Dankje voor je motiverende woordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dus.... 5 maanden pauze, 2 weken geleden weer begonnen en vanavond de 5 km.....
succes!
Gaat je lukken!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Dankje voor je motiverende woorden
Ik ga het proberen. We zien wel hoe ver ik kom.
Maar als ik zo die brug zie, heb ik volle vertrouwen in jou, dat het jou met gemak luktquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ben je er alvast mooi vroeg bij
Maar normaal gesproken moet dat lukken hoor. Heb je behoefte aan gezelschap?
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zwabber is hier degene die even moet ingrijpen.
Ik heb de Balijbrug immers nog nooit bedwongen, dus heb geen recht van spreken
We houden het gewoon ff in ons achterhoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja is weer eens wat anders dan het gebruikelijke ongetraind-vrijdagochtendstartnummergeregeld-metkatervandevrijmibo start ritueel wat ik normaal heb.
Zou het niet erg vinden iig, maar is wel nog heel ver weg
Eens. Zolang je er zelf niet overheen bent geweest (rennend), heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten
Eerst wil ik de Fantomes goed uitlopen. Dan de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:08 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat je Fantomes een maandje na de Eiger wil lopen (als het om de langere afstanden gaat).
Allemaal formaliteiten, dat weet je net zo goed als ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Laat ik nu eerst de Fantomes goed uitlopen, de trail bij Schoorl, dan de M in Geldrop en dan beslis ik pas of ik de Eiger of weer de Fantomes loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ze houdt niet van natuur?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw bijna zo ver dat z het niet erg vind als ik er heen ga. Maar het wordt niet EN Eiger EN Fantomes. Blijkbaar wil zij ook ergens heen waar zij kan genieten
Ik ga hem ook lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadionquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heen
Toch even ingegrepenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga hier helemaal niet ingrijpen, ze hebben het volste recht om zichzelf voor de gek te houden.
Wordt een topjaar zo!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:10 schreef Gogo83 het volgende:
Ik denk dat ik de Bruggenloop ook ga lopen. Leuk sfeertje vorig jaar, maar toen was ik gewoon nog niet toe aan 15 km. Dit jaar zou het (na 10 EM bij de DtD en 15 km 7^^) geen probleem moeten zijn.
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Toch naar La Roche-en-Ardenne
Floreal had nog een 1-pers kamer vrij
Nog even afwachten of ik dat 25 km bewijs kan regelen, en anders doe ik de 13
Die laatste paar honderd meter naar de finish met al dat publiek, in de schemering (voordeel van langzaam zijn)quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Quoi het volgende:
Ik vind overigens het laatste stuk van de Bruggenloop een vervelend stuk. Maar dat weegt niet op tegen de Brienenoord en de finish bij toch wel het mooiste stadion van Nederland.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Peer pressure op zijn mooistquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vond de BGL overigens zwaarder dan de 7HL. Ik weet niet precies waar dat door komt, want bij de 7HL ben je veel vaker bezig met klimmen en dalen dan bij de BGL. De wind zou een reden kunnen zijn. Het parkoers in Rotterdam is lelijker, maar ook de 7HL blies me niet omver (dan zijn Kijkduin en Meijendel mooier om te lopen, vind ik).
Ik loop de BGL altijd samen met een vriend, die daadwerkelijk HM's op een loopband heeft gelopen als training. Hij vindt dat wel prettig, met Discovery Channel op een tv voor 'm. Hij traint dan ook voornamelijk binnen en is helaas ook 7-10 minuten sneller dan ik op de 15 km. Na afloop gaan we dan eten aan de overkant van De Kuip en zodra het eten in de mik zit is de drukte bij de tramhalte verdwenen.
Het had erger gekund: Duivendrecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, zo onwijs groot is mijn aversie ook weer niet
Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond de 7^^ helemaal niet zo zwaar. Juist de afwisselende belasting door de heuvels maakte het vrij goed te doen. Af en toe een bult op een verder vlak parcours is veel vervelender.
Ik was het dan ook met je eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zeg ook: de BGL vond ik zwaarder.
Houston, we have a problem!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen
En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me![]()
Is een goede; vanavond ook ff kijken of ik dan mee kan doen, lijkt me wel leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Dan is de volgende loop van de Rotterdam Running Crew niet aan jou besteed, dwars door dat stadion
Inb4..quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
Hier staat de bruggenloop ook op het lijstje wedstrijden waar ik dit jaar nog aan mee wil doen
En heb een first world problem: Mijn Garmin is bijna leeg en wil toch nog een keer lopen deze week hier in Houston, maar heb geen oplader bij me![]()
quote:
dank jequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, las ik hier toch zomaar overheen. Mafkees.
Als je niet meedoet eindig je sowieso niet achter mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik ook meedoe aan de Bruggenloop. Gewoon. Om dit jaar eens niet achter Zwabber te eindigen, zodat hij me geen underachiever meer noemt.
No.quote:Trouwens. ALs je nog mee wil doen met de Kustmarathon. Morgen sluit de inschrijving.
Tof!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:28 schreef Guard het volgende:
die zit er inderdaad ook tussenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, vlam in die pijp, Jump! Succes!
Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Mocht er iemand denken, wat is Jump toch stil.
Nou dat klopt.
Door de welbekende peer-pressure heb ik me een fiets doel gesteld voor 2015,
Ik hoop nog wel de Vooroeverloop mee te pikken
(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.
(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)
Hieronder een plaatje van wat ik ga doen. 240 km, 5500 hoogte meters (in 1 dag)
[ afbeelding ]
peer pressure vanuit mn werk that isquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, Kanovinnie komt hier dus om mensen weg te kapen![]()
Maar succes, ziet er heftig uit!
Je bent in ieder geval al goed bezig met de afstanden de laatste tijd
dat was mijn eerste reactie ookquote:
Thanksquote:
Succesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
Kijk, nou hebben we het tenminste ergens overquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kijk, nou hebben we het tenminste ergens overIpv over een fucking Balijbrug
Succesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Danter het volgende:
Zo hier nu klaar met werken en naar huis om de 5km barriére te doorbreken.. vanavond namelijk 5,1 KM op het programma .. haha
De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat zijn behoorlijke bergenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef Jumparound het volgende:
Mocht er iemand denken, wat is Jump toch stil.
Nou dat klopt.
Door de welbekende peer-pressure heb ik me een fiets doel gesteld voor 2015,
Ik hoop nog wel de Vooroeverloop mee te pikken
(maar door de zoveelste hardloopblessure ben ik er eigenlijk wel klaar mee voorlopig)
maar daarna gaat de focus 100% op fietsen en zal ik alleen nog wat hardlopen voor heuvel- en conditietraining.
(al sluit ik niet uit dat ik toch nog wel wat loop, b2b of halve marathon barcalona)
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Maar ook van een ontspannen vakantie MET mij ipv kijken hoe ik kruipend over de finish komquote:
Mafkeesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Van heel veel fietsen blaast je scrotum op, dan heb ik liever een hardloopblessure.
Sinds wanneer heb jij problemen met 3 weken op rij wedstrijdjes lopen? Word jij eerst maar eens weer hardloper.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:39 schreef pijll het volgende:
[..]
De week ervoor is de Grote Zakloop, de week erna de Marathon van Spijkenisse en de Meeuwen en Makrelen. Drie wedstrijden die bij mij hoger op het verlanglijstje staan.
De Bruggenloop gaat 'm ook dit jaar niet worden dus. Maar veel plezier!
Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is toch maar één dagje? Ik zie 't probleem niet zo?
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Omdat Wolve zelf ook graag loopt. Jullie houden samen rekening met loopjes. Ik ga de dag ervoor bijvoorbeeld echt niet hiken in de heuvels. En dan wil ik op tijd en nuchter naar bed.
De dag erna hoop ik geen spierpijn te hebben. Is bij zulke loopjes toch vlug 3 dagen dat je ermee bezig bent. Tenminste, ik.
Zij heeft andere prioriteiten en dat is prima. Geven en nemen
dat is wel het doel van sabbaticalquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijke bergen![]()
Mooie doel
En ik hoop dat je hier minder blessures krijgt dan door hardlopen. Succes!!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:07 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij beginnen we pas om 3 uur 's-middags. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat er ook de avond van te voren nog wel een lekker Belgisch biertje in mij gaat...
Gelukkig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Mrs. verstandig gaat ook meequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:27 schreef Wolve000 het volgende:
Dan moeten we maar zorgen dat het niet gezellig is. Ikz al m'n feestmuts thuislaten.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Zit nu alleen eens te denken welke schoenen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
Hmmmm... Maar eens ff over nadenken
Iets anders is altijd leuk, maar ja passen wordt een probleemquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:41 schreef Arquero het volgende:
![]()
![]()
Paar hardloopschoenen en een koffer gewonnen via fb aktie van hardloopaanbiedingen.nl gewonnen.
Zit nu alleen eens te denken welke schoenen.
Loop nu op saucony guide 6. Zou voor de 7 kunnen gaan, maar ook voor heel ander merk. Misschien krijg ik van een ander type geen blaren als ik 20+ km loop
Hmmmm... Maar eens ff over nadenken
Ik zie een TT aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:58 schreef flipsen het volgende:
Bloedende tepels, opgeblazen scrotums... En vrouwen maar zeuren dat zij het zo zwaar hebben
Maar het belangrijkste... geen last?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat wass weer 11km![]()
Kan merken dat ik al een tijdje niet echt had gelopen en dat ik de warmte nog niet echt gewend ben. Maar boeie!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig!Daarom hou ik mezelf altijd voor om absoluut NIETS te drinken in aanloop voor een belangrijke wedstrijd. Dan worden het er in die laatste week meestal toch nog wat. Maar als ik mezelf geen rem opleg dan gaat het wellicht misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zeg niet dat ik niets drink. Heb alleen moeite om het bij 2 a 3 te houden wanneer het gezellig is![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste... geen last?
Mooi man. Lekker herstellen en hopelijk weer snel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef mosselmossel het volgende:
In de derde kilometer kreeg ik weer even last. Alsof er een pinda onder m'n voorvoet lag, zeg maar. Bekend. Maar toen ik na 3km de brug over was, had ik geen last meer.
Maar goed. Maar weer even afwachten hoe het morgen en vrijdag aanvoelt.
quote:Beste Guard,
Bij deze bevestig ik uw inschrijving/overzetting voor de Trail de Fantomes 26km
* Daywalk3r beetje jaloersquote:
Knallen! Onder de 6 minuten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:31 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd om richting m'n wedstrijd te gaan. Straks 1 mijl racen. Heb nog nooit specifiek die afstand gelopen, dus pijll-technisch gezien zal het wel een PR worden!
Warmlopen en uitlopen zal wel een stuk meer zijn dan de wedstrijd zelf.
Grapjurk!quote:
Ja, dat is denk ik ook wel het lekkere van zo'n korte afstand, je hoeft niet op je horloge te kijken maar gewoon HARD :pquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn twee groepen voor de mannen. VOor onder de 6.10 en voor erboven. Geloof dat Wolve met die voor erboven mee gaat rennen (wat natuurlijk niet zegt dat hij niet onder de 6 mág rennen).
Ik ga ook rennen. Geen idee wat, gewoon 'hard', ofzo. En taart brengen. En eten.
Succes!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandtotaal is nu 129 km. denk dat wel genoeg heb gelopen deze maand
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben te voorzichtig denk ik om op zo'n afstand écht zo hard te lopen als ik kan. Ben als de dood namelijk écht leeg te lopen met nog 2 rondes te gaan zeg maar, en zal dus voorzichtiger beginnen. Ik hoop het op rond de 4.55 of 5min/km vol te houden, maar het is warm, benauwd, en ik ben niet zo goed in het inschatten van m'n kunnen op dat soort dingen doordat ik dus dus zo voorzichtig ben
M'n beste mijl staat op 7.24 op 't moment, maar dat was heuvelaf aan 't einde van een 5mijl wegding. Dus ik verwacht niet echt in de buurt te komen vandaag
Gisteten toevallig een garmin pr op de 1 mijl gelopen van 7:19 dat is een gemiddelde van 4:33 op de kilometer. Dit was in de laatste 3 km ergens van de 11 km gisteren. Dat moet wel iets sneller kunnen als ik er voor ga.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grapjurk!
7:30 zou moeten kunnen, hopelijk nog ietsje sneller, richting de 7:10~7:20.
Op pad!
Ja, het is 'gewoon' op de atletiekbaan. Nou ja, ik ga maar 'squote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh het is meerdere rondes, dat is mentaal wel lastiger. Maar dan kun je wel elke ronde mooi versnellen inderdaadBen benieuwd naar jullie belevenissen straks.
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb soms ook zo'n drang naar melk ja.
Melk met wheyquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:38:48 ]
En ultra fine oatsquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Af en toe begrijp ik die Zweden niet. Dan organiseren ze een 6 uurs ultra en dan krijg je dit:Too Swedish: couldn't read...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ts;dr :
In Zweden, in de prachtige omgeving net boven het Vänermeer 6 uur lang rennen, op een binnenbaan. Een binnenbaan van 200 meter.
Maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter afquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt meer als een soort boeddhistische oefening in zen zijn dan dat het nog iets met hardlopen te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef. Iets bekends of zo maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef Solique het volgende:
Kon het na 1km voor gezien houden, knie had er totaal geen zin in
Ik bedoel meer, dat als je zoiets saais vol kunt houden, je wel heel zen moet zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
L_T, als je in Zen wilt lopen dan doe je gewoon je hartslagmeter af
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Sportschool ging niet door dus was een mooi moment om weer een rondje te hobbelen. Niet echt mijn lekkerste rondje, met als dieptepunt een vlieg in m'n oog die er niet meer uit te krijgen wasmaargoed ben wel blij dat ik weer geweest ben.
5.05 km in 30:20Toch weer 5k op de teller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Al 12 jaar bekend.quote:
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik drink altijd melk na een training, altijd. Heel af en toe is de melk op en dan baal ik hard. Beste hersteldrank die er is. Met elke slok voel je je beter.
Kwark met whey, fine oats en wat melk om het te verdunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de chocolade in de melk.... protein EN koolhydraten, beter kan haast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |