Ze zijn beide nog onlinequote:
Feestjes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou vind je?Misschien tijd voor een fok!-topic-feestje dan
Second, ik haal wat Jupilerquote:
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit. En lezen we er morgen over in de krant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
Na 9 jaar gestalkt te zijn door een gestoorde zou ik het er ook bij laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Dit is haar kans om TS te bashen, is ze weg.
quote:
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.quote:
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat breng je dan voor het feestje? Jupiler staat klaar.
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het advies hier opgevolgd en praten ze het privé uit.
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Ben je dan expert in cocktails maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak wel wat cocktails, mojitos en caipirinhas
Maar wel negen jaar geleden toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de ene een paar weken, voor de ander nooit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen we hier een mooi speculatietopic van makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net. Lijkt me een beter plan
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je dan expert in cocktails maken?
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Hallojo het volgende:
Maar hoe lang heeft die relatie nou geduurd?
Oh nicequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje als barkeeper gewerkt
Even kijken of de zoekfunctie duidelijkheid kan geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze ging vreemd door bij haar vriend te zijn. Yup, makes total sense. Z'n username zegt het al toch? Psy-chooo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Ze ging vreemd omdat zij bij haar vriend was terwijl TS in de bieb was voor haar en volgens TS ze sex hadden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar weken, of 0 seconden. En zij ging vreemd zogezegd, maar er is niet geneukt. Snap jij t nog?
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.quote:
Dat kan ik me voorstellen. T zal wel een job geweest zijn vol ambiance.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:25 schreef Belsezar het volgende:
Best leuk baantje, alleen de uren waren wat minder.
Mods zullen het ook niet snappen morgen vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |