SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandtotaal is nu 129 km. denk dat wel genoeg heb gelopen deze maand
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben
M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag
Gisteten toevallig een garmin pr op de 1 mijl gelopen van 7:19 dat is een gemiddelde van 4:33 op de kilometer. Dit was in de laatste 3 km ergens van de 11 km gisteren. Dat moet wel iets sneller kunnen als ik er voor ga.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
Ja, het is 'gewoon' op de atletiekbaan. Nou ja, ik ga maar 'squote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadBen benieuwd naar jullie belevenissen straks.
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.
Melk met wheyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:38:48 ]
En ultra fine oatsquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:Too Swedish: couldn't read...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
Maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter afquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort boeddhistische oefening in zen zijn dan dat het nog iets met hardlopen te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef. Iets bekends of zo maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
Ik bedoel meer, dat als je zoiets saais vol kunt houden, je wel heel zen moet zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter af
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen wasmaargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.
5.05 km in 30:20Toch weer 5k op de teller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Al 12 jaar bekend.quote:
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
Kwark met whey, fine oats en wat melk om het te verdunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |