Werk je niet?quote:
(Bij)baan zoeken dan maar.quote:
hoi exquote:
Kun je niet rondkomen van je Wajong?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb een Wajong ivm met de angststoornis.
Dus je pa betaalt 70% van je huur en je redt het nog niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, de huur is te hoog. Alle kamers zijn duur.
Wat betaal je dan per maand?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Lijkt me zelfs met een wajong een beetje overdreven. Geloof dat er meer zijn die minder hebben... en vanwie vaders niet 70% van de huur betaalt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus je pa betaalt 70% van je huur en je redt het nog niet?
Je vader zal/kan je niet eeuwig ondersteunen dus of jij gaat meer inkomen genereren of je stelt je eisen bij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:
Dat is geen reguliere huurprijs voor een kamer.quote:
Jullie zijn blijkbaar niet bekend met de huidige huurprijzen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een kamer? Houd je moeder voor de gek.
Dag ex, blijf uit m'n topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef Evie het volgende:
Ik geloof per definitie weinig wat er van deze TS af komt..
Het antwoord!
Hey maar euuuh TS , is de relatie met jouw moeder na dat voorval opgelost? Ze hadden namelijk geen vertrouwen meer in je....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
graag weghalenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey maar euuuh TS , is de relatie met jouw moeder na dat voorval opgelost? Ze hadden namelijk geen vertrouwen meer in je....
Hoe bedoel je?quote:
Eva, dat je rancune naar mij hebt weet ik. Maar gedraag je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef Evie het volgende:
Volgens mij kan dit topic wel op de grote gesloten hoop, zoals alle andere topics van de TS
Vraagt om een slotje!
graag je post weghalenquote:
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef blondetrien het volgende:
Dus jij vindt dat je moeder moet verhuizen TS? Wat voor angststoornis heb je?
omdat ik je toen wou neuken terwijl jij er slechte ervaringen mee had?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornis
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?quote:
Reageer er maar niet meer op.quote:
wil je het ajb weghalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?
Maar waarom dan?quote:
Nouja, daarmee zou je in principe gewoon kunnen verhuizen toch? Daarom snap ik 'em niet helemaal... Ik zou bijna denken aan een angst om buiten te komen, vandaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornis
omdat ik wil stoppen met dit topicquote:
Zo werkt dat niet. Je opent een topic, en als de antwoorden je niet bevallen heb je pech gehad. De op wordt trouwens ook binnen no-time weer terug gezet...quote:
Hommoquote:
Ja maar mijn vraag ging over dat ander topic waarin je moest bewijzen aan jouw ouders dat je onschuldig was. Ik vraag me gewoon af of het opgelost is?quote:
Schuldig waar aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jullie zijn blijkbaar niet bekend met de huidige huurprijzen.
flikkerquote:
Valt te lezen in de posts eronder..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, net een psy-freak topic gemist.
Maar serieus, waarom haal je de OP weg?
quote:
quote:Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
Weet je nog dat we aan het daten waren? Toen was je nog leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt te lezen in de posts eronder..
Oeh bier of koffie erbij? Deze is lastig!
Denk eerder schizofrenie als ik TS zijn pohi zo eens bekijk.quote:
-weggehaald op verzoek van gestoorde ex-quote:
past het anti sociale karakter wel bij iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk eerder schizofrenie als ik TS zijn pohi zo eens bekijk.
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Weet je nog dat we aan het daten waren? Toen was je nog leuk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?
R&P / Meisje van 14 wil seks met me
KLB / Schaars geklede meisjes maken me geil
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?
R&P / Meisje van 14 wil seks met me
KLB / Schaars geklede meisjes maken me geil
Ik kan het me niet precies in details herinneren, maar dat was een serieuze topic ,over zijn moeder die hem niet wou geloven dat hij iets ergstigs gedaan had,en hij kon het niet bewijzen met een camera ofzo. Hij was wel van slag door het feit dat zijn ouders hem niet geloofden.quote:
Volgens mij gaat dit topic bijna op slot.quote:
Ja hoor, maar vind het sneu als een TS zijn OP weghaalt.quote:
Omdat ik een plaatje post wegens het gezeik dat TS erbij trekt over zijn ex, ga jij lopen zeuren om dat plaatjequote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dan claimen dat 720 euro per maand aan huur normaal is.Het is goed met je.
dat jij op een kutkamer zit én zat kan ik niets aan doen mop xquote:
Ik woon in een best mooi huisje andersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
dat jij op een kutkamer zit én zat kan ik niets aan doen mop x
Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for youquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik woon in een best mooi huisje andersmooie tuin
En dat voor minder geld dan jouw kamer.. just saying
stalking potential?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for you
wat ik ooit in je zag
Los van of het waar is of niet, dat is none of our business, ik vind zijn sneer zeer walgelijk, of eigenlijk psychopathisch. En jouw "dis gun b good"-plaatje is ook niet bepaald smakelijk te noemen. Dat jij het allemaal normaal vindt, alas, maar je kan verwachten dat niet iedereen dat vindt en er opmerkingen gaan komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ik een plaatje post wegens het gezeik dat TS erbij trekt over zijn ex, ga jij lopen zeuren om dat plaatje
Man, hou die relatie shit eens privé.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for you
wat ik ooit in je zag
Je leeft dus boven je budget zeg je nu eigenlijk? Nou, dan lijkt de keuze me duidelijk (sowieso wel lekker wat minder afhankelijk te zijn toch?). Raar dat je niet reageert op mensen die wel serieus op je verhaal ingaan ook, trouwens. De groeten met je topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
jij kan niet eens je kaner betalen. Zelf. Maar moet een bedrag hebben per maand van je ouders dat ik in totaal nog niet eens voor een hypotheek + belastingen hoef te betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Man, P-F is een vervelende zeikstraal en mag best een (onsmakelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Los van of het waar is of niet, dat is none of our business, ik vind zijn sneer zeer walgelijk, of eigenlijk psychopathisch. En jouw "dis gun b good"-plaatje is ook niet bepaald smakelijk te noemen. Dat jij het allemaal normaal vindt, alas, maar je kan verwachten dat niet iedereen dat vindt en er opmerkingen gaan komen.
Je krijgt ook nog eens huurtoeslag bij deze kamers, dus de huur is nog lager dan daar staat.quote:
Hoe is het in hemelsnaam onsmakelijk voor hem in de context waarin jij dat plaatje post?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Man, P-F is een vervelende zeikstraal en mag best een (onsmakelijk?) plaatje te zien krijgen.
Wat zeik je dan tegen mequote:Wat jij ervan vind interesseert mij niet zo.
Nee joh, dat is juist smullenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Man, hou die relatie shit eens privé.
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoerquote:
Jij begon met onsmakelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe is het in hemelsnaam onsmakelijk voor hem in de context waarin jij dat plaatje post?
[..]
Wat zeik je dan tegen me
Wat... I don't even...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij begon met onsmakelijk.
En jij begon met zeiken tegen mij, dus dan zeik ik ook terug.
moet ze me maar niet 9 jaar na dato lopen kankeren hierquote:
hahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoer
STALKERquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoer
liegende kuthoerquote:
Kan dit niet per DM ofzo?quote:
Indeed!quote:
Volgens mij ben jij de slechte ex hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
moet ze me maar niet 9 jaar na dato lopen kankeren hier
Evie naaide me, ik mocht er niet eens opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de slechte ex hier.
En wie had die avond gewonnen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
de hoerquote:
wat? jij loog dat je studeerde, ik kwam je opzoeken maar je zat op een feestjequote:
Je doet maar, je kent Eva niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Ah, ander licht ineens. Onze TS is schitzofreen.
Ik heb zowieso een TR gemacht. Zo praat je niet tegen mensen in het openbaar. (ook het internet)
Waarom doe je dit niet per DM? daar ging jouw topic toch niet over?quote:
Dus wie was er slimmer?quote:
Ja lekker vermaak zo in de avondquote:
Ik ook, maar de mods liggen nu waarschijnlijk in hun bed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zowieso een TR gemacht. Zo praat je niet tegen mensen in het openbaar. (ook het internet)
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom doe je dit niet per DM? daar ging jouw topic toch niet over?
Gast, ik heb vaker topics van jou gelezen die echt maf waren. En dat zeg ik niet om je te kwetsen, maar je ex uitkafferen hier helpt niks.quote:
Je kan het toch ook negeren en het verder hebben over jouw OP? Of was jouw OP niet zo echt relevant dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aan
Als ze dat doet, moet je dat gewoon negeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aan
FOK! helpt niet echt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gast, ik heb vaker topics van jou gelezen die echt maf waren. En dat zeg ik niet om je te kwetsen, maar je ex uitkafferen hier helpt niks.
Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar straks heb je een ban aan je broek en kan je helemaal nergens je ei kwijt.
Kan je de kwestie niet met iemand bespreken die je kent? Een familielid oid?
kort maar heftigquote:
Ik zat bij mn vriendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
als het echt is: wees trots dat je vreemd ging met mijquote:
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis nietquote:
Hoe kort?quote:
0 squote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis niet
[..]
Hoe kort?
paar wekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis niet
[..]
Hoe kort?
Besef je dat je een ban riskeert?quote:
waarom?quote:
Door dit achterlijke gedrag gok ik zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door te zeggen dat ie paar weken een relatie met haar had?
Door dit topic en jouw gedrag. Je start een topic maar begint privé dingen te bespreken.quote:
Daardoor krijg je geen banquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Door dit topic en jouw gedrag. Je start een topic maar begint privé dingen te bespreken.
Terwijl je zelfs weigert te antwoorden over dat van jouw moeder...
Ga er dan niet op in. Je hapt veel te lekker en dat vindt ze alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef Psy-freak het volgende:
Ho, ex maakt me hier zwart, is niet mijn schuld.
Precies!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in. Je hapt veel te lekker en dat vindt ze alleen maar leuk.
mjaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in. Je hapt veel te lekker en dat vindt ze alleen maar leuk.
De OP staat ergens nogquote:
Actie vraagt om reactie. Reageer gewoon ontopic...quote:
Ik heb geen zin meer in dit topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Actie vraagt om reactie. Reageer gewoon ontopic...
Is lastig maar doe het voor jouw eigen rust!quote:
zoog je in het echt maar zo lekker als op FOK!quote:
Stuur een TR dan, misschien worden mods wakker ofzoquote:
Als jij nu stopt met reageren gaat hij ook stoppen.quote:
Ga dan maar lekker door joh......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zoog je in het echt maar zo lekker als op FOK!
Eindelijk iemand die terug ontopic reageert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef summer2bird het volgende:
Anders, ik noem maar iets geks, ga je beschermd wonen?
Als je dat niet wilt is er ambulante hulp.
Je kan ook een lapje grond kopen en je eigen huis bouwen met zo'n bouwpakket
ik heb hulp voor m'n angststoornis, meer is er niet nodigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef summer2bird het volgende:
Anders, ik noem maar iets geks, ga je beschermd wonen?
Als je dat niet wilt is er ambulante hulp.
Je kan ook een lapje grond kopen en je eigen huis bouwen met zo'n bouwpakket
ok okquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Is lastig maar doe het voor jouw eigen rust!
Laat dit topic voor wat het is en denk aan jezelf.
Ja ik zat even te kutten net maar dit moet je niet willen zo!
En je hebt alleen maar een angststoornis?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik heb hulp voor m'n angststoornis, meer is er niet nodig
Met ademen of stalken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Als jij nu stopt met reageren gaat hij ook stoppen.
Waarom heb je dat nog niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik heb hulp voor m'n angststoornis, meer is er niet nodig
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En je hebt alleen maar een angststoornis?
ik HEB hulpquote:
te opgefoktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zet de pc uit, en ga lekker onder de douche en dan in bed man.![]()
Dit!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geil worden van eenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:56 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dit!
Heey we zijn het met elkaar eens! Dm'en?
Deze vrouwquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het wachten tot er een slotje komt op jouw topic?quote:
aangezien Eva en anderen het verklooien, jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het wachten tot er een slotje komt op jouw topic?
Ja, ben bezigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zou een wandeling, stukje rennen, muziek of even bewegen niet helpen?
Reageer op wat relevant is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
aangezien Eva en anderen het verklooien, ja
Gewoon pc sluiten zou een goed begin zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zou een wandeling, stukje rennen, muziek of even bewegen niet helpen?
vingertje wijzen, helpt je niet bij het oplossen van je problemen. Misschien inzien wat je eigen aandeel in je eigen sores is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
aangezien Eva en anderen het verklooien, ja
Heb niet zo'n zin meer in feedback, daarom de OP weggehaaldquote:
nee joh, dan heb je al foto's enzo.. daarop komen ze gelijk al klaarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, dat is geil worden van een [ afbeelding ]
Dat evie een hoer is, TS een stalkerquote:
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin meer in feedback, daarom de OP weggehaald
Oh, TS is misschien ook nog schizo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat evie een hoer is, TS een stalker
Ze misschien een relatie hebben gehad terwijl Evie een vriend had, maar daar zijn we helaas nog niet over uit
Ja ik snapte het wel ongeveerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze misschien een relatie hebben gehad terwijl Evie een vriend had, maar daar zijn we helaas nog niet over uit
omdat ook de dinsdag wel eens leuk mag azijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja ik snapte het wel ongeveer![]()
Maar hoezo krijg ik dit te lezen op een doodnormale dinsdagavond
Wel alles kunnen lezen voor alles verwijderd wordt door mods
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Evie lijkt me een behoorlijk leuk meisje
iemand tips voor me hoe ik een date met haar kan regelen?
Mods zijn aan het slapen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja ik snapte het wel ongeveer![]()
Maar hoezo krijg ik dit te lezen op een doodnormale dinsdagavond
Wel alles kunnen lezen voor alles verwijderd wordt door mods
Volgens TS is het een dame van lichte zeden, miss is ze zo te vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Evie lijkt me een behoorlijk leuk meisje
iemand tips voor me hoe ik een date met haar kan regelen?
Geweldig, die "blinde" momentjesquote:
TS heeft geen zin meer in zijn topicquote:
Preciesquote:
Oh het icoontje zelf lukt ook al prima hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee joh, dan heb je al foto's enzo.. daarop komen ze gelijk al klaar
Dat is waar.. het blijft fokquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Oh het icoontje zelf lukt ook al prima hoor.
R&P veel minder, best leuk hierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Preciesmaar in KLB zijn ze altijd wakker!
Nou vindt je?quote:
Ze zijn beide nog onlinequote:
Feestjes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou vind je?Misschien tijd voor een fok!-topic-feestje dan
Second, ik haal wat Jupilerquote:
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit. En lezen we er morgen over in de krant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
Na 9 jaar gestalkt te zijn door een gestoorde zou ik het er ook bij laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
quote:
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.quote:
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit.
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Ben je dan expert in cocktails maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhas
Maar wel negen jaar geleden toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen we hier een mooi speculatietopic van makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter plan
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je dan expert in cocktails maken?
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Oh nicequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerkt
Even kijken of de zoekfunctie duidelijkheid kan geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze ging vreemd door bij haar vriend te zijn. Yup, makes total sense. Z'n username zegt het al toch? Psy-chooo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Ze ging vreemd omdat zij bij haar vriend was terwijl TS in de bieb was voor haar en volgens TS ze sex hadden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.quote:
Dat kan ik me voorstellen. T zal wel een job geweest zijn vol ambiance.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:25 schreef Belsezar het volgende:
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.
Mods zullen het ook niet snappen morgen vroegquote:
Dat was het ook. Maar het leukste was toch wel het team waar we mee werkte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. T zal wel een job geweest zijn vol ambiance.
Ik kan het nog redelijk volgen maar vraag me aub niet het uit te leggen aan je.quote:
Wil je het aan me uitleggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan het nog redelijk volgen maar vraag me aub niet het uit te leggen aan je.
Het is complicated.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ok 1 poging:quote:
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al misquote:
Samenvatting: TS is een gestoorde klojo.quote:
"1 poging" Niets mis meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al mis
Dank u!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok 1 poging:
TS had wat met Evie. TS stalkte Evie. Evie belazerde TS. TS heeft psychische problemen. En dat alles 9 jaar terug. En het topic begon over:
0s.gif Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al mis
Wut?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?
quote:
Ahh die heb ik gemist! Dank!quote:
Nee hoor niemand snapt er iets van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?
Nog een cocktailtje dan maar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor niemand snapt er iets van.
dan zijn de mods al wakker, vrees ik voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje een anticlimax dit, hoop dat deel 2 beter wordt.
Dat dus.quote:
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.quote:
Ik ben inmiddels alweer volledig op de hoogte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zeurt iedereen dat ze er niets van snappen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet
Als je weet dat iemand problemen heeft moet je diegene ook niet gaan lopen opfokken als een snol. Ga ergens anders aandacht vragen en sluit dit topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
vingertje wijzen, helpt je niet bij het oplossen van je problemen. Misschien inzien wat je eigen aandeel in je eigen sores is?
Mooi die edit: ' ' .quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.
Ik zal nog een mojito makenquote:
It keeps getting better!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.
Alleen bij de tweede keer 'vriendin' is er geëdit hoorquote:
I know!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Alleen bij de tweede keer 'vriendin' is er geëdit hoorDe rest stond er al. Het moest natuurlijk wel consistent blijven allemaal
*Santéquote:
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een mallequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als ze idd 9 jaar gestalkt is snap ik de woede wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een malle
Dit dus, allebei niet goed in hun kop. Persoonlijk vind ik iemand die al geestelijk niet zo goed is gaan opfokken voor aandacht van een forum nog viezer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een malle
Hij is weer heerlijk, gelukkig morgen pas om elf uur beginnenquote:
Duurde het 9 jaar lang?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze idd 9 jaar gestalkt is snap ik de woede wel.
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is weer heerlijk, gelukkig morgen pas om elf uur beginnen
Ik niet, op een forum moet je daarmee om kunnen gaan en mensen kuthoer noemen en persoonlijke info posten kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dit dus, allebei niet goed in hun kop. Persoonlijk vind ik iemand die al geestelijk niet zo goed is gaan opfokken voor aandacht van een forum nog viezer.
Hij heeft wel meer waanbeelden:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Was TS niet degene die z'n vriendin ook van de trap gegooid heeft en weet ik veel wat allemaal?
quote:
Ze zijn allebei niet lekker, maar je gaat zo iemand niet nog eens extra opfokken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik niet, op een forum moet je daarmee om kunnen gaan en mensen kuthoer noemen en persoonlijke info posten kan gewoon niet.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Was TS niet degene die z'n vriendin ook van de trap gegooid heeft en weet ik veel wat allemaal?
Waarom? Rijke vriend gevonden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.
Nee omdat ik mijn werk beu ben en soms moet je gewoon risico's nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom? Rijke vriend gevonden?
Oh ik moet morgen om 6 uur beginnen, dat is weer minder.
Daar wacht ik nog wel even meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.
quote:Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet lekker, maar je gaat zo iemand niet nog eens extra opfokken.
Oh even? Je bent het ook van plan?quote:
Zie het als een geestelijk zieke lopen pesten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookIk vind het alleen niet erger dan wat hij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |