SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Thanks ieder!!
@YUR jij zei laatst dat je stopt met streeftijden. Wil dat nu echt zeggen dat jij niet meer voor de sub 20 gaat?
Niet elk loopje ga ik voor een streeftijd (of afstand) omdat ik soms mee doe door een ander reden (omgeving, zwaarte van het loopje, wie er mee doen, etc.)
Maar ik vind het (nu nog) onmogelijk om helemaal geen streeftijden/afstand te hebben waar ik naar streef. Want ik weet dat ik sneller/verder kan. Heb jij dat helemaal niet meer?![]()
Sub20 is al nooit echt echt een doel geweest...ik heb pas twee keer een 5km gelopen, en dat vond ik 2 keer niet leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:29 schreef streamnl het volgende:
Thanks ieder!!
@YUR jij zei laatst dat je stopt met streeftijden. Wil dat nu echt zeggen dat jij niet meer voor de sub 20 gaat?
Niet elk loopje ga ik voor een streeftijd (of afstand) omdat ik soms mee doe door een ander reden (omgeving, zwaarte van het loopje, wie er mee doen, etc.)
Maar ik vind het (nu nog) onmogelijk om helemaal geen streeftijden/afstand te hebben waar ik naar streef. Want ik weet dat ik sneller/verder kan. Heb jij dat helemaal niet meer?
Op dit moment geef ik echt totaal niet meer om tijden en snelheden. Ik wil gewoon lekker lopen, meer niet. In beweging zijn.F means you're fucked![]()
Dat heb ik nu ook inderdaad. Gewoon weer lekker kunnen lopenquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Sub20 is al nooit echt echt een doel geweest...ik heb pas twee keer een 5km gelopen, en dat vond ik 2 keer niet leuk.
Op dit moment geef ik echt totaal niet meer om tijden en snelheden. Ik wil gewoon lekker lopen, meer niet. In beweging zijn.![]()
![]()
Zolang er nog rek in zit (of als ik heel naief dat gevoel heb) probeer ik mezelf te verbeteren. Ik blijf het toch wel motiverend vinden om te zien dat PR's verbroken kunnen worden. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en vaak is het inderdaad lekker om te lopen om het lopen, dat had ik heel sterk bij de Golden Tenloop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef YUR het volgende:
Op dit moment geef ik echt totaal niet meer om tijden en snelheden. Ik wil gewoon lekker lopen, meer niet. In beweging zijn.![]()
PR's komen ooit wel weer...of misschien ook niet. Je weet maar nooit wat er vanuit ontspanning komt, zeker op langere afstandenquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zolang er nog rek in zit (of als ik heel naief dat gevoel heb) probeer ik mezelf te verbeteren. Ik blijf het toch wel motiverend vinden om te zien dat PR's verbroken kunnen worden. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en vaak is het inderdaad lekker om te lopen om het lopen, dat had ik heel sterk bij de Golden Tenloop.F means you're fucked![]()
Dat hoor je inderdaad heel vaak, dat je vanuit ontspanning snelle tijden kunt lopen. In sommige trainingen maak ik dat ook wel mee, dat ik voor mijn gevoel inhoud, maar toch net zo snel loop als wanneer ik mijn best doe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
PR's komen ooit wel weer...of misschien ook niet. Je weet maar nooit wat er vanuit ontspanning komt, zeker op langere afstanden
Zodra ik denk mijn top te hebben bereikt, ga ik PR's resetten naar mijn leeftijdscategorie. Mijn M35-PR's zijn sneller dan mijn MSEN-PR's, al was het maar omdat ik tot mijn 34e nooit verder gelopen heb dan 1500 m tijdens gym (en dan zwarte sneeuw zag na afloop)![]()
![]()
Oh, en geen tijden of tempo's nastreven wil niet per definitie zeggen dat ik ineens veel langzamer ga lopen he?F means you're fucked![]()
Mag best hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
Oh, en geen tijden of tempo's nastreven wil niet per definitie zeggen dat ik ineens veel langzamer ga lopen he?![]()
Ik hoop het niet. Ik hoop dat jij nog hele mooie pr's ga lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
Oh, en geen tijden of tempo's nastreven wil niet per definitie zeggen dat ik ineens veel langzamer ga lopen he?
Jouw naam stond!! wel bij de 5km met een tijd die ik wou verbeteren in mijn zwarte boekje.Precies dit ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Zolang er nog rek in zit (of als ik heel naief dat gevoel heb) probeer ik mezelf te verbeteren. Ik blijf het toch wel motiverend vinden om te zien dat PR's verbroken kunnen worden. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan en vaak is het inderdaad lekker om te lopen om het lopen, dat had ik heel sterk bij de Golden Tenloop.
En het lopen om te lopen heb ik dus bij trails. Ik heb wel altijd een tijd in gedachte waar ik onder wil zitten maar ik loop ze vooral voor de omgeving en gezelligheid. Haal ik de tijd niet, vind ik dat bij zulke loopjes geen ramp.
O en de snacks (van taart tot de winegums) die je onderweg krijgt. Daar doe ik het ook voor![]()
![]()
Sub 20 kan ik al. Op de coopertest.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
sub 20 meter?quote:
mijn coopertest afstand staat nu op iets van 2400 meter. kan vast meer want dat was een onderdeel van mijn 5 km loopjeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wanneer het weer kan weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval wel snel proberenquote:F means you're fucked![]()
Maar hoe voelt het gestel inmiddels, 15 dagen later?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer het weer kan weet ik niet, maar ik ga het in ieder geval wel snel proberen![]()
Stuk beterquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar hoe voelt het gestel inmiddels, 15 dagen later?
F means you're fucked![]()
Ook in Zweden is gedacht aan de asfaltliefhebbers: de Klarälvsbanan bestaat uit 90 kilometer glad zwart autoloos asfalt:
Je komt er vooral rolskiërs tegen, enkele fietsers, af en toe een wandelaar en heel soms een hardloper. Hardlopers heb ik hier sowieso nauwelijks gezien en als je er een tegenkomt is het een Nederlander.
Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.![]()
![]()
Ik neem aan dat je m ff uitgelopen hebt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook in Zweden is gedacht aan de asfaltliefhebbers: de Klarälvsbanan bestaat uit 90 kilometer glad zwart autoloos asfalt:
[ afbeelding ]
Je komt er vooral rolskiërs tegen, enkele fietsers, af en toe een wandelaar en heel soms een hardloper. Hardlopers heb ik hier sowieso nauwelijks gezien en als je er een tegenkomt is het een Nederlander.
Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Tofquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.
[ afbeelding ]je andere foto's ook trouwens!
Ja doei.![]()
3km pijnvrij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
Mooi pad die onderste foto stip!
En Streamnl gefeliciteerd!Met je hardloopjubileum!
En E.T. ookLekker door de bossen gelopen?
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 30-07-2014 10:49:03 ]![]()
Misschien een beetje provoceren wat ik nu doe hoor, maar het komt op mij een beetje over alsof je af en toe juist krampachtig ontspannen wilt zijn. Op elke opmerking van iemand over tijden of iets volgt er nu 'als je maar lol hebt' en 'snelheid boeit me niet meer'. Natuurlijk kan dat ook een goede houding zijn, maar als je het zo vaak (tegen jezelf) moet zeggen, is het dan wel waar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
PR's komen ooit wel weer...of misschien ook niet. Je weet maar nooit wat er vanuit ontspanning komt, zeker op langere afstanden
Een goede balans kan natuurlijk ook, soms doe je ook wel eens een training die minder leuk is omdat dat erbij hoort en het ook leuk is om sneller te worden..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, maar jij hebt talent! Als ik jouw talent zou hebben dan zou ik dat ook zeggen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Mooi pad die onderste foto stip!
En Streamnl gefeliciteerd!Met je hardloopjubileum!
Ja doei.![]()
Ik hoef niet per se sneller te worden, en ik wil echt alleen maar fijn lopen. Dat is ooit de reden geweest waarom ik ben begonnen met hardlopen (hoe lekker zou het zijn als ik gewoon op een uur hard zou kunnen lopen), en daar wil ik graag terug naartoequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien een beetje provoceren wat ik nu doe hoor, maar het komt op mij een beetje over alsof je af en toe juist krampachtig ontspannen wilt zijn. Op elke opmerking van iemand over tijden of iets volgt er nu 'als je maar lol hebt' en 'snelheid boeit me niet meer'. Natuurlijk kan dat ook een goede houding zijn, maar als je het zo vaak (tegen jezelf) moet zeggen, is het dan wel waar?
Een goede balans kan natuurlijk ook, soms doe je ook wel eens een training die minder leuk is omdat dat erbij hoort en het ook leuk is om sneller te worden..Op die manier denk ik dat ik veel meer van hardlopen kan genieten
In dit geval werd er specifiek naar gevraagd, daarom begon ik er vandaag over. Maar verder zal ik er over ophouden hoor
Ja je hebt ergens wel gelijk, soms verlang ik ook wel terug naar de tijd van vóór Strava en GPS horloges en trainingsschema's, maar toch vind ik dat ook een leuk onderdeel ervan. En als je door een heel mooi gebied loopt en je ademhaling is mooi rustig en je benen gaan gewoon zonder dat het moeite kost, dan geniet ik sowieso!quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se sneller te worden, en ik wil echt alleen maar fijn lopen. Dat is ooit de reden geweest waarom ik ben begonnen met hardlopen (hoe lekker zou het zijn als ik gewoon op een uur hard zou kunnen lopen), en daar wil ik graag terug naartoeOp die manier denk ik dat ik veel meer van hardlopen kan genieten
In dit geval werd er specifiek naar gevraagd, daarom begon ik er vandaag over. Maar verder zal ik er over ophouden hoorIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Spuit 11 reactie, ik liep weer eens een beetje achter:quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Why?..... WHY?
Als er iets is wat mij geestdodend lijkt is het wel langer dan 30 min op zo'n ding te lopen...
Ik persoonlijk niet (überhaupt nog nooit verder dan een hm gelopen), maar één van de trainers wel:
http://www.ultraned.org/n_item/f3584_2006_12.php?jaar=2007
En onlangs een m gelopen op de loopband om geld in te zamelen voor Kris en Lisanne.
Waarom op de loopband? Het idee was dat je op een tweede loopband een stuk(je) met hem mee kon lopen tegen een vergoeding.![]()
Hup Yur! Hopelijk snel weer op de been!
Jeej ET!
Gefeliciteerd Stream!
Hier bij de fysio geweest. Die heeft alleen nog maar de voetzool gemasseerd. Hij had ook geen zin meer om het hard aan te pakken als ik al weer kan lopen. Hij had liever dat ik vandaag of morgen weer lekker kan lopen dan dat ik weer thuis zou zitten door de reactie op een massage.
Pas over twee weken weer terug. En als het niet nodig is, hoef ik dan al niet eens meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beter. Hopen dat je nu dan ook geen last meer krijgt en mooi je km's weer kan lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:46 schreef mosselmossel het volgende:
Hup Yur! Hopelijk snel weer op de been!
Jeej ET!
Gefeliciteerd Stream!
Hier bij de fysio geweest. Die heeft alleen nog maar de voetzool gemasseerd. Hij had ook geen zin meer om het hard aan te pakken als ik al weer kan lopen. Hij had liever dat ik vandaag of morgen weer lekker kan lopen dan dat ik weer thuis zou zitten door de reactie op een massage.
Pas over twee weken weer terug. En als het niet nodig is, hoef ik dan al niet eens meer.
Ik ga straks ook proberen om te lopen na die immense last die ik gister kreeg in mijn been. Verspreidt over de dag een beetje fysio oefeningen gedaan dus hopelijk wil het nu wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat cursieve dat ken ik wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se sneller te worden, en ik wil echt alleen maar fijn lopen. Dat is ooit de reden geweest waarom ik ben begonnen met hardlopen (hoe lekker zou het zijn als ik gewoon op een uur hard zou kunnen lopen), en daar wil ik graag terug naartoeOp die manier denk ik dat ik veel meer van hardlopen kan genieten
In dit geval werd er specifiek naar gevraagd, daarom begon ik er vandaag over. Maar verder zal ik er over ophouden hoor
Beter worden vind ik ook wel leuk. Maar hoef nu gelukkig niet meer elke training tot maximaal te gaan. van een kort rustig rondje geniet ik ook
En ik let best veel op tempo omdat ik snel te hard ga lopen en mezelf dan sloop.
ach en ik ben gewoon een cijfertjes fetisjist
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En Stream, topper!Stoppen met roken én beginnen met hardlopen, dubbel goed bezig.
Stip, mooie omgeving en keuze om op asfalt te lopen of juist niet, goed voor de afwisseling.![]()
Dat beter worden komt vanzelf, als je zo relaxt blijft lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat cursieve dat ken ik wel ja.
Beter worden vind ik ook wel leuk. Maar hoef nu gelukkig niet meer elke training tot maximaal te gaan. van een kort rustig rondje geniet ik ook
En ik let best veel op tempo omdat ik snel te hard ga lopen en mezelf dan sloop.
ach en ik ben gewoon een cijfertjes fetisjist
Merk na een maand al mijn resultaat met harslagmeter, ik loop veel constanter en kilometertijden die normaal pijn deden tijdens wedstrijden.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat beter worden komt vanzelf, als je zo relaxt blijft lopen.
Merk na een maand al mijn resultaat met harslagmeter, ik loop veel constanter en kilometertijden die normaal pijn deden tijdens wedstrijden.
vooruitgang
Deze vreemde eend in de bijt heeft gisteren pas de loopjes van zondag en gisteravond gelogd. En geloof het of niet: ik leef nog
Pijnvrij? Help, ik heb iets gemist. Wat deed er pijn en gaat die HM nog goedkomen?quote:![]()
Ja dat, al denk ik dat een aanval (want ja ondanks lekker lopen wil je toch die cijfertjes naar beneden zien gaan) op mijn 10k pr iets te vroeg komt aan het einde van de maand.quote:Trek eens aan mijn vinger?
Daar gaan we. Hopelijk tot over een uur en kwartier en niet 10 minuten.
* Daywalk3r keeps fingers crossed.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doeiquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r keeps fingers crossed.
denk nog even na over je shirtjes
Succesquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r keeps fingers crossed.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Succes!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r keeps fingers crossed.![]()
![]()
Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:17 schreef Quoi het volgende:
Deze vreemde eend in de bijt heeft gisteren pas de loopjes van zondag en gisteravond gelogd. En geloof het of niet: ik leef nog
[..]
Pijnvrij? Help, ik heb iets gemist. Wat deed er pijn en gaat die HM nog goedkomen?
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Stipstteep das een mooi asfaltpad door een mooie omgeving
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
Stipstteep das een mooi asfaltpad door een mooie omgeving![]()
Die 90 km asfaltStipstreep idd...... mooi daar
Aha I see. Wat fijn dat je nu weer lekker gelopen hebt!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen![]()
![]()
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.![]()
Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.
Ik heb ook wel prachtige loopjes gedaan, maar er zijn genoeg minder spectaculaire loopjes waar ik ook gewoon ontzettend van kan genieten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat is helemaal waar, eigenlijk is ieder loopje uiteindelijk de moeite waard. Maar aangezien hij toch al twijfelde...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.
Ik heb ook wel prachtige loopjes gedaan, maar er zijn genoeg minder spectaculaire loopjes waar ik ook gewoon ontzettend van kan genieten.![]()
Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes..
[ Bericht 15% gewijzigd door Jero_nimo op 30-07-2014 12:13:02 ]![]()
Ik denk toch maar dat ik oversla, er is niets meer aan kamers te krijgen in La Rochelle zelf (ja die ene voor ¤185.) En buiten Rochelle zie ook niet zitten, moet ik alsnog met de auto gaan rijden na de trail, welliswaar geen 2,5 uur, maar ja dan nog steeds geen biertje na afloop en als ik als lichtelijk gebroken over de finish kom is 15 km ook te ver rijden
En inderdaad, als ik echt gewild had had ik al veel eerder ingeschreven en geboekt.
There's always next year!
en dan gaan we Fok! meeten in Zwitserland![]()
Ik ga dus lekker verder met asfalt km's maken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Guard het volgende:
er is niet meer aan kamers te krijgen in La Rochelle
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallen.
En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.![]()
Dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het heeft in mijn ogen ook meer weg van een obstacle run.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.
En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.![]()
Je ziet hier maar 2 minuten van een 4 tot 16 uur durende wedstrijd he (25 tot 100km). Dit zijn natuurlijk de spectaculairdere stukken. Er zijn nog zat stukken waar je gewoon lekker hard kan lopen. Mooie afdalingen, leuke bochtige singletrails er zit echt van alles in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.
Ik moet zeggen dat de Ardennentrail die ik heb gelopen zo goed als klautervrij was. Viel me best mee. Maar als ik dan sommige filmpjes van andere trails zie, is het inderdaad wat meer klauteren dan ik zou willenF means you're fucked![]()
Het is ook een 'andere sport'. Je pakt het anders aan, er zijn andere 'regels' dan bij rennen op de weg, waar het vaak gewoon 'een lang stuk rennen is', afwisseling die je wel allemaal nog met je benen kunt doen (in tegenstelling tot échte obstacle runs waar je langs netten en monkey bars moet enzo), mooie natuur waar je dwars doorheen loopt. Er zijn op dit soort trails ook echt niet alleen maar van dit soort beklimmingen, genoeg stukken waar je gewoon lekker kunt rennen (springend over stenen, boomwortels, etc.). Voor mij is het de afwisseling en de natuur die het 'm doen. Ben met trails op plekken gekomen waar je met wegevenementen niet komt.
Uiteindelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, net als met alles. Laat me kiezen tussen een vlakke asfalt HM met geld toe waar ik, weetikveelwat, sub 2 zal kunnen lopen, en een 26km TdF waar ik m'n overtocht en overnachten voor moet betalen en waar ik 3.5 uur over doe, en ik zal nog steeds voor de TdF kiezen. Ik doe regelmatig m'n wegdingetjes met de club, is lachen vanwege de sfeer, maar dingen die ik los van clubevenementen doe zal ik zo veel mogelijk op de trails blijven doen.Ja doei.![]()
het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport, maar in mijn optiek is het nog steeds hardlopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.
Beleving is heel anders, je bent je meer bewust van je omgeving (ik althans). Ook het tijden gebeuren is wat anders, de ene trail met een andere vergelijken is nogal moeilijk. Voor mij zijn tijden daarom minder dan wel niet van belang (behalve mijn eigen verwachte tijden per evenement).
Voor mij is trailen: lekker lopen en het gevoel dat het geweldig is dat je een trail hebt volbracht.
Hoogtemeters: tja, ik houd ervan om te stijgen (wandelend dan wel hardlopend, fietsend al heel lang niet meer gedaan, en toen ik dat deed was ik nog zo'n fietser met een "stangknuffelde buik" en vond ik vals plat eigenlijk al teveel).
Bij de Eiger was het ook geen klauterwerk met handen en voeten, maar gewoon verrekte steil, 8 km lang. Geweldig toch?Daar houd ik van
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik op asfalt spuug of zo, ik blijft het gewoon allebei leuk vinden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie foto's. Ik krijg er helemaal zin van om over een paar weekjes op mijn vakantieadres te lopen. Alleen zal het niet zo'n ruig terrein zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik begrijp het wel een beetje. Sommige hobbelige stukjes door Meijendel zijn wel heel prettig, maar niet te vergelijken met de echte trails. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze bij de Posbankloop een apart klassement hebben voor "de muur". Dat is een reden om 'm ooit te willen lopen.
Ook een Van Brienenoord vind ik leuk (vooraf en achteraf, niet tijdens), maar dat is dan maar één obstakel tijdens een wedstrijd. Ik denk dat ik dat op dit moment het leukst vind: een enkele hindernis (we gaan het geen uitdaging noemen, want dat is een compleet uitgehold woord geworden in deze tijd) op een verder snel parkoers.
Of beter gezegd: tijdens trainingen vind ik variatie in allerlei opzichten fijn. Tijdens wedstrijden heb ik genoeg afleiding in de vorm van andere mensen en vaak een onbekende(re) omgeving en wil ik juist een weertype met weinig wind, weinig zon en een vlak parkoers. Toch wil ik ook dan geen ellenlange rechte stukken, ondanks dat die het snelst zijn, omdat ik dan geestelijk kapot ga.![]()
En de Balijbrug dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begrijp het wel een beetje. Sommige hobbelige stukjes door Meijendel zijn wel heel prettig, maar niet te vergelijken met de echte trails. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze bij de Posbankloop een apart klassement hebben voor "de muur". Dat is een reden om 'm ooit te willen lopen.
Ook een Van Brienenoord vind ik leuk (vooraf en achteraf, niet tijdens), maar dat is dan maar één obstakel tijdens een wedstrijd. Ik denk dat ik dat op dit moment het leukst vind: een enkele hindernis (we gaan het geen uitdaging noemen, want dat is een compleet uitgehold woord geworden in deze tijd) op een verder snel parkoers.
Of beter gezegd: tijdens trainingen vind ik variatie in allerlei opzichten fijn. Tijdens wedstrijden heb ik genoeg afleiding in de vorm van andere mensen en vaak een onbekende(re) omgeving en wil ik juist een weertype met weinig wind, weinig zon en een vlak parkoers. Toch wil ik ook dan geen ellenlange rechte stukken, ondanks dat die het snelst zijn, omdat ik dan geestelijk kapot ga.![]()
Ik zou ooit wel eens een trailrun willen proberen. Vorig jaar heb ik een paar keer in de bergen van Oostenrijk gelopen en vond dat helemaal geweldig. Maar ik wil eerst weer beter en langer kunnen lopen.![]()
Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzzquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport,Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben weer terug. Heb wat last gehad, maar door steeds die oefening van de fysio te doen met nog wat extra rek en -strekwerk heb ik het mooi kunnen redden. Het was wel ontzettend zwetend met 28 graden, dus heb met drinken mooi steeds even rustig gelopen. De rest ging zo rond 5.40 geloof ik.
Niet heel verkeerd na 2 / 2,5 week niks gedaan te hebben.
Vrijdag weer iets van interval en dan zondag m'n maatje 19km op sleeptouw voor een LDL.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzz
wil je dit niet meer zeggen! ik schrik me de tyfus!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r
En wat ik me nu al een tijdje afvraag: Zwabber, wat stelt jouw user icon voor? Ik zie het als een Hongaarse Puli die over een agility hindernis springt, maar het plaatje is nogal klein, het kan van alles zijn
Edit: IndeedVanwaar die foto
Omdat de hond op een zwabber lijkt?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
heb je een strava profielkaartje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan praat je niet meer over hoogtemeters, maar hoogtelichtjaren.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances!![]()
![]()
![]()
Daar moeten we dan maar snel mee ophoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Quoi het volgende:
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances!![]()
Ik bied de Balijbrug. Instawin!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Puik man!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer
Ja doei.![]()
Met een een soort abseilsysteem zou je ooit eens van beneden naar boven kunnen gaan tegen de kingdom tower.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar kan ik die doen?
Ik onttrek mezelf wel van de prijzen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.![]()
Ik in ieder geval. Wil nog wel soort van revanchequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Had het vorig jaar op de Maasboulevard al helemaal gehad, echt m'n slechtste loop ooit geweest.![]()
Heb je het nog over Silk?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.![]()
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschapquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Liever iemand met een galblaasquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap![]()
![]()
Is die leuk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is nog zo ver wegEn misschien heb ik daar in de 2 maanden na de marathon ook wellicht geen zin in
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.
Ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoop dit jaar wel een beetje basis op te bouwen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen![]()
![]()
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.Damn.quote:Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
![]()
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Google Maps with street view is also your friendquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij![]()
![]()
Ja hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe hard gaat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschapTrek eens aan mijn vinger?
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r![]()
![]()
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken![]()
![]()
Als er iemand met zo'n google streetview bakfiets tegenop is gereden is het nog geen drempel te noemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Google Maps with street view is also your friend
quote:Bij de Amerikaanse caravan van ADO hadden ze alleen een electric runquote:
Nee. Ik stik nog liever in die homp ontbijtkoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.
[..]
Damn.
[..]
Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.![]()
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 28 kmquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef streamnl het volgende:
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r![]()
![]()
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken
Je kan weer met me meerijden
Die was wel heel mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 29 km
Je kan weer met me meerijden
Maar hij stond al als optie voor 2015![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die was wel heel mooi
Maar hij stond al als optie voor 2015
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genietenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger![]()
![]()
![]()
De vrachtwagen past er maar net onderdoor. Die brug is zo laag, hij loopt nog net niet ondergronds!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klikNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
'jullie'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik![]()
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)quote:Trek eens aan mijn vinger?
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.![]()
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:51 schreef opinionr het volgende:
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.
succes!![]()
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.quote:
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken![]()
![]()
Dan ben je er alvast mooi vroeg bijquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?F means you're fucked![]()
Dankje voor je motiverende woordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....
succes!
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.![]()
Gaat je lukken!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Dankje voor je motiverende woorden
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.
Maar als ik zo die brug zie, heb ik volle vertrouwen in jou, dat het jou met gemak luktquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken![]()
![]()
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je er alvast mooi vroeg bij
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?
Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg
Trek eens aan mijn vinger?
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
We houden het gewoon ff in ons achterhoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.
Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg
Eens. Zolang je er zelf niet overheen bent geweest (rennend), heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
Maar als ik dat vergelijk met andere dingen (van de trappen bij Schoorl/Bergen t/m de bergen in Italië) dan denk ik dat het wel meevalt...![]()
![]()
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genietenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.![]()
Eerst wil ik de Fantomes goed uitlopen. Dan de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).![]()
Allemaal formaliteiten, dat weet je net zo goed als ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Laat ik nu eerst de Fantomes goed uitlopen, de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ze houdt niet van natuur?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genietenJa doei.![]()
Ik ga hem ook lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadionquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
![]()
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).
Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.![]()
Toch even ingegrepenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.Wordt een topjaar zo!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:10 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.![]()
Toch naar La Roche-en-Ardenne
Floreal had nog een 1-pers kamer vrij
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13![]()
![]()
Ja doei.![]()
Die laatste paar honderd meter naar de finish met al dat publiek, in de schemering (voordeel van langzaam zijn)quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Quoi het volgende:
Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.
Verder is Rotterdam een oerlelijke stad, maar er zijn wel heel veel leuke dingen te doen. De BGL daar eentje van en markeert het begin van de kerstperiode.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Peer pressure op zijn mooistquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).
Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.![]()
Het had erger gekund: Duivendrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer niet![]()
Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13![]()
Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.![]()
Ik denk dat ik ook meedoe aan de Bruggenloop. Gewoon. Om dit jaar eens niet achter Zwabber te eindigen, zodat hij me geen underachiever meer noemt.
Trouwens. ALs je nog mee wil doen met de Kustmarathon. Morgen sluit de inschrijving.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik was het dan ook met je eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.![]()
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen
En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Houston, we have a problem!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen
En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is een goede; vanavond ook ff kijken of ik dan mee kan doen, lijkt me wel leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion![]()
![]()
Inb4..quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me![]()
oh, te laat..quote:Ja doei.![]()
dank jequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.
Als je niet meedoet eindig je sowieso niet achter mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik ook meedoe aan de Bruggenloop. Gewoon. Om dit jaar eens niet achter Zwabber te eindigen, zodat hij me geen underachiever meer noemt.No.quote:Trouwens. ALs je nog mee wil doen met de Kustmarathon. Morgen sluit de inschrijving.![]()
Tof!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Mocht er iemand denken, wat is Jump toch stil.
Nou dat klopt.
Door de welbekende peer-pressure heb ik me een fiets doel gesteld voor 2015,
Ik hoop nog wel de Vooroeverloop mee te pikken
(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.
(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)
Hieronder een plaatje van wat ik ga doen. 240 km, 5500 hoogte meters (in 1 dag)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
die zit er inderdaad ook tussenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vlam in die pijp, Jump! Succes!
Ecosia
Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Nou dat klopt.
(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.
(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)
[ afbeelding ]![]()
Maar succes, ziet er heftig uit!
Je bent in ieder geval al goed bezig met de afstanden de laatste tijd![]()
![]()
Oke wordt dus toch niet hardlopen vandaag, ik dacht vanochtend dat het goed ging maar met terugwerkende kracht werd de misselijkheid en diarree weer erger. Als het zo door gaat, komt mijn trainingsloop zondag ook nog in gevaar
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
peer pressure vanuit mn werk that isquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapen![]()
Maar succes, ziet er heftig uit!
Je bent in ieder geval al goed bezig met de afstanden de laatste tijd
Ik was hier eigenlijk al even niet geweest
Ecosia
dat was mijn eerste reactie ookquote:Thanksquote:
Ik zit er over te denken om er een soort van sponsortocht voor een goed doel van te maken
Als extra motivatie voor mezelf
Ecosia
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha![]()
Succesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
Kijk, nou hebben we het tenminste ergens overquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Ipv over een fucking Balijbrug
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kijk, nou hebben we het tenminste ergens overIpv over een fucking Balijbrug
![]()
Succesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
Ecosia
De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
De Bruggenloop gaat 'm ook dit jaar niet worden dus. Maar veel plezier!![]()
Dat zijn behoorlijke bergenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Nou dat klopt.
[ afbeelding ]![]()
Mooie doel
En ik hoop dat je hier minder blessures krijgt dan door hardlopen. Succes!!Tuurlijk wel. Maar ook van een ontspannen vakantie MET mij ipv kijken hoe ik kruipend over de finish komquote:Mafkeesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.![]()
![]()
Hmmpf Rotterdam.. Voor de Ekiden is het leuk, verder nou niet bepaalt. Ik loop wel ergens anders. Moet weer eens wat plannen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sinds wanneer heb jij problemen met 3 weken op rij wedstrijdjes lopen? Word jij eerst maar eens weer hardloper.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:39 schreef pijll het volgende:
[..]
De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.
De Bruggenloop gaat 'm ook dit jaar niet worden dus. Maar veel plezier!
@streamnl: is een algemeen bekend gegeven.![]()
Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is toch maar één dagje? Ik zie 't probleem niet zo?
De dag erna hoop ik geen spierpijn te hebben. Is bij zulke loopjes toch vlug 3 dagen dat je ermee bezig bent. Tenminste, ik.
Zij heeft andere prioriteiten en dat is prima. Geven en nemen![]()
![]()
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.
De dag erna hoop ik geen spierpijn te hebben. Is bij zulke loopjes toch vlug 3 dagen dat je ermee bezig bent. Tenminste, ik.
Zij heeft andere prioriteiten en dat is prima. Geven en nemen
dat is wel het doel van sabbaticalquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijke bergen![]()
Mooie doel
En ik hoop dat je hier minder blessures krijgt dan door hardlopen. Succes!!
Ecosia
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat...Gelukkig!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is
Mrs. verstandig gaat ook meequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:27 schreef Wolve000 het volgende:
Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.![]()
![]()
Ziet er imposant uit Jump! Succes!
Bruggenloop gaat hier ook weer gewoon gelopen worden; al is het maar om m'n tijd van vorig jaar te verbeteren en de mooie medaille
![]()
![]()
![]()
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Zit nu alleen eens te denken welke schoenen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
Hmmmm... Maar eens ff over nadenken![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
Hmmmm... Maar eens ff over nadenkengefeli
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hmmm intervalletje naar mijn horloge geupload... Beetje vergeten dat de batterij bijna leeg is en dat ie dan niet piept, dat wordt dus wat meer naar mijn horloge gluren dan normaalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iets anders is altijd leuk, maar ja passen wordt een probleemquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Hmmmm... Maar eens ff over nadenken
Zo. Dat wass weer 11km![]()
Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef flipsen het volgende:
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebbenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Maar het belangrijkste... geen last?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat wass weer 11km![]()
Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Daarom hou ik mezelf altijd voor om absoluut NIETS te drinken in aanloop voor een belangrijke wedstrijd. Dan worden het er in die laatste week meestal toch nog wat. Maar als ik mezelf geen rem opleg dan gaat het wellicht misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste... geen last?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.
Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi man. Lekker herstellen en hopelijk weer snel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.
Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Beste Guard,
Bij deze bevestig ik uw inschrijving/overzetting voor de Trail de Fantomes 26km
* Daywalk3r beetje jaloersquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch Guard!![]()
Mossel, lekker gelopen, komt goed met die pinda onder je voet
Ik doe een glaasje cava in de zon
The week after opzeggen is er niet eentje die vanzelf gaat
![]()
![]()
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!
Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf.
Knallen! Onder de 6 minuten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!
Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).
Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.Ja doei.![]()
Grapjurk!quote:
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
Ja, dat is denk ik ook wel het lekkere van zo'n korte afstand, je hoeft niet op je horloge te kijken maar gewoon HARD :pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).
Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
Op pad!Lijkt me ook wel eens leuk om te doen, lekker knallen. Al is een mijl dan nog best lang
. Maar wel gaaf om te doen!
Ik ben net weer terug van mijn laatste tempotraining voor de TdF. Een 2x5km met 1km rust. Lekker gelopen, ging goed soepel. Had ik niet verwacht na nog iets last van mijn rug, maar dat is waarschijnlijk spierpijn van de coretraining. En wat pijntjes in de benen, maar dat zijn maar kleine dingetjes. Laatste tijd toch best pittig getraind. Nu alleen nog zondag de hoogtemeters maken en dan de rest is allemaal een beetje óf korte trainingen of gewoon rustige trainingen. Lekker het lichaam even laten opladen. Zoals het vandaag ging geeft wel vertrouwen in ieder geval. Al is het natuurlijk totaal niet te vergelijken met een lange trail![]()
https://www.endomondo.com/workouts/382045534/2368823![]()
Mijn beste mijl was ook tijdens een 5k. Dat kan zeker sneller(7.06)
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben
M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag
Ja doei.![]()
Zo. laatste loopje deze maand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandtotaal is nu 129 km. denk dat wel genoeg heb gelopen deze maand
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben
M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaagBen benieuwd naar jullie belevenissen straks.
Gisteten toevallig een garmin pr op de 1 mijl gelopen van 7:19 dat is een gemiddelde van 4:33 op de kilometer. Dit was in de laatste 3 km ergens van de 11 km gisteren. Dat moet wel iets sneller kunnen als ik er voor ga.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
Op pad!![]()
Ja, het is 'gewoon' op de atletiekbaan. Nou ja, ik ga maar 'squote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadBen benieuwd naar jullie belevenissen straks.
het is lekker weer, dus kan nog even rustig inlopen enzo daar!
Ja doei.![]()
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Melk met wheyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.![]()
![]()
Ik heb mijn snelste mile tijdens coopertest gelopen, dus weinig behoefte om daar een aanval op te doen, staat vrij scherp lijkt me....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Net een interval gelopen, en zoals altijd tijdens intervallen dacht ik dat ik doodging, maar stiekem zat ik nog niet in de buurt van mijn HRmax.
Ik ben geloof ik echt meer van de duursport
En ik zag een markering onderweg "FIFA 150" met markers om de 10 m, dus iemand heeft de FIFA ref test op het het wegdek gemarkeerd
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:38:48 ]![]()
En ultra fine oatsquote:
quote:mix van walnoten en pecannoten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:Too Swedish: couldn't read...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
Maar
Dat lijkt mij ook wel eens geinig, gewoon expres de snelste 1k lopen, of een snelle coopertest. Dan staat dat maar een keer ofzo
Net wel lekker interval gedaan.. warmer dan dit hoeft het voor mij echt niet meer te worden hoor!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter afquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort boeddhistische oefening in zen zijn dan dat het nog iets met hardlopen te maken heeft
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen wasmaargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.
5.05 km in 30:20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Oef. Iets bekends of zo maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin inJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik bedoel meer, dat als je zoiets saais vol kunt houden, je wel heel zen moet zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter afHeeft niks met wel of geen hartslagmeter te maken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen wasmaargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.
5.05 km in 30:20Toch weer 5k op de teller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Al 12 jaar bekend.quote:
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kwark met whey, fine oats en wat melk om het te verdunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet![]()
Eiwitten, eiwitten, koolhydraten en nog wat eiwit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau. Nu dus maar gewoon aan de aspartaam.![]()
ik ben toch blij als ik na een lange duurloop direkt iets te eten en te drinken heb met behoorlijk wat koolhydraten, vooral om het lichaam een seintje te geven dat het herstel kan beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau.
Als ik het niet doe dan heb ik een paar uur na een lange duurloop toch een "koortsachtig gevoel" omdat het lichaam leeg is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik drink graag een biertje na en training 's avondsna en duurloop 's ochtends een glaasje limonade en een koekje
![]()
![]()
Bwuhhhhhh....
Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl.
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien7:01
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Poepoe, nounou. Dat was me het wedstrijdje wel. Jaren lang heb ik hier naartoe geleefd. Zonder het te weten. De Club Mile. 4 rondjes op de hardloopbaan. En een beetje. Want een mijl is 1.609nogwattes. Afgerond 1.61km.
Eerst de hele snelle mannen. En dat waren hele snelle mannen. Ik weet niet hoe snel, maar onder de 6min/mile. Dat was toch wel lachen om te zien. Er waren ook wat vreemde eenden in de bijt, waardoor onze gewoonlijke clubwinnaar niet won. Of hij hield zich wat in vandaag, dat kan ook. Dat doet hij de laatste tijd wel vaker volgens mij, omdat hij téveel wint op de clubpresentatieavonden. Vorige keer 5 bekertjes ofzo. En die mocht hij aan zichzelf uitdelen. Ghe.
Daarna de 'minder snelle mannen'. De rest. Eigenlijk. Waaronder Wolve! En wat ging die mooi snel! Dat heeft hij hierboven al verteld.
En toen mochten wij. De vrouwen. In één groep. Best een grote. Eerst nog even een grote rochelhoestbui. Altijd fijn. Ik was maar wat aan de binnenkant vooraan gaan staan, dan kon ik vanaf daar lekker blijven lopen en kon de rest als die in wilde halen mooi om me heen. Al vanaf rondje één liep ik achter een 'vreemde dame', nieuw, denk ik, die wel een fijn tempo liep. Daar ben ik maar achter blijven hangen. 1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8. Ik tel op de baan altijd m'n stappen zo om in een tempo te blijven. Dat was m'n tactiek. Tempo vinden en zo blijven tellen. Niet op de garmin kijken. 1 rondje. 2 rondjes. 3 rondjes. 4e rondje. Nog maar één. De dame voor me ging versnellen. Ondanks dat ik wist dat ik 'r niet in zou halen wilde ik wel mooi op d'r hielen blijven lopen. Dus ik versnelde mooi mee. Had tot dan toe m'n ademhaling goed onder controle en liep best 'comfortabel', eigenlijk. Dus hop, even dood nog.
Ben mensen voorgebleven die ik nooit voor ben gebleven tot nu toe. Onverwacht
Over de lijn in 7.28 op de garmin. Blij.
En toen was er taart.Blijer.
https://www.endomondo.com/workouts/382186100/881511
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 30-07-2014 21:52:34 ]Ja doei.![]()
Roger Bannister is er niets bij!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
knap werk co.uk!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero![]()
Eens kijken of ik daar sneller kan worden
Wow co.uk
Snellerds! Gefeliciteerd met de mooie prestaties allebei!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooie tijden Wolve en Moblo!
Enorm strak lijntje ook! Die van MoBlo schommelt veel meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
Ik ben wel blij dat wij maar 1000m testlopen doen.![]()
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Een snelle mijl lopen is volgens mij echt slopend.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk wel, is leuk af en toe!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aan
Wolve en Moblo erg goed gedaan! Mooie tijden!![]()
Nu rusten voor de TdF!
![]()
![]()
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
niet zo tof als al jullie prestaties maar ben wel heel trots!
![]()
Het is gelukkig een event wat maar 1 keer per jaar is. Wel leuk om zo eens in de lange tijd te doen. Maar ik ga er ook m'n hobby niet van maken. De langere afstanden zijn een stuk "relaxter".
Bij de meeste loopjes wordt er tijdens de loop nog door velen enthousiast gezwaaid en/of gelachten en/of bedankt naar toeschoewers. Dit keer niet. Je zag iedereen elke ronde een stukje verder dood gaan.
De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben.
Wel tof hoor, de 5km door gaan is altijd een mooie mijlpaal!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Mijn eerste 5km ging ook niet snel hoor.
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben.
Minstens net zo tof, zo niet toffer, de 5 voor het eerst doorbrekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jou prestaties zijn een stuk toffer als die van mij! Jij boekt steeds mooie vooruitgang. Ik rustig en gestaag ook wel. Maar juist als beginner is het mooie stappen maken. Petje af!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Proost!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?
Schoorl heeft ook een klimduin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]![]()
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Da's een goede. Het forceert dan ook wel een goede warming up.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.
Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.
Als dit prettig werkt (en blijt werken) dan schaf ik binnenkort denk ik een TomTom Cardio aan. Alhoewel een Ambit en Garmin 610 er ookuit zien.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dat is dus mijn broer aan de andere kant van het land.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.
Ik lees trouwens dat die quickfix betekent dat hij voor de komende drie dagen de positie van de satellieten herkent waardoor het sneller zou gaan. Maar vanaf waar die dan rekening houd, dat zal vast een eerdere locatie zijn.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..![]()
![]()
Jeugdherinneringen: Groet, Graft, De Rijp, Schoorl, klimduin, zwempanne(n)koek en garnalen vangen.quote:![]()
ik ben weer binnen, inclusief abs en core workouts.
6.5 km, zonder pijn.
nog maar 11 dagen
Ecosia
wolve & moblo
Ecosia
Inderdaad netjes hoor co.uk!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
Een mijl is ideaal. Kan je gauw aan het bier.![]()
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hee leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero![]()
Eens kijken of ik daar sneller kan worden
Kom je bij Marien in de groep, leuke trainer![]()
![]()
Het is eens een keer lekker afgekoeld. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
Get stoned![]()
Hoe ist met je rug?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep![]()
Goed bezig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Hinder het volgende:
Het is eens een keer lekker afgekoeld. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier
Veel plezierquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig...
het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier.
Get stoned![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin inMet alle respect, maar is dit dan wel jouw sport? Ik weet dat je verschillende pogingen gedaan hebt tot opbouwen van het lopen, maar het gaat eigenlijk nooit echt goed vanwege je knieproblemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Al 12 jaar bekend.
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.
Als je zoveel gezeik hebt met je knieën, gewrichten die het zwaar te verduren hebben met schokbelasting van hardlopen, kan je dan niet beter gaan fietsen of zwemmen ofzo?
Ik gun je het plezier van lopen, maar kan me niet voorstellen dat je hier lol uit haalt.
Just my 2 cents.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoera voor .co.uk!Wat een tijden zeg...
Ik had vanavond voor het eerst baantrainingTevens bijna privétraining, want we waren met 3 lopers en de trainer
Tijdens het inlopen al wat gradueel versnellen, vervolgens terug naar Haag en de baan op.
5x 800m met 4 minuten rust.
Ondanks wat stijve pootjes na afgelopen weekend, ging het erg goed! Baan is fijnBovendien liep ik m'n 800'jes allemaal in 4:20-4:25 volgens m'n trainer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n maandtotaal komt op 113,95km... Had ik nou maar 50 meter doorgelopen
Zonder dollen: het is m'n hoogste maandtotaal ooit, ik ben blij
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: