ik ben toch blij als ik na een lange duurloop direkt iets te eten en te drinken heb met behoorlijk wat koolhydraten, vooral om het lichaam een seintje te geven dat het herstel kan beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat het geen fuck uitmaakt op ons niveau.
Roger Bannister is er niets bij!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl.
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien7:01
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
Enorm strak lijntje ook! Die van MoBlo schommelt veel meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
Bwuhhhhhh....
Zo'n harde 1 mijl is een stuk slopender dan een relaxte 10 mijl.
Op de atletiekbaan dus. 4 rondjes, pus de 9 meter die de mijl-startlijn voor de finishlijn staat.
Ronde 1: holy crap, dit ga ik nooit volhouden, en waarom loop ik voor mensen die normaal sneller zijn?
Ronde 2: wat doe ik hier, dit is zwaar!
Ronde 3: dit ga ik nooit volhouden...
Ronde 4: er is niks meer over, maar toch nog even alles er uit gooien7:01
https://www.endomondo.com/workouts/382186010/10882483
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Een snelle mijl lopen is volgens mij echt slopend.
Tuurlijk wel, is leuk af en toe!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat hij zegt.... ik begin er niet eens aan
Wel tof hoor, de 5km door gaan is altijd een mooie mijlpaal!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
niet zo tof als al jullie prestaties maar ben wel heel trots!
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Wolve000 het volgende:
De tijd die ik nu voor een mijl nodig had, is waarschijnlijk nog minder dan ik o pde TdF per kilometer nodig ga hebben.
Minstens net zo tof, zo niet toffer, de 5 voor het eerst doorbrekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]
Jou prestaties zijn een stuk toffer als die van mij! Jij boekt steeds mooie vooruitgang. Ik rustig en gestaag ook wel. Maar juist als beginner is het mooie stappen maken. Petje af!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Danter het volgende:
Wow wat knap! en wat snel! 7min.. dat is voor mij gemiddeld voor een km, maar ik ben dan ook wel weer erg traag..
mijn 5km bariére is doorbroken! heb 5.6KM gelopen! En ik had op t eind eigenlijk nog wel meer over.. had ook bewust rustig aan gedaan omdat ik die 5+ wilde halen zonder te hoeven te lopen/langzamer rennen.
Proost!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Vind je het gek als je tripeltjes of erger gaat drinken de avond ervoor?
Schoorl heeft ook een klimduin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Trail, asfalt, indoor ultra. You name it, Zweden heeft het. En ook een klimduin.
[ afbeelding ]
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Da's een goede. Het forceert dan ook wel een goede warming up.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij garmin een aantal minuten vaak. Hoe vaker je start vanaf dezelfde plek op dezelfde dagen, hoe sneller het gaat geloof ik.
Tip: Zet hem aan, gooi hem bij t raam, kleed je om en je hebt fix.
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LasTeR het volgende:
Vraagje aan de TomTom gebruikers, ik heb sinds kort een gebruikte TomTom Runner gekregen. Zojuist voor het eerst gebruikt. Het duurde voor mijn gevoel erg lang tot ik een GPS fix kreeg. Ik heb even gekeken maar het vinkje bij QuickGPS staat er wel.
Uiteindelijk maar even 10 minuten gelopen zonder iets actief en toen weer geprobeerd, toen pakte hij hem na een halve minuut.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor je GPS 'actief' is?
Ja dat is dus mijn broer aan de andere kant van het land.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij is die quick fix gewoon dat je watch de vorige locatie onthoudt, dus de volgende keer zou het sneller moeten gaan, mits je min of meer op de zelfde locatie bent.
De quickfix gegevens die erin zaten waren dus van locatie van de vorige eigenaar waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Je foto's staan allemaal scheef..
Jeugdherinneringen: Groet, Graft, De Rijp, Schoorl, klimduin, zwempanne(n)koek en garnalen vangen.quote:
^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
Een mijl is ideaal. Kan je gauw aan het bier.
Hee leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef E.T. het volgende:
Zo.. vanaf komend seizoen ben ik clubgenoot van Arquero![]()
Eens kijken of ik daar sneller kan worden
Hoe ist met je rug?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Hier lekker gekrachttrained, morgen maar weer eens rustig lopen met loopgroep
Goed bezig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Hinder het volgende:
Het is eens een keer lekker afgekoeld. http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/403735074.
Veel plezierquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig...
het duurt nog wel even voor het hier is afgekoeld, maar misschien vanavond maar nog even een rondje van 5 km doen hier
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
Met alle respect, maar is dit dan wel jouw sport? Ik weet dat je verschillende pogingen gedaan hebt tot opbouwen van het lopen, maar het gaat eigenlijk nooit echt goed vanwege je knieproblemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Al 12 jaar bekend.
Kniebanden en meniscus meerdere malen problemen mee gehad en PFPS in mijn knieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n maandtotaal komt op 113,95km... Had ik nou maar 50 meter doorgelopen
Zonder dollen: het is m'n hoogste maandtotaal ooit, ik ben blij
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |