Zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.
Damn.quote:
Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.
Google Maps with street view is also your friendquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat die brug niet meer is dan een uit de kluiten gewassen verkeersdrempel.
Toch maar eens "op expeditie" naar de Balij
Ja hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Hoe hard gaat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap
Als er iemand met zo'n google streetview bakfiets tegenop is gereden is het nog geen drempel te noemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Google Maps with street view is also your friend
quote:
Bij de Amerikaanse caravan van ADO hadden ze alleen een electric runquote:
Nee. Ik stik nog liever in die homp ontbijtkoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kom kom, de wedstrijd begint pas om 15:30. Dus gewoon een homp ontbijtkoek in de mik en met trein afreizen naar Rotterdam.
[..]
Damn.
[..]
Ik wil nog steeds zo'n warmtekanon hebben voor thuis.
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 28 kmquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef streamnl het volgende:
Goed nieuws van E.T. en Daywalk3r![]()
![]()
Jammer (maar begrijpelijk) dat je niet gaat Guard.
Dan zoek ik wel een ander persoon die ik als anker kan gebruiken
Die was wel heel mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Zet maar vast in de agenda 11 april 2015 Caubergtrail 29 km
Je kan weer met me meerijden
Mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die was wel heel mooi
Maar hij stond al als optie voor 2015
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genietenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi
Ideale voorbereiding ook voor de Eiger![]()
De vrachtwagen past er maar net onderdoor. Die brug is zo laag, hij loopt nog net niet ondergronds!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik
'jullie'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef streamnl het volgende:
Dit is dus jullie beruchte brug....
klik
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)quote:
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:51 schreef opinionr het volgende:
Na een jammerlijke 5 maanden pauze heb ik het stof weer van mijn schoenen geklopt en ben twee weken geleden weer begonnen. De afbouw van mijn conditie valt nog mee. Vanavond eens kijken of de 5 Km alweer lukt.
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.quote:
Dan ben je er alvast mooi vroeg bijquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijn eerste 15km in voorbereiding op de cpc dus niet kapot (6:10~6:30)
Dankje voor je motiverende woordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....
succes!
Gaat je lukken!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Dankje voor je motiverende woorden
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.
Maar als ik zo die brug zie, heb ik volle vertrouwen in jou, dat het jou met gemak luktquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je er alvast mooi vroeg bij
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken
We houden het gewoon ff in ons achterhoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.
Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg
Eens. Zolang je er zelf niet overheen bent geweest (rennend), heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten
Eerst wil ik de Fantomes goed uitlopen. Dan de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).
Allemaal formaliteiten, dat weet je net zo goed als ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Laat ik nu eerst de Fantomes goed uitlopen, de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ze houdt niet van natuur?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten
Ik ga hem ook lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadionquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Toch even ingegrepenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
Wordt een topjaar zo!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:10 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Toch naar La Roche-en-Ardenne
Floreal had nog een 1-pers kamer vrij
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13
Die laatste paar honderd meter naar de finish met al dat publiek, in de schemering (voordeel van langzaam zijn)quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Quoi het volgende:
Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Peer pressure op zijn mooistquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Toch naar La Roche-en-Ardenne
Floreal had nog een 1-pers kamer vrij
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).
Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.
Het had erger gekund: Duivendrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |