zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoerquote:
Jij begon met onsmakelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe is het in hemelsnaam onsmakelijk voor hem in de context waarin jij dat plaatje post?
[..]
Wat zeik je dan tegen me
Wat... I don't even...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij begon met onsmakelijk.
En jij begon met zeiken tegen mij, dus dan zeik ik ook terug.
moet ze me maar niet 9 jaar na dato lopen kankeren hierquote:
hahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoer
STALKERquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoer
liegende kuthoerquote:
Kan dit niet per DM ofzo?quote:
Indeed!quote:
Volgens mij ben jij de slechte ex hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
moet ze me maar niet 9 jaar na dato lopen kankeren hier
Evie naaide me, ik mocht er niet eens opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de slechte ex hier.
En wie had die avond gewonnen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
de hoerquote:
wat? jij loog dat je studeerde, ik kwam je opzoeken maar je zat op een feestjequote:
Je doet maar, je kent Eva niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Ah, ander licht ineens. Onze TS is schitzofreen.
Ik heb zowieso een TR gemacht. Zo praat je niet tegen mensen in het openbaar. (ook het internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |