Werk je niet?quote:
(Bij)baan zoeken dan maar.quote:
hoi exquote:
Kun je niet rondkomen van je Wajong?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb een Wajong ivm met de angststoornis.
Dus je pa betaalt 70% van je huur en je redt het nog niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, de huur is te hoog. Alle kamers zijn duur.
Wat betaal je dan per maand?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Lijkt me zelfs met een wajong een beetje overdreven. Geloof dat er meer zijn die minder hebben... en vanwie vaders niet 70% van de huur betaalt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus je pa betaalt 70% van je huur en je redt het nog niet?
Je vader zal/kan je niet eeuwig ondersteunen dus of jij gaat meer inkomen genereren of je stelt je eisen bij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:
Dat is geen reguliere huurprijs voor een kamer.quote:
Jullie zijn blijkbaar niet bekend met de huidige huurprijzen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een kamer? Houd je moeder voor de gek.
Dag ex, blijf uit m'n topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef Evie het volgende:
Ik geloof per definitie weinig wat er van deze TS af komt..
Het antwoord!
Hey maar euuuh TS , is de relatie met jouw moeder na dat voorval opgelost? Ze hadden namelijk geen vertrouwen meer in je....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
graag weghalenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey maar euuuh TS , is de relatie met jouw moeder na dat voorval opgelost? Ze hadden namelijk geen vertrouwen meer in je....
Hoe bedoel je?quote:
Eva, dat je rancune naar mij hebt weet ik. Maar gedraag je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:09 schreef Evie het volgende:
Volgens mij kan dit topic wel op de grote gesloten hoop, zoals alle andere topics van de TS
Vraagt om een slotje!
graag je post weghalenquote:
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef blondetrien het volgende:
Dus jij vindt dat je moeder moet verhuizen TS? Wat voor angststoornis heb je?
omdat ik je toen wou neuken terwijl jij er slechte ervaringen mee had?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornis
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?quote:
Reageer er maar niet meer op.quote:
wil je het ajb weghalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? ik meende mijn vraagje oprecht hoor, ik wou gewoon weten hoe het afgelopen is? Heb je kunnen bewijzen dat je niet schuldig was?
Maar waarom dan?quote:
Nouja, daarmee zou je in principe gewoon kunnen verhuizen toch? Daarom snap ik 'em niet helemaal... Ik zou bijna denken aan een angst om buiten te komen, vandaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Een anti sociale persoonlijkheidsstoornis moet men niet verwarren met een angststoornis
omdat ik wil stoppen met dit topicquote:
Zo werkt dat niet. Je opent een topic, en als de antwoorden je niet bevallen heb je pech gehad. De op wordt trouwens ook binnen no-time weer terug gezet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |