Hommoquote:
Ja maar mijn vraag ging over dat ander topic waarin je moest bewijzen aan jouw ouders dat je onschuldig was. Ik vraag me gewoon af of het opgelost is?quote:
Schuldig waar aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jullie zijn blijkbaar niet bekend met de huidige huurprijzen.
flikkerquote:
Valt te lezen in de posts eronder..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, net een psy-freak topic gemist.
Maar serieus, waarom haal je de OP weg?
quote:
quote:Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
Weet je nog dat we aan het daten waren? Toen was je nog leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt te lezen in de posts eronder..
Oeh bier of koffie erbij? Deze is lastig!
Denk eerder schizofrenie als ik TS zijn pohi zo eens bekijk.quote:
-weggehaald op verzoek van gestoorde ex-quote:
past het anti sociale karakter wel bij iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk eerder schizofrenie als ik TS zijn pohi zo eens bekijk.
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Weet je nog dat we aan het daten waren? Toen was je nog leuk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?
R&P / Meisje van 14 wil seks met me
KLB / Schaars geklede meisjes maken me geil
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Verloor je je interesse toen ze 16 werd?
R&P / Meisje van 14 wil seks met me
KLB / Schaars geklede meisjes maken me geil
Ik kan het me niet precies in details herinneren, maar dat was een serieuze topic ,over zijn moeder die hem niet wou geloven dat hij iets ergstigs gedaan had,en hij kon het niet bewijzen met een camera ofzo. Hij was wel van slag door het feit dat zijn ouders hem niet geloofden.quote:
Volgens mij gaat dit topic bijna op slot.quote:
Ja hoor, maar vind het sneu als een TS zijn OP weghaalt.quote:
Omdat ik een plaatje post wegens het gezeik dat TS erbij trekt over zijn ex, ga jij lopen zeuren om dat plaatjequote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dan claimen dat 720 euro per maand aan huur normaal is.Het is goed met je.
dat jij op een kutkamer zit én zat kan ik niets aan doen mop xquote:
Ik woon in een best mooi huisje andersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
dat jij op een kutkamer zit én zat kan ik niets aan doen mop x
Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for youquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik woon in een best mooi huisje andersmooie tuin
En dat voor minder geld dan jouw kamer.. just saying
stalking potential?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for you
wat ik ooit in je zag
Los van of het waar is of niet, dat is none of our business, ik vind zijn sneer zeer walgelijk, of eigenlijk psychopathisch. En jouw "dis gun b good"-plaatje is ook niet bepaald smakelijk te noemen. Dat jij het allemaal normaal vindt, alas, maar je kan verwachten dat niet iedereen dat vindt en er opmerkingen gaan komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ik een plaatje post wegens het gezeik dat TS erbij trekt over zijn ex, ga jij lopen zeuren om dat plaatje
Man, hou die relatie shit eens privé.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ah, je bent verhuisd, good for you
wat ik ooit in je zag
Je leeft dus boven je budget zeg je nu eigenlijk? Nou, dan lijkt de keuze me duidelijk (sowieso wel lekker wat minder afhankelijk te zijn toch?). Raar dat je niet reageert op mensen die wel serieus op je verhaal ingaan ook, trouwens. De groeten met je topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
jij kan niet eens je kaner betalen. Zelf. Maar moet een bedrag hebben per maand van je ouders dat ik in totaal nog niet eens voor een hypotheek + belastingen hoef te betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Man, P-F is een vervelende zeikstraal en mag best een (onsmakelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Los van of het waar is of niet, dat is none of our business, ik vind zijn sneer zeer walgelijk, of eigenlijk psychopathisch. En jouw "dis gun b good"-plaatje is ook niet bepaald smakelijk te noemen. Dat jij het allemaal normaal vindt, alas, maar je kan verwachten dat niet iedereen dat vindt en er opmerkingen gaan komen.
Je krijgt ook nog eens huurtoeslag bij deze kamers, dus de huur is nog lager dan daar staat.quote:
Hoe is het in hemelsnaam onsmakelijk voor hem in de context waarin jij dat plaatje post?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Man, P-F is een vervelende zeikstraal en mag best een (onsmakelijk?) plaatje te zien krijgen.
Wat zeik je dan tegen mequote:Wat jij ervan vind interesseert mij niet zo.
Nee joh, dat is juist smullenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Man, hou die relatie shit eens privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |