Dat evie een hoer is, TS een stalkerquote:
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin meer in feedback, daarom de OP weggehaald
Oh, TS is misschien ook nog schizo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat evie een hoer is, TS een stalker
Ze misschien een relatie hebben gehad terwijl Evie een vriend had, maar daar zijn we helaas nog niet over uit
Ja ik snapte het wel ongeveerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat evie een hoer is, TS een stalker
Ze misschien een relatie hebben gehad terwijl Evie een vriend had, maar daar zijn we helaas nog niet over uit
omdat ook de dinsdag wel eens leuk mag azijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja ik snapte het wel ongeveer![]()
Maar hoezo krijg ik dit te lezen op een doodnormale dinsdagavond
Wel alles kunnen lezen voor alles verwijderd wordt door mods
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Evie lijkt me een behoorlijk leuk meisje
iemand tips voor me hoe ik een date met haar kan regelen?
Mods zijn aan het slapen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja ik snapte het wel ongeveer![]()
Maar hoezo krijg ik dit te lezen op een doodnormale dinsdagavond
Wel alles kunnen lezen voor alles verwijderd wordt door mods
Volgens TS is het een dame van lichte zeden, miss is ze zo te vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
Evie lijkt me een behoorlijk leuk meisje
iemand tips voor me hoe ik een date met haar kan regelen?
Geweldig, die "blinde" momentjesquote:
TS heeft geen zin meer in zijn topicquote:
Preciesquote:
Oh het icoontje zelf lukt ook al prima hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee joh, dan heb je al foto's enzo.. daarop komen ze gelijk al klaar
Dat is waar.. het blijft fokquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef LasTeR het volgende:
Oh het icoontje zelf lukt ook al prima hoor.
R&P veel minder, best leuk hierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Preciesmaar in KLB zijn ze altijd wakker!
Nou vindt je?quote:
Ze zijn beide nog onlinequote:
Feestjes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou vind je?Misschien tijd voor een fok!-topic-feestje dan
Second, ik haal wat Jupilerquote:
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit. En lezen we er morgen over in de krant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
Na 9 jaar gestalkt te zijn door een gestoorde zou ik het er ook bij laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
quote:
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.quote:
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit.
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Ben je dan expert in cocktails maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhas
Maar wel negen jaar geleden toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen we hier een mooi speculatietopic van makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter plan
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je dan expert in cocktails maken?
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Oh nicequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerkt
Even kijken of de zoekfunctie duidelijkheid kan geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze ging vreemd door bij haar vriend te zijn. Yup, makes total sense. Z'n username zegt het al toch? Psy-chooo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Ze ging vreemd omdat zij bij haar vriend was terwijl TS in de bieb was voor haar en volgens TS ze sex hadden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.quote:
Dat kan ik me voorstellen. T zal wel een job geweest zijn vol ambiance.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:25 schreef Belsezar het volgende:
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.
Mods zullen het ook niet snappen morgen vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |