:38:38 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142891455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Knallen! Onder de 6 minuten?
Grapjurk! :D

7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.

Op pad! :W
pi_142891457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).

Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.
Ja, dat is denk ik ook wel het lekkere van zo'n korte afstand, je hoeft niet op je horloge te kijken maar gewoon HARD :p
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:51:10 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142891804
Leuk hoor, knallen op een mijl. Benieuwd naar de tijden :Y
pi_142891943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Succes! ^O^ Lijkt me ook wel eens leuk om te doen, lekker knallen. Al is een mijl dan nog best lang ;). Maar wel gaaf om te doen!

Ik ben net weer terug van mijn laatste tempotraining voor de TdF. Een 2x5km met 1km rust. Lekker gelopen, ging goed soepel. Had ik niet verwacht na nog iets last van mijn rug, maar dat is waarschijnlijk spierpijn van de coretraining. En wat pijntjes in de benen, maar dat zijn maar kleine dingetjes. Laatste tijd toch best pittig getraind. Nu alleen nog zondag de hoogtemeters maken en dan de rest is allemaal een beetje óf korte trainingen of gewoon rustige trainingen. Lekker het lichaam even laten opladen. Zoals het vandaag ging geeft wel vertrouwen in ieder geval. Al is het natuurlijk totaal niet te vergelijken met een lange trail :P

https://www.endomondo.com/workouts/382045534/2368823
pi_142892099
Mijl is wel ver ja :') voor zoiets. Maarja, het land van de mijlen hè? We zullen zien! :P
Ja doei.
pi_142892185
Mijn snelste mijl ooit heb ik tijdens de Ekiden gelopen O+

Dat moet alleen wel een stuk sneller kunnen :P
pi_142892241
Mijn beste mijl was ook tijdens een 5k. Dat kan zeker sneller :o (7.06)
pi_142892380
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben :')

M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag :+
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:09:51 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142892524
Zo. laatste loopje deze maand..
SPOILER
maandtotaal is nu 129 km. denk dat wel genoeg heb gelopen deze maand :P
pi_142892530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben :')

M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag :+
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaad :) Ben benieuwd naar jullie belevenissen straks.
pi_142892751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Gisteten toevallig een garmin pr op de 1 mijl gelopen van 7:19 dat is een gemiddelde van 4:33 op de kilometer. Dit was in de laatste 3 km ergens van de 11 km gisteren. Dat moet wel iets sneller kunnen als ik er voor ga.
pi_142892813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaad :) Ben benieuwd naar jullie belevenissen straks.
Ja, het is 'gewoon' op de atletiekbaan. Nou ja, ik ga maar 's :9 het is lekker weer, dus kan nog even rustig inlopen enzo daar! :)
Ja doei.
pi_142892842
Succes ook! *O*
pi_142893219
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
pi_142893269
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
Melk met whey :9
pi_142893344
Ik heb mijn snelste mile tijdens coopertest gelopen, dus weinig behoefte om daar een aanval op te doen, staat vrij scherp lijkt me....
pi_142893366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zonder.
pi_142893509
Net een interval gelopen, en zoals altijd tijdens intervallen dacht ik dat ik doodging, maar stiekem zat ik nog niet in de buurt van mijn HRmax.
Ik ben geloof ik echt meer van de duursport :P

En ik zag een markering onderweg "FIFA 150" met markers om de 10 m, dus iemand heeft de FIFA ref test op het het wegdek gemarkeerd :)
pi_142893521
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:
SPOILER
ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:38:48 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:41:57 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142893685
quote:

[..]

En ultra fine oats :Y)
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:49:19 #239
236410 MaleDuck
pi_142893967
quote:

[..]

:N mix van walnoten en pecannoten :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_142894008
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:
SPOILER
ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
Too Swedish: couldn't read... :P

Maar -O-
pi_142894190
Dat lijkt mij ook wel eens geinig, gewoon expres de snelste 1k lopen, of een snelle coopertest. Dan staat dat maar een keer ofzo :P

Net wel lekker interval gedaan.. warmer dan dit hoeft het voor mij echt niet meer te worden hoor!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:16:33 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142895049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt meer als een soort boeddhistische oefening in zen zijn dan dat het nog iets met hardlopen te maken heeft :P
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter af ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_142895884
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen was :') maargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.

5.05 km in 30:20

SPOILER
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:39:24 #244
258885 Solique
I Kill You !
pi_142896131
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in :{
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:46:31 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142896460
quote:
18s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Oef. Iets bekends of zo maar?
pi_142896560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter af ;)
Ik bedoel meer, dat als je zoiets saais vol kunt houden, je wel heel zen moet zijn ;) Heeft niks met wel of geen hartslagmeter te maken.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:03:33 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142897302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen was :') maargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.

5.05 km in 30:20

SPOILER
Toch weer 5k op de teller!
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:09:04 #248
258885 Solique
I Kill You !
pi_142897585
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oef. Iets bekends of zo maar?
Al 12 jaar bekend.
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:11:26 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142897683
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:32:10 #250
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142898877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet ;)
Kwark met whey, fine oats en wat melk om het te verdunnen. O+

Eiwitten, eiwitten, koolhydraten en nog wat eiwit.
pi_142898980
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau. Nu dus maar gewoon aan de aspartaam.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:37:43 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142899222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau.
ik ben toch blij als ik na een lange duurloop direkt iets te eten en te drinken heb met behoorlijk wat koolhydraten, vooral om het lichaam een seintje te geven dat het herstel kan beginnen.
Als ik het niet doe dan heb ik een paar uur na een lange duurloop toch een "koortsachtig gevoel" omdat het lichaam leeg is.
pi_142899366
Ik drink graag een biertje na en training 's avonds :9 na en duurloop 's ochtends een glaasje limonade en een koekje :9
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2014 @ 21:42:10 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142899431
Ik neem gewoon een cracker met een likje 20+ smeerkaas als ik terug kom van 15KM.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:45:22 #255
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142899593
Bwuhhhhhh....

Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl. :%

Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.

Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien

*O* 7:01 *O*

https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
pi_142899650
^O^ Knappe tijd Wolve _O_
pi_142899685
Poepoe, nounou. Dat was me het wedstrijdje wel. Jaren lang heb ik hier naartoe geleefd. Zonder het te weten. De Club Mile. 4 rondjes op de hardloopbaan. En een beetje. Want een mijl is 1.609nogwattes. Afgerond 1.61km.

Eerst de hele snelle mannen. En dat waren hele snelle mannen. Ik weet niet hoe snel, maar onder de 6min/mile. Dat was toch wel lachen om te zien. Er waren ook wat vreemde eenden in de bijt, waardoor onze gewoonlijke clubwinnaar niet won. Of hij hield zich wat in vandaag, dat kan ook. Dat doet hij de laatste tijd wel vaker volgens mij, omdat hij téveel wint op de clubpresentatieavonden. Vorige keer 5 bekertjes ofzo. En die mocht hij aan zichzelf uitdelen. Ghe.

Daarna de 'minder snelle mannen'. De rest. Eigenlijk. Waaronder Wolve! En wat ging die mooi snel! Dat heeft hij hierboven al verteld.

En toen mochten wij. De vrouwen. In één groep. Best een grote. Eerst nog even een grote rochelhoestbui. Altijd fijn. Ik was maar wat aan de binnenkant vooraan gaan staan, dan kon ik vanaf daar lekker blijven lopen en kon de rest als die in wilde halen mooi om me heen. Al vanaf rondje één liep ik achter een 'vreemde dame', nieuw, denk ik, die wel een fijn tempo liep. Daar ben ik maar achter blijven hangen. 1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8. Ik tel op de baan altijd m'n stappen zo om in een tempo te blijven. Dat was m'n tactiek. Tempo vinden en zo blijven tellen. Niet op de garmin kijken. 1 rondje. 2 rondjes. 3 rondjes. 4e rondje. Nog maar één. De dame voor me ging versnellen. Ondanks dat ik wist dat ik 'r niet in zou halen wilde ik wel mooi op d'r hielen blijven lopen. Dus ik versnelde mooi mee. Had tot dan toe m'n ademhaling goed onder controle en liep best 'comfortabel', eigenlijk. Dus hop, even dood nog.

Ben mensen voorgebleven die ik nooit voor ben gebleven tot nu toe. Onverwacht :')

Over de lijn in 7.28 op de garmin. Blij.

En toen was er taart. *O* Blijer.

https://www.endomondo.com/workouts/382186100/881511

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 30-07-2014 21:52:34 ]
Ja doei.
pi_142899765
_O_
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:50:49 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142899843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....

Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.

Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?

Roger Bannister is er niets bij!!
knap werk co.uk!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:53:10 #260
3011 E.T.
pi_142899963
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero ;)

Eens kijken of ik daar sneller kan worden ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:53:19 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142899972
Wow co.uk *O*
Snellerds! Gefeliciteerd met de mooie prestaties allebei!
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:53:29 #262
3011 E.T.
pi_142899982
Mooie tijden Wolve en Moblo! :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2014 @ 21:56:20 #263
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_142900134
Een snelle mijl lopen is volgens mij echt slopend.
pi_142900179
Dank!

En is het :') :% Gelukkig is 't maar eens in 't jaar. :+
Ja doei.
pi_142900307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....

Enorm strak lijntje ook! Die van MoBlo schommelt veel meer ;)

Ik ben wel blij dat wij maar 1000m testlopen doen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:00:02 #266
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142900325
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Een snelle mijl lopen is volgens mij echt slopend.
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aan
pi_142900568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wat hij zegt.... ik begin er niet eens aan
Tuurlijk wel, is leuk af en toe! :D

Wolve en Moblo erg goed gedaan! Mooie tijden! _O_ *O* Nu rusten voor de TdF! o|O
pi_142900640
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..

mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.

niet zo tof als al jullie prestaties maar ben wel heel trots :D!
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:08:27 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142900704
Het is gelukkig een event wat maar 1 keer per jaar is. Wel leuk om zo eens in de lange tijd te doen. Maar ik ga er ook m'n hobby niet van maken. De langere afstanden zijn een stuk "relaxter".

Bij de meeste loopjes wordt er tijdens de loop nog door velen enthousiast gezwaaid en/of gelachten en/of bedankt naar toeschoewers. Dit keer niet. Je zag iedereen elke ronde een stukje verder dood gaan.

De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben. :D
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:09:13 #270
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142900736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wel tof hoor, de 5km door gaan is altijd een mooie mijlpaal! *G*

Mijn eerste 5km ging ook niet snel hoor. ;)
pi_142900776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Wolve000 het volgende:

De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben. :D
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor? })
pi_142900778
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.

pi_142900825
quote:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..

mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.

Minstens net zo tof, zo niet toffer, de 5 voor het eerst doorbreken
_O_
pi_142900877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.

[ afbeelding ]
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef.. :P
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:14:51 #275
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142900960
quote:

Jou prestaties zijn een stuk toffer als die van mij! Jij boekt steeds mooie vooruitgang. Ik rustig en gestaag ook wel. Maar juist als beginner is het mooie stappen maken. Petje af!
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:18:19 #276
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_142901121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor? })
Proost! :9
pi_142901130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[ afbeelding ]
Schoorl heeft ook een klimduin.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:19:23 #278
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142901181
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.

Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.

Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:21:25 #279
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142901276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.

Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.

Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:23:47 #280
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142901375
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.

Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.
Da's een goede. Het forceert dan ook wel een goede warming up. :@

Als dit prettig werkt (en blijt werken) dan schaf ik binnenkort denk ik een TomTom Cardio aan. Alhoewel een Ambit en Garmin 610 er ook :9 uit zien.
pi_142901404
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:

Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.

Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:25:19 #282
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142901448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.
Ja dat is dus mijn broer aan de andere kant van het land. :+

Ik lees trouwens dat die quickfix betekent dat hij voor de komende drie dagen de positie van de satellieten herkent waardoor het sneller zou gaan. Maar vanaf waar die dan rekening houd, dat zal vast een eerdere locatie zijn.
pi_142901782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef.. :P
:Y
pi_142901906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Schoorl heeft ook een klimduin.
Jeugdherinneringen: Groet, Graft, De Rijp, Schoorl, klimduin, zwempanne(n)koek en garnalen vangen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:37:20 #285
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142902007
ik ben weer binnen, inclusief abs en core workouts.
6.5 km, zonder pijn.

nog maar 11 dagen :X
Ecosia
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:40:13 #286
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_142902190
wolve & moblo _O_
Ecosia
pi_142902680
.co.uk goed gedaan, alhoewel zo een mijl mij niks lijkt :P
pi_142902695
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Toch weer 5k op de teller!
Yeppers! *O* met "kleine" stappen komen we er ook wel :9
pi_142902746
Een mijl is ideaal. Kan je gauw aan het bier.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:52:51 #290
236410 MaleDuck
pi_142902828
Inderdaad netjes hoor co.uk!
pi_142902971
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
Een mijl is ideaal. Kan je gauw aan het bier.
^^
pi_142903396
5km Danter! Gefeliciteerd! *O*
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:14:31 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142903947
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_142904000
quote:
6s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero ;)

Eens kijken of ik daar sneller kan worden ;)
Hee leuk! *G*
Kom je bij Marien in de groep, leuke trainer :Y
pi_142904005
Het is eens een keer lekker afgekoeld *O*. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
Get stoned
pi_142904017
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep :)
Hoe ist met je rug?
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:17:07 #297
236410 MaleDuck
pi_142904071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Hinder het volgende:
Het is eens een keer lekker afgekoeld *O*. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
Goed bezig...

het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier :)
pi_142904150
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Goed bezig...

het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier :)
Veel plezier ^O^.
Get stoned
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:20:13 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142904258
quote:
18s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Solique het volgende:

[..]

Al 12 jaar bekend.
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.
Met alle respect, maar is dit dan wel jouw sport? Ik weet dat je verschillende pogingen gedaan hebt tot opbouwen van het lopen, maar het gaat eigenlijk nooit echt goed vanwege je knieproblemen.

Als je zoveel gezeik hebt met je knieën, gewrichten die het zwaar te verduren hebben met schokbelasting van hardlopen, kan je dan niet beter gaan fietsen of zwemmen ofzo?

Ik gun je het plezier van lopen, maar kan me niet voorstellen dat je hier lol uit haalt.
Just my 2 cents.
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:29:09 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142904710
Hoera voor .co.uk! *O* Wat een tijden zeg... ^O^

Ik had vanavond voor het eerst baantraining :) Tevens bijna privétraining, want we waren met 3 lopers en de trainer :+

Tijdens het inlopen al wat gradueel versnellen, vervolgens terug naar Haag en de baan op.
5x 800m met 4 minuten rust.
Ondanks wat stijve pootjes na afgelopen weekend, ging het erg goed! Baan is fijn O+ Bovendien liep ik m'n 800'jes allemaal in 4:20-4:25 volgens m'n trainer :)

SPOILER
M'n maandtotaal komt op 113,95km... Had ik nou maar 50 meter doorgelopen :+
Zonder dollen: het is m'n hoogste maandtotaal ooit, ik ben blij :s)
pi_142904756
Netjes Yuki!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')