Alleen bij de tweede keer 'vriendin' is er geëdit hoorquote:
I know!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Alleen bij de tweede keer 'vriendin' is er geëdit hoorDe rest stond er al. Het moest natuurlijk wel consistent blijven allemaal
*Santéquote:
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een mallequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat je ook hebt gemist blijkbaar is dat TS' 'vriendin' kennelijk niet op de hoogte was van hun 'relatie', daarom had deze 'vriendin' een ander vriendje. En dat noemt TS vreemdgaan.
Als ze idd 9 jaar gestalkt is snap ik de woede wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een malle
Dit dus, allebei niet goed in hun kop. Persoonlijk vind ik iemand die al geestelijk niet zo goed is gaan opfokken voor aandacht van een forum nog viezer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar die 'ex' is ook niet helemaal goed bij haar kokosnoot, die zit TS gelijk al op te fokken en te provoceren als een malle
Hij is weer heerlijk, gelukkig morgen pas om elf uur beginnenquote:
Duurde het 9 jaar lang?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze idd 9 jaar gestalkt is snap ik de woede wel.
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is weer heerlijk, gelukkig morgen pas om elf uur beginnen
Ik niet, op een forum moet je daarmee om kunnen gaan en mensen kuthoer noemen en persoonlijke info posten kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dit dus, allebei niet goed in hun kop. Persoonlijk vind ik iemand die al geestelijk niet zo goed is gaan opfokken voor aandacht van een forum nog viezer.
Hij heeft wel meer waanbeelden:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Was TS niet degene die z'n vriendin ook van de trap gegooid heeft en weet ik veel wat allemaal?
quote:
Ze zijn allebei niet lekker, maar je gaat zo iemand niet nog eens extra opfokken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik niet, op een forum moet je daarmee om kunnen gaan en mensen kuthoer noemen en persoonlijke info posten kan gewoon niet.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Was TS niet degene die z'n vriendin ook van de trap gegooid heeft en weet ik veel wat allemaal?
Waarom? Rijke vriend gevonden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.
Nee omdat ik mijn werk beu ben en soms moet je gewoon risico's nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom? Rijke vriend gevonden?
Oh ik moet morgen om 6 uur beginnen, dat is weer minder.
Daar wacht ik nog wel even meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo en ik ben mij aan het afvragen wanneer ik mijn ontslag ga indienen.
quote:Op 29 juli 2014 20:53 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een tijd bij pa gewoond omdat een huisbaas die inwoonde nogal gestoord was en ik het huis daar ben ontvlucht.
Daarom ben ik tijdelijk bij mijn vader gaan wonen. Wegens omstandigheden (justitie) mocht ik daar niet meer wonen en ben ik bij mijn moeder gaan wonen. We hadden een scheve verhouding en dat was op een gegeven moment klaar.
Afijn, toen ben ik op kamers gegaan, wat ik prima vond. Maar pa betaald nu de volledige huur voor ma en zo'n 70% van mijn huur. Nu oppert m'n ma dat IK maar kleiner moet gaan wonen. Zij niet want ze heeft voor het gezin gezorgd.
Dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ze heeft een punt dat ze een vorm van alimentatie krijgt maar ik kan echt niet nóg kleiner wonen. Waar moet ik met m'n spullen heen? Daarbij heb ik een angststoornis en ben ik vaak moe en ik moet niet DENKEN aan een verhuizing.
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet lekker, maar je gaat zo iemand niet nog eens extra opfokken.
Oh even? Je bent het ook van plan?quote:
Zie het als een geestelijk zieke lopen pesten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookIk vind het alleen niet erger dan wat hij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |