Dat was het ook. Maar het leukste was toch wel het team waar we mee werkte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. T zal wel een job geweest zijn vol ambiance.
Ik kan het nog redelijk volgen maar vraag me aub niet het uit te leggen aan je.quote:
Wil je het aan me uitleggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan het nog redelijk volgen maar vraag me aub niet het uit te leggen aan je.
Het is complicated.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat evie een hoer is, TS een stalker
Ze misschien een relatie hebben gehad terwijl Evie een vriend had, maar daar zijn we helaas nog niet over uit
Ok 1 poging:quote:
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al misquote:
Samenvatting: TS is een gestoorde klojo.quote:
"1 poging" Niets mis meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al mis
Dank u!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok 1 poging:
TS had wat met Evie. TS stalkte Evie. Evie belazerde TS. TS heeft psychische problemen. En dat alles 9 jaar terug. En het topic begon over:
0s.gif Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je krijgt een 6 voor de poging, maar bij je eerste zin gaat het al mis
Wut?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?
quote:
Ahh die heb ik gemist! Dank!quote:
Nee hoor niemand snapt er iets van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? TS zegt toch dat ze sex hadden?
Nog een cocktailtje dan maar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor niemand snapt er iets van.
dan zijn de mods al wakker, vrees ik voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje een anticlimax dit, hoop dat deel 2 beter wordt.
Dat dus.quote:
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.quote:
Ik ben inmiddels alweer volledig op de hoogte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zeurt iedereen dat ze er niets van snappen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet
Als je weet dat iemand problemen heeft moet je diegene ook niet gaan lopen opfokken als een snol. Ga ergens anders aandacht vragen en sluit dit topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
vingertje wijzen, helpt je niet bij het oplossen van je problemen. Misschien inzien wat je eigen aandeel in je eigen sores is?
Mooi die edit: ' ' .quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.
Ik zal nog een mojito makenquote:
It keeps getting better!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |